New York!
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 08-07-01 11:14

Jeg skal til koncert d. 7. september i New York, hvor Michael Jackson 30th
Anniversary Celebration vil blive afholdt i Madison Square Garden. Der
kommer mange fede navne, som også kommer og optræder, og de er følgende:

Marc Anthony
Ray Charles
Deborah Cox
Gloria Estefan
Billy Gilman
Whitney Houston
James Ingram
Quincy Jones & The Legends Of Jazz (including Al Jarreau, Ramsey Lewis,
Herbie Mann, Les McCann, David ``Fathead'' Newman, Jimmy Smith, Clark Terry
& Cassandra Wilson)
Mya
'N Sync
Jill Scott
Shaggy featuring Ricardo "Rikrok'" Ducent & Rayvon
Britney Spears
Tamia; 3T
Usher

Er der andre, som også skal derovre?

Hilsen

Gregers Hansen
www.mjparadise.com is back tonight!!

Fra : Fie & Christian

Dato : 08-07-01 21:06

Nej, jeg skal ikke derover, men jeg er godt nok misundelig!!

Hilsen
Fie

Fra : Martin

Dato : 14-09-01 17:17

Havde jeg læst dette opslag for en uge siden, havde jeg også været
grøn af misundelse......
Men efter at koncerten nu er afviklet, er jeg glad for ikke at have
betalt gigantisk mange penge for en koncert som var så kikset!!!

Skuffende må man sige....!

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 14-10-01 04:17

Hej Martin!

Jamen Martin hvordan kan du udtale dig om koncerten uden at du selv har
været der?
Jeg var derovre i New York og se den første koncert, og MJ blev modtaget med
kyshånd. Jeg ved godt at de danske medier har haft mange meninger om
koncerten, men det med at der kun var sparsomme klapsalver er den værste
gang pis jeg længe har hørt. Det er jo ikke sparsomme klapsalver når
samtlige 20.000 mennesker rejser sig hele tiden, mens MJ er på og giver ham
stående klapsalver. Folk sang med på hans sange, og det var en skøn aften!

Hvsi nogle vil læse om koncerten, så kan I se den over artikler på min
hjemmeside:
www.mjparadise.com

Hilsen

Gregers