Michael learns ....
Fra : RK

Dato : 07-08-07 20:51

Jeg hørte et brandgodt nummer i P4 idag lidt over kl. 11 med subject. Er der
nogen her der ved hvilket nummer det var? Det var meget boyband-agtigt, men
jeg hørte så lidt at jeg hverken har verselinier eller lign.

Fra : Claus Skaarup

Dato : 07-08-07 23:32

"RK" <at@at.at> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen her der ved hvilket nummer det var? Det var meget
> boyband-agtigt, men jeg hørte så lidt at jeg hverken har verselinier eller
Det eneste jeg kan finde på DR's playlister er "Take That" med Shine, men
det er vel også rimeligt boyband-agtigt? Eller old-boys-band, måske?

Mvh. Claus

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-08-07 15:02

"RK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> Er der nogen her der ved hvilket nummer det var? Det var meget
> boyband-agtigt, men jeg hørte så lidt at jeg hverken har verselinier

Skriv en e-mail til min (valide) e-mail-adresse, så skal jeg gerne forsøge
at hjælpe dig. Du giver for lidt at arbejde med hvis det skal foregå via
nyhedsgruppen, så skriv "privat".

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-08-07 15:30

RK skrev:

> [...]
> Er der nogen her der ved hvilket nummer det var? Det var meget
> boyband-agtigt, men jeg hørte så lidt at jeg hverken har verselinier

Du skriver ikke hvor du bor, men du kan finde playlisterne
fra P4-programmerne på DR's hjemmeside. Her er de fra
"Formiddag på 4'eren" - P4-København, tirsdag kl. 11:03:
http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=1301&dd=07&mm=08&yyyy=2007&cidName=P4+K%F8benhavn

--
Herluf :·)