har nogen en priside på lægning af indkørs~
Fra : Onix

Dato : 11-08-07 11:15

Hej

prøver lykken herinde om jeg kan finde svar. Ved nogen her sådan cirka hvor
meget det vil koste pr. kvm. hos anlægsgartner at få lagt indkørsel?`

Der er tale om ca 50m2 og af sten tænkes på de meste ordinære typer der
findes, altså gange alm. grå stend med indlæg at enkelte farvede tilfældigt.
Det skal som sådan ikke være fancy men pænt og funktionelt først og
fremmenst.

Har nogen en ide? Jeg vil først sådan høre cirka inden jeg ulejligheder
anlægsgartnere med tilbud hvis det på forhånd er priser jeg ikke kan være
med til. Budgettet er ikke så stort.

Kom med et par bud og eksempler fx totalt entreprise eller delvis fx fjerne
gamle fliser, selv bestille sand og sten o.l.

Onix

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 11-08-07 11:20

Onix kom med denne ide:
> [...]
>
> Kom med et par bud og eksempler fx totalt entreprise eller delvis fx fjerne
> gamle fliser, selv bestille sand og sten o.l.

Til at starte med, så koster de mest ordinære sten fra kr. 100 pr. kvm.
Transport er næsten altid ca. 500 og så noget moms.
Dette er absolut tommelfingerreglen som kan svinge meget!
Grus og sten kan ofte fåes samme sted som stenene, så her burde ikke
komme ekstra transportudgift til.
Grus svinger så meget i pris at det ikke er til at skyde sig ind på i
dit lokalområde.
Kai

Fra : Max

Dato : 11-08-07 12:18

Hej Onix

> Har nogen en ide? Jeg vil først sådan høre cirka inden jeg
> ulejligheder anlægsgartnere med tilbud hvis det på forhånd er priser
> jeg ikke kan være med til. Budgettet er ikke så stort.

Nu er anlægsgartnere og entrepenørene i lige det område du
bor i jo de eneste der kan svare ordentlig, så ring du bare
til dem. De giver den slags oplysninger hver dag og det er
ren rutine som de ikke opfatter som ulejlighed, det er en del
af jobbet.

--
Mvh Max

Fra : Anders Majland

Dato : 11-08-07 19:46

> [...]
> findes, altså gange alm. grå stend med indlæg at enkelte farvede
> tilfældigt. Det skal som sådan ikke være fancy men pænt og funktionelt

Kender nogen der fik laver ca 100m2 i et rektangulært stykke. Eneste
"ekstra" var et par kloakdæksler som stenene skulle lægges "rigtigt" rundt
om. Det er mere ned 5år siden og prisen var da omkring 40000kr. I modsætning
til nogle naboer som omalgde det selv samtidigtholde ders fint endnu ....

/A

Fra : Esben I.

Dato : 11-08-07 22:48

Onix wrote:
> Hej
>
> prøver lykken herinde om jeg kan finde svar. Ved nogen her sådan cirka hvor
> meget det vil koste pr. kvm. hos anlægsgartner at få lagt indkørsel?`

Regn med materialepris x 2

Hvis du selv fjerner gl. belægning og graver ud til nyt bli'r det ikke
dyrere.
mvh
Esben I.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-08-07 10:24

On 11 Aug., 20:46, "Anders Majland" <See.Signat...@Address.invalid>
wrote:

> [...]
> til nogle naboer som omalgde det selv samtidigtholde ders fint endnu ....

For søren, godt man kender nogle sorte nogen som kan lave det trælse
arbejde når jeg engang har fået skrabet mig de 400 kvm SF sten
sammen

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Anders Majland

Dato : 13-08-07 11:14

> For søren, godt man kender nogle sorte nogen som kan lave det trælse
> arbejde når jeg engang har fået skrabet mig de 400 kvm SF sten
> sammen

Han havde først regnet med at gøre det selv - indtil han fik regnet på hvor
lang tid han formentlig skulle bruge og hvad det ville koste i materialer,
leje af maskiner og bortkørsel af gammelt grus.