/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
dk.politik.socialistmen
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 18:26

Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
socialistisk vrøvl

 
 
Ralph (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 29-07-07 19:04

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
bombardement - fra nogen som helst.

--
Ralph



Michael Weber (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 29-07-07 20:13


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:46acd6a0$0$78112$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> > Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> > socialistisk vrøvl
>
> Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
> indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
> bombardement - fra nogen som helst.

Men der kan de jo ikke irritere nogen med tilsvining eller hive debatten ned
på deres niveau.



N_B_DK (29-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-07-07 20:23

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
news:46ace619$0$23263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk

> Men der kan de jo ikke irritere nogen med tilsvining eller hive
> debatten ned på deres niveau.

LOL

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Larsen (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-07-07 21:27

"Michael Weber" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ace619$0$23263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:46acd6a0$0$78112$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>> socialistisk vrøvl
>>
>> Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
>> indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
>> bombardement - fra nogen som helst.
>
> Men der kan de jo ikke irritere nogen med tilsvining eller hive
> debatten ned på deres niveau.

Hvem har patentet ? Jeps, nemlig, højrefjolserne.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (29-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-07-07 21:59

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f8it7l$rtp$1@news.datemas.de

> Hvem har patentet ? Jeps, nemlig, højrefjolserne.

Så skylder du dælme mange penge i royalties, for du bryder det patent på
næsten daglig basis, så hvor skal regningen sendes til ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Cindy (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Cindy


Dato : 29-07-07 21:27


"Michael Weber"skrev i en meddelelse
> "Ralph" skrev i en meddelelse
>> "Pjensen73" skrev i en meddelelse

>> > Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> > socialistisk vrøvl

Mener du, at de samlede kloge hoveder inde på Christiansborg også helst vil
være fri for "alt det socialistiske vrøvl" ?

Må jeg lige høre gruppens mening. Hvor stor en procentdel af det samlede
folketing, mener I vil have sig frabedt, at man nævner noget socialistisk,
når man skal snakke politik.

Jamen det faldt mig bare pludselig ind, at det ville da blive et stærkt
reduceret folketing, der så blev tilbage. Ja jeg mener selvfølgelig
ikke under 50%, heller ikke op til 50 %, men alligevel.........

Bare en sælsom tanke.


Cindy





Ralph (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 29-07-07 22:07

"Cindy" <Engkabbeleje@Wiese.dk> skrev i en meddelelse
news:46acf7f2$0$21933$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Mener du, at de samlede kloge hoveder inde på Christiansborg også helst
> vil være fri for "alt det socialistiske vrøvl" ?

Nej, nej, det har du misforstået, "de samlede kloge hoveder" er for 90%'s
vedkommende socialister, kan lige komme i tanke om Thor P. og Honey
Gedelaar, og Naser, men mon ikke der skulle være et par stykker til

> Må jeg lige høre gruppens mening. Hvor stor en procentdel af det samlede
> folketing, mener I vil have sig frabedt, at man nævner noget socialistisk,
> når man skal snakke politik.

Mener vi, eller tror vi? Jeg mener at folketingets PLIGT er at lytte til
alle, men jeg TROR at hele DF, og hvis der skulle være sympatisørere af
CEPOS, DDF eller dansk front i folketinget fra andre partier, så ville disse
nok også synes at alle socialisterne fra konservative og vestpå ville være
irritationsmomenter man gerne ville have sig været frabedt.

> Bare en sælsom tanke.

....som du ikke er alene med.

--
Ralph



Christian R. Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 30-07-07 12:10

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message
news:46ace619$0$23263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:46acd6a0$0$78112$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> > Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> > socialistisk vrøvl
>>
>> Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
>> indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
>> bombardement - fra nogen som helst.
>
> Men der kan de jo ikke irritere nogen med tilsvining eller hive debatten
> ned
> på deres niveau.

Nej og det er desværre derfor, de fra en side af forsøger at finde den ene
dårlige undskyldning efter den anden for at blive ved med at spamme denne
gruppe til.



Pjensen73 (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 19:21

Den Sun, 29 Jul 2007 20:04:16 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
> indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
> bombardement - fra nogen som helst.
>

Jeg skrev politik. Ikke indvandrer debat.

Ralph (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 29-07-07 20:08

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46acda7a$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg skrev politik. Ikke indvandrer debat.

Det er vel også det du gør mest i:

11. juli skriver du om kulturberigelse
18 juli skriver du om turbaklædte
17 juli skriver du om trafik - som også har sin egen gruppe
13. juli skriver du om indvandrere der kaster med sten i Århus
17. juli skriver du om muhamsere
LOL - d. 18. juli skriver du at du respekterer alles mening
15. juli skriver du om islam
14. juli skriver du om islam
14. juli skriver du om dine muslimske venner
14. juli er du enig i et indlæg om islam, sharia og fatwa
14. juli snakker du om at leje et gammelt airoflot fly, til at sende en
pakistansk familie hjem
14. juli skriver du at du vil konvertere til islam
14. juli besvarer du et kritisk indlæg om Hizb-ut-Tahrir, og nævner
hallalhippier
20. juli skriver du om sundhed - suk, som OGSÅ har sin egen gruppe
26. juli skriver du lidt om netetikette - ikke meget politik i det - det er
der jo så heller ikke i dette indlæg, men dit oplæg var en opfordring til
oprettelse af en ny gruppe, så er det vel iorden at svare?
HOV - 23. juli skriver du faktisk om politik.
22. juli skriver du om ferie - den har OGSÅ sin egen gruppe
20. juli medielicens - egen gruppe
30 juni udlændingepolitik

Gider ikke mere, jeg har lidt næsehår der skal klippes.

--
Ralph



N_B_DK (29-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-07-07 19:36

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Forkert gruppe navn!

Dk.tragiske-vittigheder.socialisme er det rette ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Martin Larsen (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 29-07-07 21:01


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:46acde44$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Forkert gruppe navn!
>
> Dk.tragiske-vittigheder.socialisme er det rette ;)

Forkert.

dk.videnskab.historie.katastrofe.ved_at_dæmre_for_de_sidste

Mvh
Martin



N_B_DK (29-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-07-07 21:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
news:46acf1f5$0$13976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk
> dk.videnskab.historie.katastrofe.ved_at_dæmre_for_de_sidste

Æ,ø og å må ikke indgå i navnet ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peder B. Pels (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 29-07-07 20:13

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Jotak, så kan vi jo henvise Kimse & Wilstrup til at skride derhen, på
samme måde som de gør det med folk der debatterer indvandring. :)

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

ThomasB (29-07-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 29-07-07 20:26


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Heller dk.politik.soialisme



ThomasB (29-07-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 29-07-07 20:27


"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
news:46ace9e3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Heller dk.politik.soialisme

dk.politik.socialisme




Kim Larsen (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 29-07-07 21:29

"ThomasB" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ace9fc$0$90272$14726298@news.sunsite.dk:
> "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
> news:46ace9e3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>> socialistisk vrøvl
>>
>> Heller dk.politik.soialisme
>
> dk.politik.socialisme

Ja, stave kan de heller ikke.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Pjensen73 (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 20:44

Den Sun, 29 Jul 2007 21:08:26 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46acda7a$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jeg skrev politik. Ikke indvandrer debat.
>
> Det er vel også det du gør mest i:
>
> 11. juli skriver du om kulturberigelse
> 18 juli skriver du om turbaklædte
> 17 juli skriver du om trafik - som også har sin egen gruppe
> 13. juli skriver du om indvandrere der kaster med sten i Århus
> 17. juli skriver du om muhamsere
> LOL - d. 18. juli skriver du at du respekterer alles mening
> 15. juli skriver du om islam
> 14. juli skriver du om islam
> 14. juli skriver du om dine muslimske venner
> 14. juli er du enig i et indlæg om islam, sharia og fatwa
> 14. juli snakker du om at leje et gammelt airoflot fly, til at sende en
> pakistansk familie hjem
> 14. juli skriver du at du vil konvertere til islam
> 14. juli besvarer du et kritisk indlæg om Hizb-ut-Tahrir, og nævner
> hallalhippier
> 20. juli skriver du om sundhed - suk, som OGSÅ har sin egen gruppe
> 26. juli skriver du lidt om netetikette - ikke meget politik i det - det er
> der jo så heller ikke i dette indlæg, men dit oplæg var en opfordring til
> oprettelse af en ny gruppe, så er det vel iorden at svare?
> HOV - 23. juli skriver du faktisk om politik.
> 22. juli skriver du om ferie - den har OGSÅ sin egen gruppe
> 20. juli medielicens - egen gruppe
> 30 juni udlændingepolitik
>
> Gider ikke mere, jeg har lidt næsehår der skal klippes.
>

De fleste af de eksempler du kommer med, er ikke tråde jeg har startet,
men tråde jeg besvare.

Ralph (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 29-07-07 22:41

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46acee1c$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> De fleste af de eksempler du kommer med, er ikke tråde jeg har startet,
> men tråde jeg besvare.

OK, så kommer jeg med dine trådstarter i dp inden for den sidste måned:

11.juli: Er der flere der er blevet kulturberiget?
13. juli: Jeg overveje at konventere til islam
25. juli: De fire er alle af mellemøstlig oprindelse
29. juni: hvordan unge indvandrere kan
have råd til store dyre BMW'er og Audier?
29. juni: Jeg har fundet ud af, at min nabo, som er indvandre, ofte slår sin
kone.

--
Ralph



jæver (29-07-2007)
Kommentar
Fra : jæver


Dato : 29-07-07 22:37


"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Du vil åbenbart bare ha ret. Hvad er der at diskutere, hvis du fjerner dem
du er uenig med?


@ (29-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 29-07-07 23:02

On Sun, 29 Jul 2007 23:37:19 +0200, jæver
<jesperpedersen12@hotmail.com> wrote:

>
>"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
>news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
>Du vil åbenbart bare ha ret. Hvad er der at diskutere, hvis du fjerner dem
>du er uenig med?

vrøvlet er noget som:
/
DDR var en demokratisk stat

grunden til at systemkritikkere i USSR ikke kunne komme til orde i
medierne skyldtes parpirmangel
/

--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Wilstrup (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-07-07 08:04


"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
news:ud3qa3hki2pm3jrb1sd06rdvcd8p0acv0c@4ax.com...
> >
> vrøvlet er noget som:
> /
> DDR var en demokratisk stat

Med henvisningen til at du tror at Hitler var socialist, så er
mit bud langt bedre. Desuden er demokrati jo ikke noget man er
enig om rundt omkring i verden, så derfor er mit bud da et
udmærket bud -som jeg i øvrigt har argumenteret for - på sober
vis. Men det gør nul indtryk på dig - kan du kaste med mudder
mod min person gør du det. Det skal jeg såmænd ikke klynke
over, eftersom du i mine øjne blot er lattervækkende.
>
> grunden til at systemkritikkere i USSR ikke kunne komme til
> orde i
> medierne skyldtes parpirmangel

Næ, det skrev jeg nu ikke. Jeg skrev at det var tvivlsomt at
USSR i en situation med papirmangel skulle bruge deres
sparsomme rationer af papir til at lade højrefjolser komme til
orde kvit og frit.

Landet var ved at opbygge en socialistisk stat - og derfor var
det i orden at man ikke tillod at krigsophidsere m.v. kom til
orde.
Det er vel ikke andet end at når socialister forsøger at komme
til orde i de borgerlige blade, så får de at vide, at der
desværre ikke er plads , men at de er blevet bortcensureret på
grund af "redaktionelle overvejelser"

Pigerne i Magleølse
forstaae at lave en herlig pølse
Man sætter ølse for man sætter ølse bag
pølsen beholder dog sin smag

Johan Hermann Wessel.




Martin Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 30-07-07 12:06

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:46ad8d5e$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Næ, det skrev jeg nu ikke. Jeg skrev at det var tvivlsomt at USSR i en
> situation med papirmangel skulle bruge deres sparsomme rationer af papir
> til at lade højrefjolser komme til orde kvit og frit.
>
> Landet var ved at opbygge en socialistisk stat - og derfor var det i orden
> at man ikke tillod at krigsophidsere m.v. kom til orde.
>
> Pigerne i Magleølse
> forstaae at lave en herlig pølse
> Man sætter ølse for man sætter ølse bag
> pølsen beholder dog sin smag

Men Deres Politik det er noget Skidt
Herr progressiv Bureau-Polit
man sætte Løgne for, man sætte Løgne bag
Kommunisten forbliver uden Smag

Mvh
Martin


Wilstrup (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 30-07-07 19:09


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46adc613$0$2715$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >>
>> Pigerne i Magleølse
>> forstaae at lave en herlig pølse
>> Man sætter ølse for man sætter ølse bag
>> pølsen beholder dog sin smag
>
> Men Deres Politik det er noget Skidt
> Herr progressiv Bureau-Polit
> man sætte Løgne for, man sætte Løgne bag
> Kommunisten forbliver uden Smag

Nu tror jeg, min herre, at Deres er ringe
De mener jo kun at den findes på Tinge
Men sandheden er at i praktisk regi
der findes det meste af sandheden i:
For her ser vi folk, der er trætte af Fjoghet
- de lærte det hårdt, men det er altid noget
at de næste valg lemper alle de tåber
der smagte så bittert som giftige dråber
herut, ud af lemmen med DF og V, K
det er både det som vi håber og tror på
Og sku' det ej ske, som vi håber så grumme
-så kan vi da se at de mange er dumme.

De skulle, min Herre, vist dyrke det mere
at rime og lege med ord - repetere
den danske historie og derved at lære
at god tolerance er bedre at bære
end slet paranoia og angst for de andre
der ikke til daglig til kirken vil vandre,
som samles hver fredag for ret at markere
en bøn op til Allah, og her er de flere
end dem, der i kirken hver søndag så stande
og høre at præsten de andre forbande:
"De folk svigter kirken når ej de vil komme
på trods af vi ellers er noget så fromme!"

Og hvor er så disse, jeg spø'r så min herre
-nej, lad mig da gætte - for det er ej værre
jeg ved den logik der jo trives de steder
de skriver jo her hvor man skriver nyheder
med mudderkast, svinsk og uhøvisk en tale
for her får I luft, thi I er bindegale
Så kirken må stå med en præst i det høje
imedens I her ret forsøger at døje
med kløgtige ord fra os, venstrefløjsfolket,
som altid har ret i hvad end vi har tolket.
Så glem nu den grimme og højrefjolstese
kom over til os I blandt tusinde snese

Så skal vi da holde en fest for jer alle
og ingen skal mere jer "røvhuller"kalde
for sand socialisme er bedre end andet
I før har haft ondt af og ofte forbandet
Så skal I da skue en fremtid så herlig
og indse hvor meget i får gennem kærlig
en omgang med os, som kan tænke og sanse
- ja, hvem ved om ikke I også vil danse?
Se, det går I glip af, så længe i stædigt
vil hindre jer selv i at yde veldædigt
det offer, så ringe, men dog til det bedste
for alle, så sammen vi rigtig kan feste.

Se, det var et positivt budskab, min herre
blot skrevet for Jer, men jeg tror dog desværre
at perler for svin dette rim var, som ventet
og trods dette tilbud, der lavt er forrentet
så vil et par fjolser dog stadig forblive
på højrefjols sted, det må mange medgive,
men De da, min herre, kan ej dette friste?
Så prøv det, hvad er der dog her ret at miste?
Som Paulus blev omvendt - han først var en kriger
der jagede kristne - men pluds'lig han bier
for at tjene herren, så burde De osse
forlade det gamle, ej vedblive tosse!

Arne H. Wilstrup



Martin Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 30-07-07 22:47

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:46ae2944$0$2111$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46adc613$0$2715$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> >>
>>> Pigerne i Magleølse
>>> forstaae at lave en herlig pølse
>>> Man sætter ølse for man sætter ølse bag
>>> pølsen beholder dog sin smag
>>
>> Men Deres Politik det er noget Skidt
>> Herr progressiv Bureau-Polit
>> man sætte Løgne for, man sætte Løgne bag
>> Kommunisten forbliver uden Smag
>
> Nu tror jeg, min herre, at Deres er ringe
> De mener jo kun at den findes på Tinge
> Men sandheden er at i praktisk regi
> der findes det meste af sandheden i:
> For her ser vi folk, der er trætte af Fjoghet
> - de lærte det hårdt, men det er altid noget
> at de næste valg lemper alle de tåber
> der smagte så bittert som giftige dråber
> herut, ud af lemmen med DF og V, K
> det er både det som vi håber og tror på
> Og sku' det ej ske, som vi håber så grumme
> -så kan vi da se at de mange er dumme.
>
> De skulle, min Herre, vist dyrke det mere
> at rime og lege med ord - repetere
> den danske historie og derved at lære
> at god tolerance er bedre at bære
> end slet paranoia og angst for de andre
> der ikke til daglig til kirken vil vandre,
> som samles hver fredag for ret at markere
> en bøn op til Allah, og her er de flere
> end dem, der i kirken hver søndag så stande
> og høre at præsten de andre forbande:
> "De folk svigter kirken når ej de vil komme
> på trods af vi ellers er noget så fromme!"
>
> Og hvor er så disse, jeg spø'r så min herre
> -nej, lad mig da gætte - for det er ej værre
> jeg ved den logik der jo trives de steder
> de skriver jo her hvor man skriver nyheder
> med mudderkast, svinsk og uhøvisk en tale
> for her får I luft, thi I er bindegale
> Så kirken må stå med en præst i det høje
> imedens I her ret forsøger at døje
> med kløgtige ord fra os, venstrefløjsfolket,
> som altid har ret i hvad end vi har tolket.
> Så glem nu den grimme og højrefjolstese
> kom over til os I blandt tusinde snese
>
> Så skal vi da holde en fest for jer alle
> og ingen skal mere jer "røvhuller"kalde
> for sand socialisme er bedre end andet
> I før har haft ondt af og ofte forbandet
> Så skal I da skue en fremtid så herlig
> og indse hvor meget i får gennem kærlig
> en omgang med os, som kan tænke og sanse
> - ja, hvem ved om ikke I også vil danse?
> Se, det går I glip af, så længe i stædigt
> vil hindre jer selv i at yde veldædigt
> det offer, så ringe, men dog til det bedste
> for alle, så sammen vi rigtig kan feste.
>
> Se, det var et positivt budskab, min herre
> blot skrevet for Jer, men jeg tror dog desværre
> at perler for svin dette rim var, som ventet
> og trods dette tilbud, der lavt er forrentet
> så vil et par fjolser dog stadig forblive
> på højrefjols sted, det må mange medgive,
> men De da, min herre, kan ej dette friste?
> Så prøv det, hvad er der dog her ret at miste?
> Som Paulus blev omvendt - han først var en kriger
> der jagede kristne - men pluds'lig han bier
> for at tjene herren, så burde De osse
> forlade det gamle, ej vedblive tosse!


De vandrer ad dunkle og krogede Stier
for hid at bringe lidt Smørerier
Persiflage og Hujen er nedrig geschæft
De skulle nu hellere have holdt Deres Kæft

Hvad skulle dog ventes af Rødes Forstand
det vældige Fort der er bygget af Sand
en Lære af kval som spy fra en Gal
De ser vel det hele ligger på Val

De fleste nok vented sig mer af en Lærd
Og dog man forstår De har haft det lidt svært
En Herre på sit yderste bør nok bygge Bro
De får nu en prøve på Deres Nekrolog:

Han aad og drak, var aldrig glad,
Hans Støvlehæle gik han skieve;
Han ingen Ting bestille gad,
Tilsidst han gad ei heller leve.

Mvh
Martin


Wilstrup (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 31-07-07 04:17


"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46ae5c59$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen news >
> De vandrer ad dunkle og krogede Stier
> for hid at bringe lidt Smørerier
> Persiflage og Hujen er nedrig geschæft
> De skulle nu hellere have holdt Deres Kæft

Ej, jeg som nu håbede på at De ville
tage det hele lidt sindigt og stille
De fortsætter gerne en konfrontation
der viser af hjerne, De har ikke no'n

>
> Hvad skulle dog ventes af Rødes Forstand
> det vældige Fort der er bygget af Sand
> en Lære af kval som spy fra en Gal
> De ser vel det hele ligger på Val

I er jo elskværdig som var I en bølle
der går og slår folk ned med jernbelagt kølle
trods venlige ord fra mig, De fremture'
jo gentagne gange med selvsamme skure

Så klart kan vi se det er ufredens veje
en vej som de fleste slet ikke vil eje
så min tolerance og venlige gluffer
på stenbroen falder og atter os skuffer.

>
> De fleste nok vented sig mer af en Lærd
> Og dog man forstår De har haft det lidt svært
> En Herre på sit yderste bør nok bygge Bro
> De får nu en prøve på Deres Nekrolog:
>
> Han aad og drak, var aldrig glad,
> Hans Støvlehæle gik han skieve;
> Han ingen Ting bestille gad,
> Tilsidst han gad ei heller leve.


Jeg ser at I rimer med groft lånte fjer
fra J.Herman Wessel, som blot kan det dér
Jeg var dog så venlig at ham nys citere
for ikke at nogen sku' finde på mere

Men det la'r I hånt om, og lader som verset
er Jeres og derfor så har vi kommerset
Men lad mig dog fortsætte i samme spor
og vid at I snart her så råber på mor:

Jeg ham nu citerer og fortsætter det
som han skrev, hvorefter hans digte så ble'
fuldendte og bedre at lære af, tåbe
læs nu og luk munden, lad vær' med at måbe

(forsættelsen er ej ringe, min herre
det er jeres quotefucking jo bare, desværre)

"Han syntes født til bagateller
og noget stort han blev ej heller"

Men disse to linjer si'r alt om Dem, herre
og passer så fint på Dem, når de med kærre
bortføres til jordfæstelsen og rent forglemmes
- ja, det bli'r Jert liv - det kan sagtens fornemmes.

Citér aldrig Wessel med mindre De aner
at andre ej tænker i selvsamme baner
tro aldrig, De nar, at vi man her ikke dur
og helt savner klasse og god finkultur

Se, selvom man tror på Karl Marx og hans lære
så skal De ej Dem altfor villigt her blære;
thi os, der kan tænke, kan godt nyde andre
der henad historiens forgangne sti vandre

Og Wessel og Holberg er skam favoritter,
når De Dem med disse to herrer beflitter
så vid at De her deres overmand finder
hos en der udmærket på rim ord forbinder.

Pas på med at lave til os Nekrologer
jeg troede at faktisk De var en del kloger'
men konfrontationen den ønsker De ser jeg
og lader de spydige gluffer formér sig

Derfor vil, min herre, jeg stoppe med rimet
for ellers så bliver mit hjem rent nedkimet
af folk, der vil have at jeg skriver sange
for deres familier - og no'n af de lange

Pak De derfor sammen, og husk overmanden
er mig, som kan rime med hjertet, forstanden.
Men klokken er mange - jeg sover vel snarligt
det skulle De gøre - men lad det bli' varligt.

Som rimsmed er De blot en stor dilletant
jeg selv er som Wessel jo bare en fant
(nåeh, nej, dette ord kender /De/ ej, min herre
men brug så en ordbog, kan det være værre?)

Nu vil jeg til drømmenes land snart udhvile
og stoppe med at skrive sange og stile
de sidste begavede tekster som gives
for at De kan lære og dermed stortrives

Thi vel kan De rime, det må jeg medgive
(en modpart vil De dog for immervæk blive),
men endnu da har De skam meget at lære
føred De så Lyren får lov til at bære

For som dilletant, ja som ren amatør
så ved De ej hvordan man helt rigtig gør
for både trokæer og jamber skal passe
og om disse ting, jeg ved skam en hel masse

Så indrøm at De deres overmand fandt
der mer' end sin anapest kan - det er sandt
og ej de daktyler helt her at forglemme
så rimet bli'r færdig - ja, nu er den hjemme

Nu må De så have en god rolig nat
min muse er blevet lidt træt og lidt mat
så selvom hun yder sit bedste, jeg må
forsøge dog at få Dem til at forstå

At denne ordleg ej kan her blive ved
og af det er jeg dog ej blevet lidt ked
for legen må stoppe, De nyt ej kan gi'
til dette, jeg roligt i sengen kan bli'

Men vid at De har et forfærdeligt blik
for hvad der sig rører i dansk politik
De ser jo mig gerne begravet og død
for det vil De hel're end at blive rød

Se, det forstår ingen, der også er klog
(Og De har vel næppe læst mer' end en bog?)
De er en, der jo blot kender til B.T.-sprøjten
og E.B. hvor hjernerne hurtigt går fløjten.

Vær De nu en god og en artig smådreng
og gå så på hovedet i Deres småseng
så vil vi, de voksne, snart putte Dem tæt
for hvor må De dog efter dette vær' træt

For det kræver hjerne at digte som mig
og den har De ikke, og får den ej - nej.
vær vis på at De dog kan regnes ibland
de, der ej kan sige et ord der er sandt

for vor socialisme er bedre end alt
-det kunne Jer's lærer da godt ha' fortalt
da De gik i skole -men måske De gør
det endnu, så passer det, jeg sagde før:

At I bør vel sove i sengenes dun
og ligge så drømmende, varm og så lun
Nu si'r jeg farvel - det var morsomt - og dog
vær tænksom og ikke så kæmpe et drog.

(af skade bli'r man klog
så håb for Dem, det er der dog)


Arne H. Wilstrup





Martin Larsen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 31-07-07 12:44

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
news:46aea9b9$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46ae5c59$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen news >
>> De vandrer ad dunkle og krogede Stier
>> for hid at bringe lidt Smørerier
>> Persiflage og Hujen er nedrig geschæft
>> De skulle nu hellere have holdt Deres Kæft
>
> Ej, jeg som nu håbede på at De ville
> tage det hele lidt sindigt og stille
> De fortsætter gerne en konfrontation
> der viser af hjerne, De har ikke no'n
>
>>
>> Hvad skulle dog ventes af Rødes Forstand
>> det vældige Fort der er bygget af Sand
>> en Lære af kval som spy fra en Gal
>> De ser vel det hele ligger på Val
>
> I er jo elskværdig som var I en bølle
> der går og slår folk ned med jernbelagt kølle
> trods venlige ord fra mig, De fremture'
> jo gentagne gange med selvsamme skure

[mega snip]

Det maa jeg give Dem, De en habil
Lejlighedsdigter, dog sjældent med Stil
Er det og Forklaring paa Deres Pa'tos
At altid I er så frygtlig verbos


Jeg siger Dem Ting som aabenlyst er
og De bliver derpaa forbandet og tvær
Rim, Anapæst og gold Fekundik
for Indhold De ej haver Blik


Fra Mimers Brønd til gold Cement
En Naade De slet ikke har fortjent
Nu maa den blasfemiske Leg ophøre
Saa ej vi Asernes vrede oprøre


Mvh
Martin


@ (30-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 30-07-07 12:43

On Mon, 30 Jul 2007 09:03:52 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen
>news:ud3qa3hki2pm3jrb1sd06rdvcd8p0acv0c@4ax.com...
>> >
>> vrøvlet er noget som:
>> /
>> DDR var en demokratisk stat
>
>Med henvisningen til at du tror at Hitler var socialist,

Hitler betegnede sig selv som nationalsocialist,
og han må vel siges at være den nærmeste til at vide det

>Desuden er demokrati jo ikke noget man er
>enig om rundt omkring i verden,

sikkert ikke,
fæle diktaturer som det østyske ville jo gerne pynte lidt på
virkeligheden

alt imens de holdt deres egen befolkning bag lås og slå



>> grunden til at systemkritikkere i USSR ikke kunne komme til
>> orde i
>> medierne skyldtes parpirmangel
>
>Næ, det skrev jeg nu ikke. Jeg skrev at det var tvivlsomt at
>USSR i en situation med papirmangel skulle bruge deres
>sparsomme rationer af papir til at lade højrefjolser komme til
>orde kvit og frit.

og disse kritikere kom i løbet af forbavsende kort tid alle til at
skifte adresse til et sted i Sibirien


>Landet var ved at opbygge en socialistisk stat

nej forbryderne var som sædvanlig i gang med deres forbrydelser


>Det er vel ikke andet end at når socialister forsøger at komme
>til orde i de borgerlige blade, så får de at vide, at der
>desværre ikke er plads ,

hvem forhindrer nogen f.eks. i Danmark i selv at udgive en avis?

Aktuelt Land & Folk er eksempler på at der ikke er nogen som helst
probler i den retning

"problemet" var at ingen gad læse disse løgnesprøjter, derfor lukkede
de




--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Pjensen73 (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 23:24

Den Sun, 29 Jul 2007 23:37:19 +0200 skrev jæver:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Du vil åbenbart bare ha ret. Hvad er der at diskutere, hvis du fjerner dem
> du er uenig med?

Ligesom alle der går ind for islam vil have kritiske indlæg om islam over
på dpi.

Pjensen73 (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 23:27

Den Sun, 29 Jul 2007 21:12:38 +0200 skrev Peder B. Pels:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Jotak, så kan vi jo henvise Kimse & Wilstrup til at skride derhen, på
> samme måde som de gør det med folk der debatterer indvandring. :)
>

Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da det
eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror at i
politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.

Kim Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-07-07 06:44

"Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ad1432$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> Den Sun, 29 Jul 2007 21:12:38 +0200 skrev Peder B. Pels:
>
>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>>
>>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>> socialistisk vrøvl
>>
>> Jotak, så kan vi jo henvise Kimse & Wilstrup til at skride derhen, på
>> samme måde som de gør det med folk der debatterer indvandring. :)
>>
>
> Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da
> det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror at
> i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.

Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver da 5 gange
mere af den slags selv. Det er da en slem omgang tuderi at høre på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 09:09

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f8jtrn$1mc$1@news.datemas.de

> > Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da
> > det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror
> > at i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.
>
> Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver da 5
> gange mere af den slags selv. Det er da en slem omgang tuderi at høre
> på.

LOL du kunne ikke have understøttet påstanden bedre, det er hylende morsomt
hver gang at se dig skyde dig i fødderne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-07-07 11:43

"N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ad9cee$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:f8jtrn$1mc$1@news.datemas.de
>
>>> Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da
>>> det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror
>>> at i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.
>>
>> Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver da 5
>> gange mere af den slags selv. Det er da en slem omgang tuderi at høre
>> på.
>
> LOL du kunne ikke have understøttet påstanden bedre, det er hylende
> morsomt hver gang at se dig skyde dig i fødderne.

I er nogle klynkere

http://kinagrill.dk

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Pjensen73 (29-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 29-07-07 23:35

Den Sun, 29 Jul 2007 23:40:49 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46acee1c$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> De fleste af de eksempler du kommer med, er ikke tråde jeg har startet,
>> men tråde jeg besvare.
>
> OK, så kommer jeg med dine trådstarter i dp inden for den sidste måned:
>
> 11.juli: Er der flere der er blevet kulturberiget?
> 13. juli: Jeg overveje at konventere til islam
> 25. juli: De fire er alle af mellemøstlig oprindelse
> 29. juni: hvordan unge indvandrere kan
> have råd til store dyre BMW'er og Audier?
> 29. juni: Jeg har fundet ud af, at min nabo, som er indvandre, ofte slår sin
> kone.
>

Så er det jo bare sådan, at alle indlæg skal over i dpi, for ligeså snart
man debattere om kriminalitet, så er der næsten altid indvandrer
indblandet.

Jeg vil prøve at komme med et eksempel.
1. Dansk direktør i et stort dansk firma snyder i skat.
2. Indvandre butikker snyder i skat.

Hvor skal disse to være?
De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren være i dpi?

Ralph (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 30-07-07 07:15

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46ad1614$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Så er det jo bare sådan, at alle indlæg skal over i dpi, for ligeså snart
> man debattere om kriminalitet, så er der næsten altid indvandrer
> indblandet.
>
> Jeg vil prøve at komme med et eksempel.
> 1. Dansk direktør i et stort dansk firma snyder i skat.
> 2. Indvandre butikker snyder i skat.
>
> Hvor skal disse to være?
> De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren være i
> dpi?

Dygtig dreng - du HAR fattet det.

--
Ralph



N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 09:07

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
news:46ad81ce$0$47910$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> > Hvor skal disse to være?
> > De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren
> > være i dpi?
>
> Dygtig dreng - du HAR fattet det.

Hvor længe har du været racist ? (det er du jo, siden det har en betydning
hvor gerningsmanden stammer fra, når de har begået samme form for
kriminalitet).

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Ralph (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 30-07-07 10:13

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46ad9c86$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvor længe har du været racist ? (det er du jo, siden det har en
> betydning hvor gerningsmanden stammer fra, når de har begået samme form
> for kriminalitet).

Beklager, men det er ikke noget JEG har fundet på - i dpi's fundats står
der:

1. Gruppenavn:
dk.politik.indvandring

2. Beskrivelse:
Danmarks og danskernes forhold til "de fremmede".

3. Fundats:
Gruppen skal fungere som et sted hvor den danske politik overfor
indvandrere og flygtninge, samt relaterede emner, kan diskuteres.

Emner kan f.eks. være:
- Hvor mange og hvilke flygtninge bør Danmark tage imod?
- Hvor mange og hvilke indvandrere og flygtninge bør udvises, og
hvorfor.?
- Forholdet mellem indvandrere (i N'te generation) og indfødte
danskere (i N+1'te generation). Herunder racisme, integration og
kulturforskelle.
- Skal Danmark være et multi-etnisk samfund? Eller er det allerede?
- Hvad betyder det at være dansk? Hvornår er man dansker?
- Indvandrenes religion. Er rigtige danskere kristne?
- Er "de fremmede" en trussel? Mod hvad?
- Nationale og/eller racistiske foreninger. Indvandrerforeninger.
Antiracistiske foreninger.
- De enkelte politiske partiers politik på området.
- Gode etniske spisesteder

Det må forventes at diskussionen til tider bliver ophedet.

4. Begrundelse:
Emnet har været diskuteret konstant på dk.politik. Der er folk
hvis politiske interesse primært omhandler indvandring, og folk der
ikke ønsker at følge disse diskussioner. En adskillelse vil
være til fordel for begge grupper.

5. Moderering:
Nej

--
Ralph



Knud Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 30-07-07 10:48

Ralph wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ad9c86$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvor længe har du været racist ? (det er du jo, siden det har en
>> betydning hvor gerningsmanden stammer fra, når de har begået samme
>> form for kriminalitet).
>
> Beklager, men det er ikke noget JEG har fundet på - i dpi's fundats
> står der:
>
> 1. Gruppenavn:
> dk.politik.indvandring

Men den blev jo saboteret af dem der begyndte at kalde den "skraldespanden"
og "svinestien" "racistgruppen" osv osv. Hvem ville gide skrive i sådan en
gruppe, - derudover er opdelingen jo forældet, indvandringen ER sket, og
dens effekter er politiske, lige som andre varige ændringer i samfundet.







Carsten Riis (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 30-07-07 19:59

Knud Larsen skrev den 30-07-2007 11:47:

> Men den blev jo saboteret af dem der begyndte at kalde den "skraldespanden"
> og "svinestien" "racistgruppen" osv osv. Hvem ville gide skrive i sådan en
> gruppe, - derudover er opdelingen jo forældet, indvandringen ER sket, og
> dens effekter er politiske, lige som andre varige ændringer i samfundet.
>

Jamen, trafikken er også sket.....skal alle indlæg fra dk.politik.trafik
så i dk.politik?



--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 07:46

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote:

> Knud Larsen skrev den 30-07-2007 11:47:
>
> > Men den blev jo saboteret af dem der begyndte at kalde den "skraldespanden"
> > og "svinestien" "racistgruppen" osv osv. Hvem ville gide skrive i sådan en
> > gruppe, - derudover er opdelingen jo forældet, indvandringen ER sket, og
> > dens effekter er politiske, lige som andre varige ændringer i samfundet.
>
> Jamen, trafikken er også sket.....skal alle indlæg fra dk.politik.trafik
> så i dk.politik?

Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i debatten?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

N_B_DK (31-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 31-07-07 10:29

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
news:1i23x0c.17eg8mt4qmtcN%per@RQNNE.invalid

> Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
> ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i
> debatten?

Jo.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 11:03

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> news:1i23x0c.17eg8mt4qmtcN%per@RQNNE.invalid
>
> > Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
> > ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i
> > debatten?
>
> Jo.

Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
dk.politik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

N_B_DK (31-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 31-07-07 13:14

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
news:1i246px.xatpaxdtm79kN%per@RQNNE.invalid

> Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
> dk.politik.

Der er retningslinier for hvordan grupper oprettes/nedlægges.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 13:46

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> news:1i246px.xatpaxdtm79kN%per@RQNNE.invalid
>
> > Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
> > dk.politik.
>
> Der er retningslinier for hvordan grupper oprettes/nedlægges.

I know.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (31-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-07 14:09

On Tue, 31 Jul 2007 12:03:24 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>
>> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>> news:1i23x0c.17eg8mt4qmtcN%per@RQNNE.invalid
>>
>> > Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
>> > ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i
>> > debatten?
>>
>> Jo.
>
>Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
>dk.politik.


hvad er problemet?

hvis der er tråde eller personer man ikke ønsker at bruge tid på kan
man enten "bladre" videre eller filtrere


--
vogt jer for de falske profeter, som kommer til jer
i fåreklæder, men i deres indre er glubske ulve
/Mattæus kap.7 vers 15/

Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 15:03

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Tue, 31 Jul 2007 12:03:24 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
> >
> >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
> >> news:1i23x0c.17eg8mt4qmtcN%per@RQNNE.invalid
> >>
> >> > Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
> >> > ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i
> >> > debatten?
> >>
> >> Jo.
> >
> >Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
> >dk.politik.
>
>
> hvad er problemet?

At man må begrænse sig med hensyn til hvor mange grupper, man abonnerer
på. Og de politikgrupper jeg ser, er altså for mange:

dk.politik
dk.politik.indvandring
dk.politik.miljoe
dk.politik.trafik
dk.politik.ungdom

Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
abonnere på dem ...

> hvis der er tråde eller personer man ikke ønsker at bruge tid på kan
> man enten "bladre" videre eller filtrere

Ja.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (31-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-07 15:26

On Tue, 31 Jul 2007 16:02:36 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Tue, 31 Jul 2007 12:03:24 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
>> wrote:
>>
>> >N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>> >
>> >> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>> >> news:1i23x0c.17eg8mt4qmtcN%per@RQNNE.invalid
>> >>
>> >> > Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
>> >> > ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i
>> >> > debatten?
>> >>
>> >> Jo.
>> >
>> >Så nedlæg da den gruppe igen. Også trafikpolitik hører hjemme i
>> >dk.politik.
>>
>>
>> hvad er problemet?
>
>At man må begrænse sig med hensyn til hvor mange grupper, man abonnerer
>på. Og de politikgrupper jeg ser, er altså for mange:
>
>dk.politik
>dk.politik.indvandring
>dk.politik.miljoe
>dk.politik.trafik
>dk.politik.ungdom
>
>Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
>abonnere på dem ...

kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?

der hvor "problemer" opstår er hvor emner overlapper,
trafik og miljø kan sagtens være to dele i samme problemstilling etc.
etc.


>
>> hvis der er tråde eller personer man ikke ønsker at bruge tid på kan
>> man enten "bladre" videre eller filtrere
>
>Ja.

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 15:46

@ <1@invalid.net> wrote:

> kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?

Hvad mener du ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (31-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-07 16:14

On Tue, 31 Jul 2007 16:45:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?
>
>Hvad mener du ?

svar på:

/
per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
abonnere på dem ...
/

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 17:14

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Tue, 31 Jul 2007 16:45:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >@ <1@invalid.net> wrote:
> >
> >> kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?
> >
> >Hvad mener du ?
>
> svar på:
>
> /
> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
> abonnere på dem ...
> /

Ja, jeg har et vindue med med de grupper, jeg abonnerer på, og når jeg
går ind i en af grupperne, får jeg et andet vindue.

Jeg ønsker bare ikke at topvinduet er 'højere' ned skærmen er høj ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@ (31-07-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 31-07-07 17:29

On Tue, 31 Jul 2007 18:13:56 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>@ <1@invalid.net> wrote:
>
>> On Tue, 31 Jul 2007 16:45:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
>> wrote:
>>
>> >@ <1@invalid.net> wrote:
>> >
>> >> kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?
>> >
>> >Hvad mener du ?
>>
>> svar på:
>>
>> /
>> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
>> Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
>> abonnere på dem ...
>> /
>
>Ja, jeg har et vindue med med de grupper, jeg abonnerer på, og når jeg
>går ind i en af grupperne, får jeg et andet vindue.
>
>Jeg ønsker bare ikke at topvinduet er 'højere' ned skærmen er høj ...

???

højere ned > højere end

kan du ikke tage et skærmdump og poste i dk.binaer


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Per Rønne (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 31-07-07 18:43

@ <1@invalid.net> wrote:

> On Tue, 31 Jul 2007 18:13:56 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> wrote:
>
> >@ <1@invalid.net> wrote:
> >
> >> On Tue, 31 Jul 2007 16:45:46 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
> >> wrote:
> >>
> >> >@ <1@invalid.net> wrote:
> >> >
> >> >> kan dit programmel ikke læse een gruppe ad gangen?
> >> >
> >> >Hvad mener du ?
> >>
> >> svar på:
> >>
> >> /
> >> per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:
> >> Ja, de fylder bare for meget op på skærmen, hvis man også skulle
> >> abonnere på dem ...
> >> /
> >
> >Ja, jeg har et vindue med med de grupper, jeg abonnerer på, og når jeg
> >går ind i en af grupperne, får jeg et andet vindue.
> >
> >Jeg ønsker bare ikke at topvinduet er 'højere' ned skærmen er høj ...
>
> ???
>
> højere ned > højere end
>
> kan du ikke tage et skærmdump og poste i dk.binaer

Jeg har ikke adgang til dk.binaer, men hvis du sender mig en e-mail kan
jeg sende den retur. fornavn - snabel-a - efternavn med q - dk.

Ja, min Reply-To virker ikke mere, efter at der er nogen der er begyndt
at bruge mit domæne til spam ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Carsten Riis (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 01-08-07 20:12

Per Rønne skrev den 31-07-2007 08:45:

>
> Har eksistensen af dk.politik.trafik, som jeg sjældent abonnerer på,
> ikke blot ført til at trafikpolitik stort set er fraværende i debatten?

i hvilken debat? Debatterne her i dk.politik ja.
Netop fordi alt trafikpolitik bliver debatteret i den dertil indrettede.



--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 10:41

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>Hvad med at starte en gruppe der hedder:
dk.politik.socialistmen.
>Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>socialistisk vrøvl

Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?


N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 10:46

"Peter Bang (slet IYOSO)" <peterbang@IYOSOprivat.dk> wrote in message
news:11857887980.73136383538834@dtext.news.tele.dk
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
> > Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> > socialistisk vrøvl
>
> Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?

Den opretter I da bare hvis I kan få Styregruppen overtalt til det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 11:01

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet IYOSO)" <peterbang@IYOSOprivat.dk> wrote in
message
>news:11857887980.73136383538834@dtext.news.tele.dk
>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>> > Hvad med at starte en gruppe der hedder:
dk.politik.socialistmen.
>> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive
bombarderet med
>> > socialistisk vrøvl
>>
>> Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?
>
>Den opretter I da bare hvis I kan få Styregruppen overtalt til
det.

Eftersom det er pjensen73, der ønsker en debatgruppe uden
inerti, er det vist logisk at rette skytset den vej.

Og fremover rækker det, hvis du omtaler mig i ental.


N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 11:27

"Peter Bang (slet P3M75)" <peterbang@P3M75privat.dk> wrote in message
news:11857899800.297397359297186@dtext.news.tele.dk

> > > Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?
> >
> > Den opretter I da bare hvis I kan få Styregruppen overtalt til det.
>
> Eftersom det er pjensen73, der ønsker en debatgruppe uden
> inerti, er det vist logisk at rette skytset den vej.
>
> Og fremover rækker det, hvis du omtaler mig i ental.

Læs lige hvad du skrev:

Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?

Når du skriver "vi andre" mener du med andre ord dig selv ? (ellers er min
tiltale form 100% korrekt)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 12:42

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet P3M75)"
><peterbang@P3M75privat.dk> wrote in message
>news:11857899800.297397359297186@dtex
>t.news.tele.dk
>
>> > > Hvad hvis nu 'vi andre'
>> > >oprettede dk.rygklappere ?
>> >
>> > Den opretter I da bare hvis I kan
>> >få Styregruppen overtalt til det.
>>
>> Eftersom det er pjensen73, der
>>ønsker en debatgruppe uden
>> inerti, er det vist logisk at rette
>>skytset den vej.
>>
>> Og fremover rækker det, hvis du
>>omtaler mig i ental.
>
>Læs lige hvad du skrev:
>
>Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede
>dk.rygklappere ?
>
>Når du skriver "vi andre" mener du
>med andre ord dig selv ? (ellers er min
>tiltale form 100% korrekt)

Forkert. 'vi andre' hentyder naturligvis til Pjensen73, der
ynder at omtale sig selv i flertal.

Eks.: "...Så kan vi andre diskutere politik, uden at..."


N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 14:09

"Peter Bang (slet MSDNM)" <peterbang@MSDNMprivat.dk> wrote in message
news:11857960740.84806948975849@dtext.news.tele.dk

> Forkert. 'vi andre' hentyder naturligvis til Pjensen73, der
> ynder at omtale sig selv i flertal.

Nå gør han det, det har jeg ikke bemærket.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 16:44

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet MSDNM)" <peterbang@MSDNMprivat.dk> wrote in
message
>news:11857960740.84806948975849@dtext.news.tele.dk
>
>> Forkert. 'vi andre' hentyder naturligvis til Pjensen73, der
>> ynder at omtale sig selv i flertal.
>
>Nå gør han det, det har jeg ikke bemærket.
>
Korrekt.


N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 17:06

"Peter Bang (slet WI9UV)" <peterbang@WI9UVprivat.dk> wrote in message
news:11858105790.447158168568485@dtext.news.tele.dk

> > Nå gør han det, det har jeg ikke bemærket.
> >
> Korrekt.

Finder du ikke lige nogle eksempler ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 18:08

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet WI9UV)" <peterbang@WI9UVprivat.dk> wrote in
message
>news:11858105790.447158168568485@dtext.news.tele.dk
>
>> > Nå gør han det, det har jeg ikke bemærket.
>> >
>> Korrekt.
>
>Finder du ikke lige nogle eksempler ?
>
Gerne. Her er et fint lille udsnit fra weekenden:

"...Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet
med socialistisk vrøvl ..."

"Vi oplever dagligt folk som: Svine deres politiske modstandere
til..."

"...Okay, så ved vi hvor vi har dig. Du må være racist, siden du
mener at den hvide kriminel skal være i dk.politik, ..."


N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 18:51

"Peter Bang (slet CJ4IY)" <peterbang@CJ4IYprivat.dk> wrote in message
news:11858155840.395777735211066@dtext.news.tele.dk

> Gerne. Her er et fint lille udsnit fra weekenden:
>
> "...Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet
> med socialistisk vrøvl ..."

Og hvor ser du at han omtaler sig selv i flertal ?

> "Vi oplever dagligt folk som: Svine deres politiske modstandere
> til..."

Igen, hvor ser du han omtaler sig selv i flertal ?

> "...Okay, så ved vi hvor vi har dig. Du må være racist, siden du
> mener at den hvide kriminel skal være i dk.politik, ..."

Og kan du mon så gætte om hvad jeg vil spørge dig om her ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peter Bang (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 30-07-07 19:00

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet CJ4IY)" <peterbang@CJ4IYprivat.dk> wrote in
message
>news:11858155840.395777735211066@dtext.news.tele.dk
>
>> Gerne. Her er et fint lille udsnit fra weekenden:
>>
>> "...Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive
bombarderet
>> med socialistisk vrøvl ..."
>
>Og hvor ser du at han omtaler sig selv i flertal ?

Eftersom han tidligere idag kommenterede, at han skam ikke
repræsenterer andre, så er det vel det eneste der kan uddrages.

>
>> "Vi oplever dagligt folk som: Svine deres politiske
modstandere
>> til..."
>
>Igen, hvor ser du han omtaler sig selv i flertal ?

Det må jo også gøre sig gældende her.

>> "...Okay, så ved vi hvor vi har dig. Du må være racist, siden
du
>> mener at den hvide kriminel skal være i dk.politik, ..."
>
>Og kan du mon så gætte om hvad jeg vil spørge dig om her ?
>
Nej. Hvad?


Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 15:50

Den Mon, 30 Jul 2007 08:14:33 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ad1614$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Så er det jo bare sådan, at alle indlæg skal over i dpi, for ligeså snart
>> man debattere om kriminalitet, så er der næsten altid indvandrer
>> indblandet.
>>
>> Jeg vil prøve at komme med et eksempel.
>> 1. Dansk direktør i et stort dansk firma snyder i skat.
>> 2. Indvandre butikker snyder i skat.
>>
>> Hvor skal disse to være?
>> De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren være i
>> dpi?
>
> Dygtig dreng - du HAR fattet det.
>

Okay, så ved vi hvor vi har dig. Du må være racist, siden du mener at den
hvide kriminel skal være i dk.politik, mens den sorte kriminel skal være i
dk.politik.indvandring.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 15:59

Den Mon, 30 Jul 2007 13:59:13 +0200 skrev Christian R. Larsen:

>
> Nej, men det er ikke et argument for at ødelægge dk.politik også. Og det er
> det, du og dine meningsfæller er i gang med.
>
Mener du at vi ødelægger dk.politik, fordi vi har de forkerte meninger?

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:00

Den Mon, 30 Jul 2007 13:06:38 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46ad1614$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> Så er det jo bare sådan, at alle indlæg skal over i dpi, for ligeså snart
>> man debattere om kriminalitet, så er der næsten altid indvandrer
>> indblandet.
>
> I hvert fald når du debatterer kriminalitet.
>
>> De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren være i
>> dpi?
>
> Vi andre kan godt leve med, at nogle af gråzonetilfældene havner i den
> forkerte gruppe, hvis bare alle the clear cut cases havner i den rigtige. Så
> lad os ikke fluekneppe på det.

Så du altså også racist. Den sorte kriminel skal i dpi og den hvide
kriminel skal i dp.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:01

Den Mon, 30 Jul 2007 13:05:26 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46acee1c$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>> De fleste af de eksempler du kommer med, er ikke tråde jeg har startet,
>> men tråde jeg besvare.
>
> Og så?

Ja.... Hvad er det du ikke forstår i den sætning?

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:02

Den Mon, 30 Jul 2007 13:04:17 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46acda7a$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Sun, 29 Jul 2007 20:04:16 +0200 skrev Ralph:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>>>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>>> socialistisk vrøvl
>>>
>>> Simpelt, men let, smut over i indvandrergruppen og snak alt det
>>> indvandrervrøvl I vil. Der er jeg ret sikker på at I ikke får meget
>>> bombardement - fra nogen som helst.
>>>
>>
>> Jeg skrev politik. Ikke indvandrer debat.
>
> Nej hvor spændende. Vil du nu til at diskutere politik her i dk.politik?
> Interessant. Jeg glæder mig til at se, hvad du har at byde på.

Du skal bare læse alle mine indlæg. De drejer sig næsten alle sammen om
politik.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:03

Den Mon, 30 Jul 2007 12:42:40 +0200 skrev Kim Larsen:

> "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46ad9cee$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>> news:f8jtrn$1mc$1@news.datemas.de
>>
>>>> Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da
>>>> det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror
>>>> at i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.
>>>
>>> Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver da 5
>>> gange mere af den slags selv. Det er da en slem omgang tuderi at høre
>>> på.
>>
>> LOL du kunne ikke have understøttet påstanden bedre, det er hylende
>> morsomt hver gang at se dig skyde dig i fødderne.
>
> I er nogle klynkere

Det kan du sgu selv være lille Kim.
>
> http://kinagrill.dk
>

Peder B. Pels (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 30-07-07 16:12

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Den Mon, 30 Jul 2007 12:42:40 +0200 skrev Kim Larsen:
>
> > "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> > news:46ad9cee$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
> >> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> >> news:f8jtrn$1mc$1@news.datemas.de
> >>
> >>>> Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning, da
> >>>> det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han tror
> >>>> at i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.
> >>>
> >>> Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver da 5
> >>> gange mere af den slags selv. Det er da en slem omgang tuderi at høre
> >>> på.
> >>
> >> LOL du kunne ikke have understøttet påstanden bedre, det er hylende
> >> morsomt hver gang at se dig skyde dig i fødderne.
> >
> > I er nogle klynkere
>
> Det kan du sgu selv være lille Kim.

Ja, det er han jo, han kan jo ikke tåle at han fik sin konto lukket hos
Sunsite pga. sit misbrug... piv piv piv.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Kim Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 30-07-07 23:09

"Peder B. Pels" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i22qf5.ke22gv14ufj13N%peter@nospamplease.dk:
> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
>
>> Den Mon, 30 Jul 2007 12:42:40 +0200 skrev Kim Larsen:
>>
>>> "N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>>> news:46ad9cee$0$90269$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>>>> news:f8jtrn$1mc$1@news.datemas.de
>>>>
>>>>>> Wilstrup har jeg flere gange henvist til dk.snak.mudderkastning,
>>>>>> da det eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han
>>>>>> tror at i politik drejer det sig kun om at svine modstanderne
>>>>>> til.
>>>>>
>>>>> Årh, hold dog op, klynkefjæs, dig og dine med-højrerabiate laver
>>>>> da 5 gange mere af den slags selv. Det er da en slem omgang
>>>>> tuderi at høre på.
>>>>
>>>> LOL du kunne ikke have understøttet påstanden bedre, det er hylende
>>>> morsomt hver gang at se dig skyde dig i fødderne.
>>>
>>> I er nogle klynkere
>>
>> Det kan du sgu selv være lille Kim.
>
> Ja, det er han jo, han kan jo ikke tåle at han fik sin konto lukket
> hos Sunsite pga. sit misbrug... piv piv piv.

Har du skiftet navn fra Perlsø til Pels for at vi kan kalde dig svinepels ?

En lille ynkelig stikker er du i hvert fald og Sunsite støtter jo de
højrerabiate kræfter ved at give efter for dit og Neumans stikkeri til
newsudbyderen. Tak fordi jeg igen fik lejlighed til at gøre opmærksom på
Sunsites politik, det er jo ikke så tit at det sker.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (30-07-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-07-07 23:47

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:f8lnje$p1p$1@news.datemas.de
> En lille ynkelig stikker er du i hvert fald og Sunsite støtter jo de
> højrerabiate kræfter ved at give efter for dit og Neumans stikkeri til
> newsudbyderen. Tak fordi jeg igen fik lejlighed til at gøre opmærksom
> på Sunsites politik, det er jo ikke så tit at det sker.

LOL du er sq lige til det hvide snit, eller har du fået det foretaget ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Peder B. Pels (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Peder B. Pels


Dato : 31-07-07 02:34

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:f8lnje$p1p$1@news.datemas.de
> > En lille ynkelig stikker er du i hvert fald og Sunsite støtter jo de
> > højrerabiate kræfter ved at give efter for dit og Neumans stikkeri til
> > newsudbyderen. Tak fordi jeg igen fik lejlighed til at gøre opmærksom
> > på Sunsites politik, det er jo ikke så tit at det sker.
>
> LOL du er sq lige til det hvide snit, eller har du fået det foretaget ?

Ja, man får ihvertfald det indtryk at Kim er sindslidende med paranoid
skizofreni når han tror at det er skjulte, allestedsnærværende kræfter
der alene forsøger at få ham ned med nakken, i dette tilfælde
"højrerabiate kræfter".

En anden ting man ofte ser hos psykopater og sindslidende som Kim er en
komplet mangel på selvreflektion over konsekvenserne over egne
handlinger, samt det faktum at man som oftest må stå til ansvar fra de
handlinger man udfører.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Kim Larsen (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 31-07-07 07:07

"Peder B. Pels" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:1i23j4o.nchbf75ierwkN%peter@nospamplease.dk:
> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:
>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
>> news:f8lnje$p1p$1@news.datemas.de
>>> En lille ynkelig stikker er du i hvert fald og Sunsite støtter jo de
>>> højrerabiate kræfter ved at give efter for dit og Neumans stikkeri
>>> til newsudbyderen. Tak fordi jeg igen fik lejlighed til at gøre
>>> opmærksom på Sunsites politik, det er jo ikke så tit at det sker.
>>
>> LOL du er sq lige til det hvide snit, eller har du fået det
>> foretaget ?
>
> Ja, man får ihvertfald det indtryk at Kim er sindslidende med paranoid
> skizofreni når han tror at det er skjulte, allestedsnærværende kræfter
> der alene forsøger at få ham ned med nakken, i dette tilfælde
> "højrerabiate kræfter".
>
> En anden ting man ofte ser hos psykopater og sindslidende som Kim er
> en komplet mangel på selvreflektion over konsekvenserne over egne
> handlinger, samt det faktum at man som oftest må stå til ansvar fra de
> handlinger man udfører.

Det er ikke os andre som er sindslidende men kun dig, lille svinepels, det
gør dig ikke mere psykisk rask at beskylde andre for de psykiske sygdomme
som du selv lider af. Dit anmelderi for eksempel er i min optik klart udtryk
for at der er gået noget helt galt oppe i hovedet på dig, det som skulle
have gjort dig til en mand og for eksempel have flyttet hjemmefra moar for
flere år siden ligesom de fleste andre yngre mennesker gør det.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:30

Den Mon, 30 Jul 2007 09:41:08 +0000 skrev slet IYOSO:

> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>Hvad med at starte en gruppe der hedder:
> dk.politik.socialistmen.
>>Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>socialistisk vrøvl
>
> Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?

Ja, gør det. Så kan i klappe hinanden i ryggen og sige at i har de rigtige
meninger.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 16:31

Den Mon, 30 Jul 2007 10:00:49 +0000 skrev slet P3M75:

> N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>>"Peter Bang (slet IYOSO)" <peterbang@IYOSOprivat.dk> wrote in
> message
>>news:11857887980.73136383538834@dtext.news.tele.dk
>>> Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev:
>>> > Hvad med at starte en gruppe der hedder:
> dk.politik.socialistmen.
>>> > Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive
> bombarderet med
>>> > socialistisk vrøvl
>>>
>>> Hvad hvis nu 'vi andre' oprettede dk.rygklappere ?
>>
>>Den opretter I da bare hvis I kan få Styregruppen overtalt til
> det.
>
> Eftersom det er pjensen73, der ønsker en debatgruppe uden
> inerti, er det vist logisk at rette skytset den vej.
>
> Og fremover rækker det, hvis du omtaler mig i ental.

Når der er en dk.politik.indvandring, hvorfor så ikke en
dk.politik.socialismen?

ThomasB (30-07-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 30-07-07 18:40

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
> socialistisk vrøvl

Hvad med dk.historie.socialisme?





Knud Larsen (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 30-07-07 23:20

ThomasB wrote:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>> socialistisk vrøvl
>
> Hvad med dk.historie.socialisme?

Jeg har i "dk.videnskab.historie" et par gange foreslået, at Arne og en
anden troende kommunist, som IKKE vil høre tale om noget som helst forskning
om østlandene, som ikke roser disse landes styrer, - at de starter en ny
gruppe med navnet "dk.lidenskab.historie" Det ville være ærligt at gøre
det, og så skulle de holde alle indlæg om deres kommunistiske tro, i den
gruppe, og kunne diskutere emner hvor de ikke var låste til EN bestemt
mening i den oprindelige gruppe som signalerer at man er interesseret i
virkeligheden eller noget der ligner sandheden om historien.

Man kunne så måske også tænke sig en gruppe som "dk.lidenskab.politik", hvor
man kunne holde de mange følelsesmæssige indlæg inde?
Alle indlæg med "højrefløjsere", "bøssekarl" og lignende, kunne med fordel
sendes ind i den nye gruppe, og vi andre kunne få ro til at diskutere relle
samfundsproblemer.











Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 20:46

Den Mon, 30 Jul 2007 20:22:02 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46adfd03$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Vi andre kan godt leve med, at nogle af gråzonetilfældene havner i den
>>> forkerte gruppe, hvis bare alle the clear cut cases havner i den rigtige.
>>> Så
>>> lad os ikke fluekneppe på det.
>>
>> Så du altså også racist. Den sorte kriminel skal i dpi og den hvide
>> kriminel skal i dp.
>
> Hvor skriver jeg noget, der kan antyde, at jeg mener det?

ved at du henviser enhver debat, hvor de "sorte" er med til dpi.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 20:48

Den Mon, 30 Jul 2007 20:20:11 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46adfcaa$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 30 Jul 2007 13:59:13 +0200 skrev Christian R. Larsen:
>>
>>>
>>> Nej, men det er ikke et argument for at ødelægge dk.politik også. Og det
>>> er
>>> det, du og dine meningsfæller er i gang med.
>>>
>> Mener du at vi ødelægger dk.politik, fordi vi har de forkerte meninger?
>
> Nej - fordi I insisterer på at flytte en debat herind, som åbenbart har en
> særlig evne til at skabe et dårligt, usagligt, useriøst debatklima.

Det er jer der skaber et dårligt debatklima. Hvergang der er en debat om
muslimer, begynder i at svine folk til, istedet for at debattere emnet.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 20:50

Den Mon, 30 Jul 2007 20:56:12 +0200 skrev Carsten Riis:

> Pjensen73 skrev den 30-07-2007 00:35:
>
>>
>> Jeg vil prøve at komme med et eksempel.
>> 1. Dansk direktør i et stort dansk firma snyder i skat.
>> 2. Indvandre butikker snyder i skat.
>>
>> Hvor skal disse to være?
>> De begge snyder i skat. Skal danskeren være i dp, og indvandren være i dpi?
>
>
> Det kommer vel an på hvad fokus der er i selve indlægget.
>
>
> Er det fokus på selve snyderiet, så er snyderens baggrund jo underordnet
> og kan derfor sagtens debatteres i dp.
>
>

Godt. Så er vi enige. Så skal snyderiet i dp, uanset om snyderiet er
begået af en dansker eller indvandrer.

Pjensen73 (30-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 30-07-07 20:51

Den Mon, 30 Jul 2007 20:23:17 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46adfd4b$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> Du skal bare læse alle mine indlæg. De drejer sig næsten alle sammen om
>> politik.
>
> Nå, hvorfor poster du dem så ikke her?

Det gør jeg skam også.

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:09

Den Mon, 30 Jul 2007 22:30:45 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ae4086$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 30 Jul 2007 20:20:11 +0200 skrev Christian R. Larsen:
>> Det er jer der skaber et dårligt debatklima. Hvergang der er en debat om
>> muslimer, begynder i at svine folk til, istedet for at debattere emnet.
>
> For SATAN i HELVEDE, S'GU, så FLYT dog disse debatter om muslimer over i
> dpi - så er I fri for os andre, og IKKE MINDST, VI er fri for JER.
>
> Hvor svært kan det være?
>
> Beklager tonen, men det var hvad jeg syntes skulle til.
>

Hvad fanden har muslimer med indvandring at gøre?
Der er ikke tale om indvandring, da disse muslimer allerede og i mange år
har været i landet, og en del af dem er desværre endt som danske
statsborgere.

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:11

Den Mon, 30 Jul 2007 20:22:48 +0200 skrev Christian R. Larsen:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46adfd20$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> Den Mon, 30 Jul 2007 13:05:26 +0200 skrev Christian R. Larsen:
>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
>>> news:46acee1c$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> De fleste af de eksempler du kommer med, er ikke tråde jeg har startet,
>>>> men tråde jeg besvare.
>>>
>>> Og så?
>>
>> Ja.... Hvad er det du ikke forstår i den sætning?
>
> Jeg forstår dem skam fint. Jeg forstår bare ikke, at du kan mene, at det er
> en relevant kommentar. Det er jo - når alt kommer til alt - dig, der skriver
> dine indlæg, uanset hvem der startede tråden. Er du ikke enig i det?

Jo da, det er jeg da enig i, men at kommentere en tråd om et eller andet,
er ikke det samme som at starte en tråd, vel.

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:12

Den Mon, 30 Jul 2007 22:32:59 +0200 skrev Ralph:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ae2c7d$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jeg forstår dem skam fint. Jeg forstår bare ikke, at du kan mene, at det
>> er en relevant kommentar. Det er jo - når alt kommer til alt - dig, der
>> skriver dine indlæg, uanset hvem der startede tråden. Er du ikke enig i
>> det?
>
> Og DET blev der så IKKE svaret på - hmm,
>

Ja, nu sidder jeg ikke foran computeren hele døgnet, så hvor vil du hen
med den tåbelige kommentar?

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:14

Den Mon, 30 Jul 2007 22:42:23 +0200 skrev Ralph:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:46ae413c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>> Det gør jeg skam også.
>
> Hmm. Se venligst mine personlige indlæg om dig - jeg synes selv jeg har
> været retfærdig og postet dit ene politik-indlæg der IKKE handlede om
> indvandrere, trafik, videnskab og.....(Kort sagt, OT)
>
> Læs venligst hvad jeg har skrevet - ok, indrømmet personligt - om dig, og
> fortæl så hvad du har skrevet om IKKE-muslimske emner.

Skattepolitik og rygepolitik har jeg skam også tit skrevet om.
>
> Nu plejer jeg ikke angribe manden, men DU var lidt for provokerende(med
> oprettelse af ny gruppe), selv for mig.
>
> Det skal ikke gentage sig - håber jeg.
>

Det du kalder provokerende, kalder jeg mangel på argumentation.

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:19

Den Mon, 30 Jul 2007 08:58:17 +0200 skrev Wilstrup:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
> meddelelsen news:46ad1432$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>> >
>> Wilstrup har jeg flere gange henvist til
>> dk.snak.mudderkastning, da det
>> eneste han kan finde ud af, er at svine folk til. Men han
>> tror at i
>> politik drejer det sig kun om at svine modstanderne til.
>
> Piv, piv - hvor er du ynkelig at læse - jeg er glad for at
> jeg ikke også skal høre på dig, for det må være en sand
> rædsel.

Ja, det må være rædsomt for dig, at høre sandheden.
>
> Er der nogen, der kaster med mudder, så er det dælme dig -du
> fatter det bare ikke selv.

Mig!! Og det skal jeg høre fra overmudderkasteren Arne H. Wilstrup.
>
> Jeg gætter på at dit navn Pjensen73 betyder at du er 73 år -
> så er det svært at ændre sig, og især er det slemt for
> højrefjolser, der jo dagligt indoktrineres med
> højrefjolssprøjt i medierne i så store mængder at de selv tror
> på våset.

Ja, så respekt for ældre mennesker har du heller ikke
>
> Men piv endelig videre - kan du ikke tåle mosten, så hyp over
> i indvandrergruppen med dig - der kommer jeg statsgaranti og
> morgenkaffe ikke - lad mig sige : det er 99 %s chance for at
> du aldrig ser mig i den gruppe.

Hyp over i historiegruppen. Både DDR og USSR er historie.
>
> Ellers sæt mig i dit filter, hvis du ikke tåler at læse mine
> begavede indlæg - det ville jo også være slemt: du kunne jo
> ligefrem lære noget af mig! fy, da føj for en tanke - ikke
> sandt

Jeg bruger ikke filter, da jeg respekterer alles meninger. Forresten
troede jeg at jeg var i dit filter.

Pjensen73 (31-07-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 31-07-07 01:21

Den Sun, 29 Jul 2007 22:28:41 +0200 skrev Kim Larsen:

> "ThomasB" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46ace9fc$0$90272$14726298@news.sunsite.dk:
>> "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse
>> news:46ace9e3$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:46accd9a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> Hvad med at starte en gruppe der hedder: dk.politik.socialistmen.
>>>> Så kan vi andre diskutere politik, uden at blive bombarderet med
>>>> socialistisk vrøvl
>>>
>>> Heller dk.politik.soialisme
>>
>> dk.politik.socialisme
>
> Ja, stave kan de heller ikke.
>

Nej, men det kan du.
Og så syntes jeg, at du skal tage en tur til Rom på torsdag. Det må da
lige være noget for dig. LOL
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7750740.html

Pjensen73 (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-07 20:19

Den Wed, 01 Aug 2007 21:11:15 +0200 skrev Carsten Riis:


>
> Lad os nu gå hele skridtet og nedlæg dog alle grupper i en stor
> sammesurium...... det er jo alt sammen kommet for at blive.
>
>
Jamen det er vi enig i. Hvorfor ikke bare have en politisk gruppe?
dk.politi er rigeligt.

Pjensen73 (01-08-2007)
Kommentar
Fra : Pjensen73


Dato : 01-08-07 20:20

Den Tue, 31 Jul 2007 12:00:15 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> news:46ae8078$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Og så syntes jeg, at du skal tage en tur til Rom på torsdag. Det må da
>> lige være noget for dig. LOL
>
> OL for handicappede ?
>

Nej. Massekysseri blandt bøsser, og da vi alle ved hvad Kim tænder på,
sååå.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408889
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste