Claus Meyer opskrift på chokolademousse?
Fra : David Schjelde

Dato : 11-08-07 19:28

Hej med jer

For flere år siden da Meyer begyndte at importere kvalitets chokolade,
kan jeg huske fik fik en folder med en opskrift på chokolademousse med
valrhorna (staves nok anderledes) chokolade.

Den smagte himmelsk og jeg ville derfor høre om nogen skulle ligge inde
med den?

Bedste hilsner
David

Fra : Max

Dato : 11-08-07 19:42

Hej David

> Den smagte himmelsk og jeg ville derfor høre om nogen skulle ligge
> inde med den?

Måske denne:

http://www.nyvej.dk/opskrifter/o0510023.htm

--
Mvh Max

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 12-08-07 06:51

Hej David

"David Schjelde" <schjeldefjernmig@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> valrhorna (staves nok anderledes) chokolade.
>
> Den smagte himmelsk og jeg ville derfor høre om nogen skulle ligge inde

Der er lige åbnet en butik på Hovedgaden i Birkerød der hedder spisekurven -
http://www.spisekurven.dk der kan du købe både Valrhona chokoladen ,også i
Grand Cru kvalitet. Der kan du også få folderen med opskriften. + masser af
andre lækkerier.

Kell Jørgensen