MacSOUP - underskrift?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 08-07-01 13:36

Kan man tilknytte individuelle underskriftsfiler til sine forskellige
nyhedsgrupper?
Jeg er begyndt at abonnere på en engelsksproget ng, og dér kan 'med
venlig hilsen' godt virke lidt malplaceret - og det kan være svært hver
gang at huske at få det slettet!
Underskriftsfilen ligger jo i Internet Config - men jeg kan ikke lige
overskue, om den kan gøres 'gruppespecifik'?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 08-07-01 15:11

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> Underskriftsfilen ligger jo i Internet Config - men jeg kan ikke lige
> overskue, om den kan gøres 'gruppespecifik'?

Kun hvis du opretter seprate instillingsfiler med tilhørende seperate
Internet Preference filer.
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 08-07-01 15:55

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> Kun hvis du opretter seprate instillingsfiler med tilhørende seperate
> Internet Preference filer.

Ja, det tænkte jeg nok! Og da netop Internet Preference nu og da har
drillet mig en del, må jeg sikkert hellere køre videre med min manuelle
underskrift! ;-/

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-07-01 00:58

> [...]

> Jeg er begyndt at abonnere på en engelsksproget ng, og dér kan 'med
> venlig hilsen' godt virke lidt malplaceret - og det kan være svært hver

Jeg bruger det da rask væk. Vi skal vel ikke skamme os over at
være danske. Der er i øvrigt mange andre der har noget på deres eget
sprog i signaturen, så du bliver nok ikke sat i skammekrogen af den
grund.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 09-07-01 09:09

> [...]
> være danske. Der er i øvrigt mange andre der har noget på deres eget
> sprog i signaturen, så du bliver nok ikke sat i skammekrogen af den

Næh, det kan du da have ret i - jeg har godt lagt mærke til 'fænomenet'!
I øvrigt ser det i engelsksprogede grupper ud til at være mest udbredt
blot at slutte med sit navn - og det giver jo heller ingen
oversættelsesproblemer!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 13-07-01 17:06

> [...]

> Underskriftsfilen ligger jo i Internet Config - men jeg kan ikke lige
> overskue, om den kan gøres 'gruppespecifik'?

Du kunne evt. bruge dovenmandsløsningen ala min.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk