/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Time-breaks (Tidsforskydninger) - Does ET ~
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 27-06-07 13:37

NB! Denne nystartede tråd er X-postet (pga. informationens karakter) til 3
nyhedsgrupper. Disse er ...

News:dk.livssyn.kristendom
News:dk.videnskab
News:no.kultur.folklore.ufo

For at undgå fór mange irrelevante nyhedsindlæg, hvor andre læsere kan føle
sig chikaneret, bedes man ændre evt. opfølgning til *kun* den nyhedsgruppe,
hvorfra man læser.

På forhånd tak ...

-

Om tidsforskydninger er der bl.a. tidligere skrevet følgende indlæg:

From: "Kall, Mogens"
Newsgroups: News:dk.livssyn.kristendom
Sent: Thursday, December 19, 2002 CET 15:21, GMT 14:21
Subject: Tidsforskydninger i relation til Esajas 42,9 (0270)
0270 news:KBkM9.6777$Hl6.752812@news010.worldonline.dk
0281 news:GRDO9.14469$Hl6.1595329@news010.worldonline.dk

-

I forbindelse med efterforskningen af UFO'er er det tidligere blevet sagt,
at ...

Der er blevet fundet et stjernekort i Bibelen. Dets opmåling er foretaget
udfra galaksen (Mælkevejen), og i kraft af den kendsgerning, at man
dengang (for henved 2000-3000 år siden) IKKE havde kendskab til disse
forhold, kan oplysningerne kun stamme ét sted fra: En *udenjordisk*
civilisation (ET).

Læs evt. mere detaljeret i informationsfilen ...
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk


Undervejs i denne processe blev det konstateret, at Bibelen (hvoraf de
yngste skrifter er henved 1900 år gamle) tilsyneladende indeholdt
oplysninger om målestoks-enheder, som først mange, mange år senere blev
opfundet (af mennesker).

Hverken Menneskeheden eller en uden-jordisk civilisation kan have kendskab
til sådanne informationen ved mindre selvfølgelig, at den uden-jordiske
civilisation på en-eller-anden måde er kommet i besiddelse af en art
tidsmaskine.

-

Hændelse nr 1:

Det første time-break (tids-brud) blev fundet i forbindelse med ...

Sent: Thursday, October 19, 2006 CET 18:16, GMT 16:16
Subject: Found number 666 and perhaps also ET-(2304, The
Mother-ship)-position -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
5824 news:uxNZg.56$Ur1.55@news.get2net.dk
>
> ET Star-map *Copyright*:
>
> Number 666
[ ... ]
> Found:
>
> 5198 news:GB4Qf.8467$Cl2.136941@news000.worldonline.dk
> >
> > REM the Starlist
> > REM
> > REM Symbols:
> > REM
> > REM NA$ = Name
> > REM Afs# = Distance from us in lightyears (distance in pc is better)
> > REM pc# = Distance from us in parsec (1 pc = 1 AstUnit * 206.265 unit)
> > REM Lon# = Galactic longitude (degrees)
> > REM Lat# = Galactic latitude (degrees)
> >
> > REM ********************************************************
> [ ... ]
> > NA$ = "1100+2249, GJ 408"
> > Afs# =21.71#
> > pc# =6.660#
> > Lon# =216.43308#
> > Lat# =64.45354#
>
> Its star-constellation is Leo (Løven).
[ ... ]
> > pc# =6.660#
>
> Markpointer-666 found (by number-identification), Sir!


Ang. målestoks-enheden pc

I Lademann Astronomi-leksikon (1979, original 1976) står der følgende:

=== citat start ===

Længdeenhed ved angivelse af astronomiske afstande.

En parsec er den afstand, fra hvilket en astronomisk enhed (afstand
Sol-Jord) ses under en vinkel på ét buesekund.

En stjerne i denne afstand må derfor udvise afvigelser fra sin
middelposition på indtil et buesekund som følge af Jordens bevægelse om
Solen. (I virkeligheden er der ingen stjerne helt så nær ved).

Udtrykket parsec, der er en sammentrækning af parallakse og sekund (på
engelsk "second"), skyldes den engelske astronom Herbert Hall Turner
(1861-1930), der var ekspert i måling af stjernepositioner.

Tusinde parsec kaldes kiloparsec, en million parsec en megaparsec.

Afstanden for en stjerne i parsec er det reciprokke af dens parallakse i
buesekunder.

1 parsec er 3,2616 lysår, 206.265 astronomiske enheder, 19,174 billioner
miles eller 30.857 billioner km.

=== citat slut ====


Denne er altså fremkommet ved at opdele en omdrejning i mindre stykker
bestående af ...

360°, 60 minutter samt 60 sekunder.

En pc (1 pc) svarer altså til et buesekund (1 second).
( 1 / 129.6000 )

Den gæve læser vil nu hurtig indse, at denne måle-enhed er afhængig af
en måling, der er *afledt* af en TIDSMÅLING, hvor et døgn ligeledes er
opdelt i mindre stykker bestående af ...

24 timer, 60 minutter samt 60 sekunder.

Det interessante er så i denne forbindelse, at time-inddelingen kender man
fra Oldtiden, herunder også i Bibelen, hvorimod minut- samt
sekund-inddelingen først blev opfundet mange århundreder senere i historien.

Hvordan kan dét lade sig gøre ?
(spurgte jeg mig selv)

Jeg besluttede mig for at undersøge sagen og skrev et indlæg på en
nyhedsgruppe:

Newsgroups: News:dk.videnskab.historie
Sent: Saturday, November 11, 2006 CET 14:37, GMT 13:37
Subject: Hvornår og hvorfra stammer tidsmåleenhederne minutter og sekunder
(historisk set) ?
5898 news:8mk5h.35$w06.16@news.get2net.dk

=== citat start (file 5898) ===

> > REM pc# = Distance from us in parsec (1 pc = 1 AstUnit * 206.265 unit)

Øh ... I mit gamle Lademanns leksikon står der noget om solure, sand- og
vandur men desværre intet om, hvornår tidsmåleenhederne minutter og sekunder
for første gang blev benyttet ...

Hvornår blev disse opfundet ? - hvad kan vi *dokumentere* ?

=== citat slut (file 5898) ====


Desværre kom der ikke de helt store oplysninger ud af dette ...

Dog blev der nævnt følgende (i samme tråd):

5903 news:%GD5h.29$vR5.4@news.get2net.dk

=== citat start (file 5903) ===

"John Larsson" skrev

[ ... klip 2007-06-27, Wednesday ... ]

> Det med at underinddele i 1/12, 1/60 og 1/360 kommer ellers fra den
> sumerske kultur.

Gjalt dette også tids-inddelinger ?

Og i så fald:
Inkluderede dette også 1/24 samt underinddelingen 1/60 (minutter) samt
dennes underinddeling 1/60 (sekunder) ?

=== citat slut (file 5903) ====


Herefter besluttede jeg mig for at undersøge sagen fra en ny indfaldsvinkel.

Følgende indlæg blev skrevet:


Newsgroups: News:dk.videnskab
Sent: Tuesday, February 27, 2007 CET 11:30, GMT 10:30
Subject: Kan tiden gå baglæns (ifølge Einsteins relativitetsteori) ?
6108 news:gLTEh.9$3h.3@news.get2net.dk

=== citat start (file 6108) ===

[ ... pc ... 360 ... 60 ... 60 ... ]

(Øh ... jeg har fået et *alvorligt* forklaringsproblem vedrørende tiden.
Noget som jeg ganske simpelt hen ikke sådan uden videre kan forklare.)


På baggrund af Einsteins relativitetsteori (E=m*c^2) har science-fiction
forfattere fx. leget med tanken om, at et rumfartøj med meget høj fart
forlader Jorden for så at vende tilbage nogle år senere. Men i mellemtiden
er der på Jorden gået flere millioner år, apropos filmen 'Abernes planet'.

Selve fænomenet (at tiden er relativ) er blevet *dokumenteret*
videnskabligt, idet man har medbragt et atom-ur i en flyvemaskine (i høj
fart) og derefter sammenlignet uret med et andet atom-ur, som ikke blev
udsat for denne påvirkning.
Det flyvende ur havde mistet nogle nano-sekunder!

Så langt, så godt ...

-

Men kan dette så også *inkludere*, at tiden ligefrem kan gå baglæns ?

Og - såfremt dette er tilfældet - forudsætter det så ikke, at hastigheden
skal være *større* end lysets hastighed (c) ?

Sæt nu man finder indicer på, at nogle (eller noget) i fortiden har haft
informationer om hændelser tilhørende *fremtiden*, som man jo af gode
grunde IKKE har kendskab til, for ellers var der jo sikkert mange
lotto-millionærere, apropos filmen fra1980'erne 'Back to the Future' -

(Jeg taler altså ikke her om de såkaldte *selvopfyldende* "profetier",
apropos fusk.)

Hvordan kan dette forklares ?

Er der belæg for det videnskablig set (eller er det det rene nonsens) ?

=== citat slut (file 6108) ====


Flere svar-indlæg kom, hvoraf et var så interessant, at det her skal
citeres:

6112 news:e0VEh.20$We1.19@news.get2net.dk

=== citat start (file 6112) ===

"Filip Larsen" skrev

[ ... klip 2007-06-27, Wednesday ... ]

> > Men kan dette så også *inkludere*, at tiden ligefrem kan gå baglæns ?
>
> Nej, der er ikke nogen anerkendt fysisk teori der giver en fornuftigt
> mulighed for at tiden kan gå baglæns. Fysiske situationer hvor tiden
> "går baglæns" vil betyde, at der kan opstå ikke-kausale situationer hvor
> virkning kommer før årsag (løkker i rum-tiden), og kausalitet er et af
> de mest fundamentale principper en fysisk teori skal overholde.

Det er også min umiddelbare vurdering ...

> Der findes dog forskellige eksotiske ideer der i et vist omfang vil
> kunne tillade tiden at "gå baglæns" uden at bryde kausalitet (fx.
> mange-vers teorier), men mig bekendt er alle sådanne ideer ikke noget
> der kan gives fysisk indhold og man sætter derfor normalt altid
> lighedstegn mellem kausalitet og "forlæns tid".

Øh ... (mht. baglæns tid) ... men er det i grunden ikke dét, Heisenbergs
usikkerhedsprincip går ud på: Dét, at "låne" energi (på kvanteniveau) af
universet, hvis man bare tilbageleverer det til tiden ?

Hvordan skal vi ellers kunne forklare Universets opståen ?

Tillad mig at nævne følgende postulat:

0270 news:KBkM9.6777$Hl6.752812@news010.worldonline.dk
>
> Der er en forsker i Tyskland, som hævder, at han har fået mikrobølger til
> bevæge sig hurtigere end lysets hastighed. Godt nok var det kun nogle få
> promille af energien (ud af den samlede mængde), som overskred lysets
> hastighed.
> I forsøgsopstillingen lod han mikrobølgerne indeholde informationer
> (Mozarts 40. symphoni). Disse informationer kunne man STADIGVÆK
> genkende (på trods af megen støj) i modtager-apparatet (for de mikro-
> bølger, som havde overskredet lysets hastighed).

Hvis denne tyske forsker har ret skulle det da blive muligt - *hypotetisk*
set - at sende informationer TILBAGE i tiden ?

=== citat slut (file 6112) ====


Desværre forblev mit spørgsmål fortsat ubesvaret (mht. Heisenbergs
usikkerhedsprincip / ang. forståelsen af Universets oprindelse), endskønt
jeg forsøgte at gøre andre opmærksomme på problemet ...

Årsagen hertil *kan* skyldes, at en del folk fra videnskabsgruppen tror, at
jeg indirekte herigennem forsøger at frembringe bevis på eksistensen af en
såkaldt intelligent Designer-af-Universet, altså en Guddom.
Det var nu dog ikke min hensigt. Jeg ønskede - og ønsker fortsat - blot
at studere *realiteternes* verden (med et åbent sind).

Og hvorfor nu det ?

Fordi ...Endskønt denne mulighed fortsat - teoretisk set - bør holdes åben,
bør man (for mig at se) dog IKKE påberåbe sig denne forklaringsmodel, dersom
ikke alle andre muligheder *først* er undersøgt (og udtømte)!

Ihukom:

5804 news:5EIYg.24$Wp2.15@news.get2net.dk
>
> Et vigtigt spørgsmål melder sig i den forbindelse for os kristne:
>
> *Hvem* er arkitekten (designeren af stjernekortet) ?
>
> Er det Skaberen° er et skabt væsen ?
>
> Hertil må jeg svare:
>
> Indenfor den Katolske Kirke° har man igennem henved 2000 år haft en
> tradition for IKKE at tilskrive et såkaldt tilsyneladende mirakel
> guddommelig betydning, såfremt der kan findes en naturlig logisk
> forklaring.
>
> Det skal derfor bemærkes, at arkitekten IKKE har kunnet ændre på de
> faktiske forhold mht. 7-stjernens position på himlen (set fra jorden),
> hvilket man jo på en måde nærmest kunne forvente af en dicideret guddom,
> hvorfor meget tyder på, at arkitekten nok sandsynligvis må være en
> skabning (som du og jeg), apropos ET ...


Og dersom, der overhovedet er noget om snakken mht. at visse måle-enheder er
blevet *forudsagt*, kan forudsigelsen (for mig at se) godt forklares udfra
en model om, at et væsen ligesom os er kommet i besiddelse af en art
tids-maskine.

Altså INTET my-sti-fys-tisk mht. en-eller-anden Guddom.

Tids-maskinen menes således IKKE ligefrem at kunne sende store objekter
gennem "tidsporten" men blot små bitte partikler, der dog tilsammen kan
viderebringe/formidle *informationer*, apropos Mozarts 40. Symphoni.

Således er hypotesen indtil videre!

Selve "Einstein"-markører (E=m*c^2) blev opdaget ved et tilfælde, som Bo
Warming indirekte kan ta' æren for ...
Se evt. ...
6119 newscFh.19$hg3.9@news.get2net.dk

-

Hændelse nr 2:

Det næste time-break (tids-brud) blev fundet i forbindelse med ...

Newsgroups: News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Sunday, June 24, 2007 CET 20:11, GMT 18:11
Subject: Found perhaps einem TIME-break -
Was: ..."SETI-frequency" ...
Message to Houston (irt. 1,2...7 + 2304)
6673 news:rtyfi.44$JJ.14@news.get2net.dk
>
> > > " Twelve thousand furlongs. Its length, breadth, and height
> > > are equal."
> > > (Rev. 21,16 - New King James version 1979)
> [ ... ]
> > > (192 meter ...
>
> Searchstring 'stadie' (inside the Bible).
>
> Found:
> 60 stadier, Luke 24,13 (Emmaus 60 fra Jerusalem)
> 25-30 stadier, John 6,19 (Jesus vandrer på vandet)
> 15 stadier, John 11,18 (Bethania nær ved Jerusalem, grav i 4 dage)
> 1600 stadier, Åb. 14,20 (Guds harmes Persekar)
> 12.000 stadier, Åb. 21,16 (The new Jerusalem)
>
>
> Hmm ...
>
> 12.000 stadier * 1.600 stadier (Åb.14,20) = 19.200.000
>
> 19.200.000 / 192 = 100.000
>
> Hmm ... meter-systemet blev af FØRST opfundet meget senere, så hvordan kan
> nogen i det slutningen af det første århundrede have kendskab til dette ?
>
> Found perhaps *Time-break* !!!
[ ... ]
> > Input Program-code example:
> > 144.000 -> (144.000/1000) -> 144
>
> 144.000 / 100.000 = 1,44 (solmasser)
>
> Hmm ...
>
> 15 - [25-30] - 60 - 1.600 - 12.000
> 4


Øh ... "Indiciet" er yderst spinkelt, men der er måske en fortsættelse, som
kunne bestyrke mistanken:

En såkaldt lille fragment-rest aner vi også i kraft af, at de 1600 stadier
jo til forveksling minder en hel del om forholdet mellem meter-systemet og
miles-systemet; idet ...

(Compare with ... )

6642 news:%isei.20$hq1.9@news.get2net.dk
>
> Øh ... Hvor meget er det nu, en engelsk-amerikansk mil er på ?
>
> Hmm ... Lademanns leksikon oplyser, at den er på 1,6093 km.

Forholdet er altså:

1.609,3 meter = 1 mile.


Endvidere forekommer tallet 192 at være en *krypteret* kode, bestående af 2
tal:

150 (Noa-Definitionen, Galaktisk berddegrad +/- 150 ud af
600-enheder)

42 (The hunter-program opstart)

(150 + 42 = 192)

(Hændelse 2 er ved at blive undersøgt nærmere.)

-

Som en slut-kommentar bør jeg måske lige nævne, at langtfra samtlige
videnskabsfolk afviser, at selve fænomentet muligvis kan eksistere.

Blandt disse er en russisk forsker ansat ved Niels Bohr Instituttet her i
Danmark.

-

Videnskablige indsigelser.

Ang. *specifikt* indsigelser mht. den bibelske version af Liv-2 hypotesen:

Dette emne har allerede været drøftet, og nye indlæg desangående i denne
tråd skaber blot yderligere desorientering. Jump derfor venligst ...

Newsgroups: News:dk.videnskab
Sent: Tuesday, May 01, 2007 CET 12:38, GMT 10:38
Subject: Ang. videnskablige indsigelser vedr. den bibelske version af
Liv-2 hypotesen.
6451 news:vMEZh.42$b%1.39@news.get2net.dk
Latest news here (ang. The-Bible-Code contra Liv-2 hypotesen) is ...
6659 news:vB5fi.50$eE6.21@news.get2net.dk

-

Coming up:

1.
7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk

2.
The Bible-"SETI-frequency"-code 1420,405 MHz (Matt.25,28) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6675 news:bBqgi.30$Qj3.29@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6676



 
 
Jesus-loves-you (27-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 27-06-07 14:02

"Jesus-loves-you" skrev
6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk

[ ... ]
> Subject: Tidsforskydninger i relation til Esajas 42,9 (0270)
> 0270 news:KBkM9.6777$Hl6.752812@news010.worldonline.dk
> 0281 news:GRDO9.14469$Hl6.1595329@news010.worldonline.dk
[ ... ]
> Som en slut-kommentar bør jeg måske lige nævne, at langtfra samtlige
> videnskabsfolk afviser, at selve fænomentet muligvis kan eksistere.
>
> Blandt disse er en russisk forsker ansat ved Niels Bohr Instituttet her i
> Danmark.

Bemærkes skal det, at der i Bibelen står følgende:

Jeg er HERREN (*1), så lyder mit/Mit navn.
Jeg giver ei andre min/Min ære,
ej gudebilleder min/Min pris.

Hvad jeg/Jeg forudsagde, se, det er sket,
jeg/Jeg forkynder nu nye ting,
kundgør dem, FØR de spirer frem.

(Isaqiah, Esajas 42,8-9)

*1:
Own-Break:
På originalsproget hebraisk står der JHVH, hvilket betyder (frit
oversat):
I-AM, Jeg-ér.
Ordspils-associationen (hvilket er meget normalt i GT) hertil kan
være (den komplementære):
I-am-not-alive, Jeg-er-ikke-til.

Men "leger" vi nu med tanken, at det i virkeligheden er *ET*, der (på Guds
vegne, apropos 2.Mos.3,2.4) besidder disse informationer og videreformidler
dem til Jødefolket og de Kristne (i Oldtiden), da kan vi så samtidig tillade
os at *konkludere* (idet de jo så tager *patentret* (på tidsforskydningen),
at INGEN anden uden-jordisk civilisation (med tilsvarende evner) kan bidrage
med noget-som-helst desangående.

Og hvad kommer dét så til at betyde ?

Ganske enkelt, at der IKKE *findes* andre uden-jordiske civilisationen (end
dem) i nærheden (som har mulighed for at påvirke Jordens beboere) indenfor
mange, mange lysår !!!

Og dét er jo for så vidt en interessant oplysning, ikke sandt ? ...

-

Last file-OUTPUT:
6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6677



Jesus-loves-you (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 30-06-07 08:34

"Jesus-loves-you" skrev
6677 news:Cdtgi.39$Ip5.24@news.get2net.dk

[ ... ]
> > Subject: Tidsforskydninger i relation til Esajas 42,9 (0270)
> > 0270 news:KBkM9.6777$Hl6.752812@news010.worldonline.dk
> > 0281 news:GRDO9.14469$Hl6.1595329@news010.worldonline.dk
> [ ... ]
> > Som en slut-kommentar bør jeg måske lige nævne, at langtfra samtlige
> > videnskabsfolk afviser, at selve fænomentet muligvis kan eksistere.
> >
> > Blandt disse er en russisk forsker ansat ved Niels Bohr Instituttet her
> > i Danmark.
>
> Bemærkes skal det, at der i Bibelen står følgende:
>
> Jeg er HERREN (*1), så lyder mit/Mit navn.
> Jeg giver ei andre min/Min ære,
> ej gudebilleder min/Min pris.
>
> Hvad jeg/Jeg forudsagde, se, det er sket,
> jeg/Jeg forkynder nu nye ting,
> kundgør dem, FØR de spirer frem.
>
> (Isaqiah, Esajas 42,8-9)
>
> *1:
> Own-Break:
> På originalsproget hebraisk står der JHVH, hvilket betyder (frit
> oversat):
> I-AM, Jeg-ér.
> Ordspils-associationen (hvilket er meget normalt i GT) hertil kan
> være (den komplementære):
> I-am-not-alive, Jeg-er-ikke-til.


Øh ... Der er kommet en lille interessant opfølgning herpå.

Input andagtstekst fra www.ucb.dk :

(fra hæftet juni-juli-august 2007, modtaget *før* søndag 17/6-07)

=== citat start ===

Lørdag 30. Juni (2007, red.)
....
Terry Schafer vidste, hvad hun ville give sin mand i julegave, men det var
dyrere, end hun havde råd til.

Heldigvis gik en storsindet butiksindehaver ind på at lade hende pakke gaven
ind og tage den med imod et løfte om, at hun ville betale et ugentlige
afdrag. Da hun takkede ham, og han sagde: "Åh, det var så lidt," kunne ingen
af dem ane betydningen af hans gestus.

Den 4. oktober satte betjent David Schafer under patruljetjeneste efter en
bevæbnet røver, og han blev skudt i maven.

Da hans kone, Terry, fik besked om hvad der var sket, var hun henrykt over,
at hun ikke havde ventet til jul med at give sin mand gaven. Og hun var
dobbelt taknemmelig over forretningsmanden, der havde indvilliget i at dele
betalingen op i mindre afdrag, for ellers havde David været død.

Nu var han indlagt - ikke med et skudsår, men bare slemt forslået - fordi
han havde båret den skudsikre vest, hun havde givet ham tidligere på ugen.


Når timingen af en begivenhed er mere bemærkelsesværdig end selve
begivenheden, tilskriver nogle mennesker det held, skæbne, tilfældighed
eller karma. (Det er som regel de samme, der ser fødsel, død, afbrydelser og
forsinkelser som tilfældige hændelser og ikke som et guddommeligt mønster!).
Men sådan så Kong David ikke på det ...

=== citat slut ====


Vi er mange kristne, der har oplevet dette, at *timingen* af en begivenhed
har været bemærkelsesværdig.


Og mht. ET ...

Sent: Friday, June 29, 2007 CET 11:04, GMT 09:04
Subject: Den forbudte tanke
6695 news:hW3hi.12$Kc6.11@news.get2net.dk
>
> > 1. Peter 1,12 b
> >
> > ... These are things which even the angels would like to understand
> >
> > ... (noget), som selv engle brænder efter at kunne forstå
[ ... ]
> ... - noget,
> som engle attrår at få indblik i.
>
> (1.Pet. 1,8-12)
>
> ET gør sig altså muligvis mange tanker angående den dersens
> Designer-of-the-Univers (ifølge Bibelen) ...


.... kan vi IKKE på forhånd *udelukke*, at de har oplevet noget tilsvarende!

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6696 news:9w9hi.26$Xe3.3@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6697



jenspolsen@hotmail.c~ (27-06-2007)
Kommentar
Fra : jenspolsen@hotmail.c~


Dato : 27-06-07 19:02

On 27 Jun., 14:36, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> bla. l¨bla. bla.

Tak for dit lange indlæg. Jeg undlod omhyggeligt at læse det, da det
gav indtryk af at være en syg mands udgydelser.

Men det korte svar er. Ja, selvfølgelig har ET en tidsmaskine. Det ved
alle da.

Så, du fik et klart svar på dit spørsmål. Glad nu?

J.O.




Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 08:25

<jenspolsen@hotmail.com> skrev
(Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 20:01:47, GMT 18:01:47)
news:1182967307.095401.176960@w5g2000hsg.googlegroups.com

[ ... file 6676 ... ]

> > bla. l¨bla. bla.
>
> Tak for dit lange indlæg. Jeg undlod omhyggeligt at læse det, da det
> gav indtryk af at være en syg mands udgydelser.

Sikkert. Vist blæser det ...

> Men det korte svar er. Ja, selvfølgelig har ET en tidsmaskine. Det ved
> alle da.
>
> Så, du fik et klart svar på dit spørsmål. Glad nu?


Interrupt from ...

Newsgroups: News:dk.politik News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, June 28, 2007 CET 08:39, GMT 06:39
Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk
>
> > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)


Last power-off memory on:
6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk


Hmm ...

2007-06-27, Wednesday, GMT 18:01:47, Input
2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output

Delta = 1h 40m 13 s (100m13s)


100 ... ???

Hmm ...

Memory 1 on:

Subject: Time-breaks (Tidsforskydninger) - Does ET have a time-machine ?
6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk
>
> > 144.000 / 100.000 = 1,44 (solmasser)


Memory 2 on:

6611 news:N4wdi.27$Y6.12@news.get2net.dk
5997 news:3J6ph.36$dF2.31@news.get2net.dk
>
> 144 / 100 = 1,44
>
> (apropos Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser)
[ ... ]
> " ... ny sang ... 10-strenget ... ", Sl (Ps) 144,9
[ ... ]
> " ... 1000, 10.000 ...", Sl 144,13b
[ ... ]
> Stiller vi dem op på række fås:
>
> 10 ... 1.000 ... 10.000
>
> Det eventuelt manglende tal på ...
>
> (antal betydende cifre i tallene cuttes)
> 1*10^1 ... 1*10^3 ... 1*10^4
>
> ... ca 1*10^2


Markpointer-100 perhaps found, Sir ...

And ?

(memory: Delta = 52m)


FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6682



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 08:40

<jenspolsen@hotmail.com> skrev
(Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 20:01:47, GMT 18:01:47)
news:1182967307.095401.176960@w5g2000hsg.googlegroups.com

[ ... file 6676 ... ]

> > bla. l¨bla. bla.
>
> Tak for dit lange indlæg. Jeg undlod omhyggeligt at læse det, da det
> gav indtryk af at være en syg mands udgydelser.

Sikkert. Vist blæser det ...

> Men det korte svar er. Ja, selvfølgelig har ET en tidsmaskine. Det ved
> alle da.
>
> Så, du fik et klart svar på dit spørsmål. Glad nu?


Interrupt from ...

Newsgroups: News:dk.politik News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Thursday, June 28, 2007 CET 08:39, GMT 06:39
Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk
>
> > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)


Last power-off memory on:
6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk


Hmm ...

2007-06-27, Wednesday, GMT 18:01:47, Input
2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output

Delta = 1h 40m 13 s (100m13s)


100 ... ???

Hmm ...

Memory 1 on:

Subject: Time-breaks (Tidsforskydninger) - Does ET have a time-machine ?
6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk
>
> > 144.000 / 100.000 = 1,44 (solmasser)


Memory 2 on:

6611 news:N4wdi.27$Y6.12@news.get2net.dk
5997 news:3J6ph.36$dF2.31@news.get2net.dk
>
> 144 / 100 = 1,44
>
> (apropos Chandrasekhars grænsemasse på 1,44 solmasser)
[ ... ]
> " ... ny sang ... 10-strenget ... ", Sl (Ps) 144,9
[ ... ]
> " ... 1000, 10.000 ...", Sl 144,13b
[ ... ]
> Stiller vi dem op på række fås:
>
> 10 ... 1.000 ... 10.000
>
> Det eventuelt manglende tal på ...
>
> (antal betydende cifre i tallene cuttes)
> 1*10^1 ... 1*10^3 ... 1*10^4
>
> ... ca 1*10^2


Markpointer-100 perhaps found, Sir ...

And ?

(memory: Delta = 52m)


WRONG !!!

2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output
2007-06-27, Wednesday, GMT 20:30:00, Output-end

delta = 48m

Hmm ...

144
+48
=192

192-memory on:

Subject: Time-breaks (Tidsforskydninger) - Does ET have a time-machine ?
6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk
>
> > > > (192 meter ...
[ ... ]
> Endvidere forekommer tallet 192 at være en *krypteret* kode, bestående af
> 2 tal:

See perhaps also ...

Sent: Wednesday, June 27, 2007 CET 19:01, GMT 17:01
Subject: Found SETI-frequency (1420,405 MHz) -
Was: The main-program (message from ET, Aliens)
6680 news:SJwgi.49$LY7.7@news.get2net.dk
>
> 1 stadie (192 meter) minder - talmæssig set (dog symbolsk) - jo til
> forveksling om Brints radiobølgelængde !


Contact ???


FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6682 news:3nJgi.5$Y62.0@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6683



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 09:08

"Jesus-loves-you" skrev
6683 news:jBJgi.6$xk2.5@news.get2net.dk

[ ... ]
> Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
> 6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk
> >
> > > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)
>
>
> Last power-off memory on:
> 6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk


Reason:

Last §77-Lawbreak memory:
6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk
6653 news:FhKei.11$V45.2@news.get2net.dk
(+ kommentar:)
6656 news:xO1fi.3$l53.2@news.get2net.dk


Program-memory (Aj-sætningslære, Ai-syntax) ...
6515 news:_Cm1i.88$of1.21@news.get2net.dk
6537 news:3tL1i.71$Ds5.35@news.get2net.dk
>
> ET-Break:
> (2007-05-13, Sunday, CET 22:01, GMT 20:01)
> - "Jeg vil ikke ha' noget med dig at gøre."
>
> That was einem Matt.7,23-syntax (from the Mothership 2304).
>
> You are FIRED, Echelon - Asshole !!!


But *why* Manhattan ?

6602 news:pbidi.107$3A5.96@news.get2net.dk
>
> Input Washington Square (Philadelphia) into WTC 911 picture, see ...
>
>
> Newsgroups: dk.binaer
> Sent: Sunday, June 17, 2007 CET 23:57, GMT 21:57
> Subject: World Trade Center 911 (The-Wailing-Wall°). Till We Meet Again.
> Love You Mom, R.I.P. (Foto taken 2007-06-06)
> 6601 news:d8idi.106$_C5.69@news.get2net.dk
>
> The extra text-string is:
>
> Freedom is a light
> for which many men have died in darkness
>
> George Washington


Oh ... I see ... They want You to understand óne thing (in Your own
language):

The *freedom* (of expression)

See perhaps also (ang. ytringsfrihed) ...

6603 news:tEndi.2$_Q1.0@news.get2net.dk
6622 news:HqPdi.25$Wa6.15@news.get2net.dk
6623 news:OKPdi.27$oz6.13@news.get2net.dk

FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6683 news:jBJgi.6$xk2.5@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6684



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 14:08

"Jesus-loves-you" skrev
6684 news:_%Jgi.8$Gp2.7@news.get2net.dk

[ ... ]
> > Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
> > 6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk
> > >
> > > > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)
> >
> >
> > Last power-off memory on:
> > 6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk
>
>
> Reason:
>
> Last §77-Lawbreak memory:
> 6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk
> 6653 news:FhKei.11$V45.2@news.get2net.dk
> (+ kommentar:)
> 6656 news:xO1fi.3$l53.2@news.get2net.dk
>
>
> Program-memory (Aj-sætningslære, Ai-syntax) ...
> 6515 news:_Cm1i.88$of1.21@news.get2net.dk
> 6537 news:3tL1i.71$Ds5.35@news.get2net.dk
> >
> > ET-Break:
> > (2007-05-13, Sunday, CET 22:01, GMT 20:01)
> > - "Jeg vil ikke ha' noget med dig at gøre."
> >
> > That was einem Matt.7,23-syntax (from the Mothership 2304).
> >
> > You are FIRED, Echelon - Asshole !!!


Åh Gud ... Nu fatter jeg pointen:

I går aftes sendte Kanal 5 (en satellit-TV-station) klokken CET 21:00
filmen: Tilbage til Fremtiden (Back to the Future), Part 2, Amr. science
fiction fra 1989.

Klip fra denne film (part 1,2 og 3) er tidligere blevet benyttet (som
illustration) i VHS-bånd sendt til den iranske ambassade i Danmark (med kopi
til den muslimske Verden, c/o Den Saudi-Arabiske ambassade i Danmark) ...

0761 news:697ub.35615$jf4.1881465@news000.worldonline.dk
>
> VHS-video-TAPE's send to Embassy of Iran, DK.

samt CD-ROM sendt til den muslimske Verden (rigtig mange ambassader) og et
kopi heraf til massemedier. Denne dog *krypteret* ...

5242 news:441aa4b0$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> See perhaps also the CD-Rom sent 2002-06-01: Lazarus.mpg
>
> Password:
> 0096 news:jBEt9.170651$Qk5.5962002@news010.worldonline.dk
> >
> > Filename: Lazarus.zip
> >
> > Password: "The last warning".


I går aftes så jeg filmen men faldt uheldigvis i søvn. Jeg havde ingen
anelse om, at der kom et Manhattan-break.

(Dog så jeg i hvert fald indtil textstring 'You're fired !!!' was on.)

Kanal 5 sendte filmen fra (the movie was on from) ...
2007-06-27, Wednesday, CET 21:00
til (to) ...
2007-06-27, Wednesday, CET 23:00
(dvs. varighed 2 timer)

Men der var også *reklamer* (commercials) indlagt i filmen.

Tidspunktet er derfor *rekonstrueret*:

Uden reklamer er varigheden på 104 minutter. Text-string 'You're fired!!!'
indtræffer her efter 0h34m13s.

Det vil sige, at dersom Kanal 5 IKKe havde afbrudt filmen undervejs med
reklamer, og at den startede præcis klokken 21, da ville tidspunktet havde
været CET 21:34:13.

Manhattan-break'et starter klokken ...

6683 news:jBJgi.6$xk2.5@news.get2net.dk
>
> > > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)
[ ... ]
> 2007-06-27, Wednesday, GMT 19:42:00, Output

2007-06-27, Wednesday, CET 21:42:00.

Med ca. 2 reklame-afbrydelser svarer CET 21:34:13 omtrent til
Manhattan-darkness-start-up-time!!!


Hmm ... der er vist INGEN tvivl her. En indirekte skjult hentydning til
*Echelon*.

Target found, Sir!

Memory on:
6227 news:tWdHh.34$dH.22@news.get2net.dk
>
> > > "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> > > (2007-03-06, Tuesday, CET 14:02, GMT 13:02)
> > > - "Read my voice."
>
> WQas this a ...
>
> I'm gonna smoke you out, now
>
> ... (syntax) ?
>
> CET 14:15:43, delay 0
> - " ... (præcis[t]) ... "
>
> Well, well, well ...


SMOKE THEM OUT, ET !


[ ... file 6684 fortsat ... ]

> But *why* Manhattan ?
>
> 6602 news:pbidi.107$3A5.96@news.get2net.dk
> >
> > Input Washington Square (Philadelphia) into WTC 911 picture, see ...
> >
> >
> > Newsgroups: dk.binaer
> > Sent: Sunday, June 17, 2007 CET 23:57, GMT 21:57
> > Subject: World Trade Center 911 (The-Wailing-Wall°). Till We Meet Again.
> > Love You Mom, R.I.P. (Foto taken 2007-06-06)
> > 6601 news:d8idi.106$_C5.69@news.get2net.dk
> >
> > The extra text-string is:
> >
> > Freedom is a light
> > for which many men have died in darkness
> >
> > George Washington
>
>
> Oh ... I see ... They want You to understand óne thing (in Your own
> language):
>
> The *freedom* (of expression)


Menory on:
6321 news:6W8Lh.28$BI.15@news.get2net.dk
>
> Dersom spillereglerne i et demokrati IKKE overholdes, vælger folk at melde
> sig ud, apropos de danske voldelige BZ-erne med vandalismus, og i Pakistan
> bliver konsekvensen en *fanatisk* ekstrem udgave af Islam ...

and ...

6516 news:Jks1i.93$tX5.88@news.get2net.dk
>
> En dansk filosof, Arno Victor Nielsen, skrev/sagde for nylig i Information
> (ifølge Kristeligt Dagblad, 7. maj 2007, side 6), at ... "Politik handler
> om at få sin vilje. Demokratiet er ikke en religion - det er et sæt
> spilleregler, der er til for at undgå borgerkrig. ... "


Men hvis du, Echelon, hæver dig *over* loven og krænker vores ytringsfrihed.
Hvad vil da konsekvensen heraf blive ?

At andre mennesker går hen og gør ligeså ?

Og vupti, lige pludselig ... (in worst care) ... ja, så har vi en
borgerkrig !...

ET-Break (to Echelon):
(2007-06-28, Thursday, CET 10:45, GMT 08:45)
- "Come back."

10:45
- "To the way."

10:45
- "Of life."

Hmm ...

Memory on:

5175 news:44082ec6$0$24305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
>
> === citat start file 5136 ===
[ ... ]
> Hvis ikke den holdes i KORT-snor som en bidsk vagthund, da vil den æde os
> op indefra, apropos Big-Brother (Rev.(Åb.) 13,17) !!!

CET 13:43:10, delay 0, GMT 11:43:10
- "Enig."

Hmm ...

"Festen" fortsætter (måske) i aften:

Kanal 5 sender CET 21:00 filmen 'Back to the FUTURE (part 3)'.
(end-time: CET 23:45)

CET 15:04
- "Read my lips."

"Festen" fortsætter måske i aften...

CET 15:06
- "Skulle jeg hilse og sige."

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6684 news:_%Jgi.8$Gp2.7@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6685



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 15:42

"Jesus-loves-you" skrev
6685 news:9pOgi.28$ys6.26@news.get2net.dk

[ ... ]
> > > Subject: Stor del af Manhattan i New York lagt i mørke
> > > 6681 news:AIIgi.3$5n1.2@news.get2net.dk
> > > >
> > > > > ... (from 3:42 pm to 4:30 pm, GMT 19:42 to 20:30)
> > >
> > >
> > > Last power-off memory on:
> > > 6652 news:8MKei.16$eo5.14@news.get2net.dk
> >
> >
> > Reason:
[ ... ]
> > > ET-Break:
> > > (2007-05-13, Sunday, CET 22:01, GMT 20:01)
> > > - "Jeg vil ikke ha' noget med dig at gøre."
> > >
> > > That was einem Matt.7,23-syntax (from the Mothership 2304).
> > >
> > > You are FIRED, Echelon - Asshole !!!
>
[ ... Found markpointer: Back to the FUTURE, Part 2, You're fired!!! ... ]
>
> Hmm ... der er vist INGEN tvivl her. En indirekte skjult hentydning til
> *Echelon*.
>
> Target found, Sir!
[ ... ]
> 5175 news:44082ec6$0$24305$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
> >
> > === citat start file 5136 ===
> [ ... ]
> > Hvis ikke den holdes i KORT-snor som en bidsk vagthund, da vil den æde
> > os op indefra, apropos Big-Brother (Rev.(Åb.) 13,17) !!!

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 15:43:44, delay 0, GMT 13:43:44)
- "Nu skal du høre godt efter (så DR1 textTV p141)."

15:44
- "Will you report it ?"

Yes...

15:44
- "Do it for me."

Yes, Sir (the truth, the hole truth, and nothing else than the truth):

=== citat start ===

DR1 s141 tor 28 jun (2007, CET) 15:46:38

11:29 (CET, red.)

Senatet stævner Det Hvide Hus

Retsudvalget i USA's Senat har stævnet
Det Hvide Hus, vicepræsident Cheneys
kontor og justitsministeriet. Udvalget
kræver, at de udleverer dokumenter om
de aflytninger, efterretningstjenesten
NSA har udført uden retskendelser.

Aflytningsprogrammet blev afsløret i
december 2005 og har siden været
genstand for meget skarp kritik fra
borgerretsorganisationer og jurister.

Retsudvalgets formand, demokraten
Patrick Leahy, siger, at stævningerne
er et et (?) svar på regeringens systemat-
iske undvigelser og vildledninger. Tre
af retsudvalgets ni republikanske
medlemmer stemte med demokraterne for,
at stævningerne skulle afsendes.

=== citat slut ====


and ...

=== citat start ===

SVT Text 134 Tor 28 jun (2007, CET) 15:57:22

(Nyheter før kl 9, CET red.)

(Utrikes Publicerad 28 juni)

Bush stæms før att læmna ut dokument

Den amerikanska senatens justitie-
utskutt stæmmer Vita huset før att få
ut dokument om den telefonavlyssning
och kontroll av e-post amerikanska
medborgare utsattes før efter terror-
dåden den 11 september 2001.

Avlyssningen godkændes av George Bush
men genomførdes utan domstolsbeslut
och blev kænd først fyra år senare.

Utredarna har i 1,5 år førgæves begært
ut handlingar som visar på vilka lag-
liga grunder Bushadministrationen
ansåg sig kunna genomføra avlyssning-
en. Utskuttet kræver att Vita Huset
læmmar ut dokumenten senast 18 juli.

=== citat slut ====


Husk på, at det er *forfatningen* (the constitution) vi har sværget troskab
(ej præsidenten, Kongen/Dronningen, Premierministeren/Statsministeren oder
der Führer), apropos Watergate ...

CET 16:25
- "Nemlig."

CET 16:25
- "Husk det."

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6685 news:9pOgi.28$ys6.26@news.get2net.dk with §77-censur
6686 news:RpOgi.29$jT6.21@news.get2net.dk
6687 news:2uOgi.30$XO6.1@news.get2net.dk with §77-censur
6688 news:uvOgi.31$ys6.22@news.get2net.dk
6689 news:KLOgi.32$5S6.12@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6690



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 16:05

"Jesus-loves-you" skrev
6690 news:IMPgi.42$dY7.26@news.get2net.dk

[ ... ]
> och kontroll av e-post amerikanska
> medborgare utsattes før efter terror-
> dåden den 11 september 2001.

Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over the
world ...

Input memory:

Newsgroups: News:dk.politik News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, March 15, 2006 CET 11:59, GMT 10:59
Subject: Very *inportant* news from the "front-line" -
Was: Lovovertrædelses-registreringsfil -
Was: The Voice of Heaven -
Was: Ytringsfrihed og blasfemi
5234 news:dsSRf.8574$Cl2.137177@news000.worldonline.dk
>
> Sent: Monday, October 31, 2005 CET 6:36 PM
> 4761 news:ZDs9f.72827$Fe7.246242@news000.worldonline.dk
> >
> > Now ... Mr. Lawbreaker (this is serious talking):
> >
> > Stay out of my business or you gonna die !!!
>
> Sent: Monday, October 31, 2005 CET 7:12 PM
> 4762 news:D8t9f.72836$Fe7.246228@news000.worldonline.dk
> >
> > Mr. Lawbeaker ... lister to my voice:
> >
> > *You* are still standing in "my" line of fire!!!
>
> Sent: Monday, October 31, 2005 CET 7:24 PM
> 4763A news:3kt9f.72841$Fe7.246237@news000.worldonline.dk
> >
> > "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> > (2005-10-31, CET 19:20, GMT 18:20)
> [ ... ]
> > This is NOT a training ...
> >
> >
> > 19:22
> > - "Program on ... login."
> >
> > 19:23
> > - "Fire!"
>
> 2005-10-31, CET 19:23, day no 304
> + 40
> =
> 2005-12-10, CET 19:23, day no 344
>
> This means, that the UK-fire startet around 40d13h22m


Memory on:

( ... file 6690 forfra ... )

6690 news:IMPgi.42$dY7.26@news.get2net.dk
>
> > > Hvis ikke den holdes i KORT-snor som en bidsk vagthund, da vil den æde
> > > os op indefra, apropos Big-Brother (Rev.(Åb.) 13,17) !!!

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6690 news:IMPgi.42$dY7.26@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6691



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 16:24

"Jesus-loves-you" skrev
6691 news:q6Qgi.46$oh.42@news.get2net.dk

[ ... ]
> > och kontroll av e-post amerikanska
> > medborgare utsattes før efter terror-
> > dåden den 11 september 2001.
>
> Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over the
> world ...

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:15:16, delay 0, minus som few seconds)
(2007-06-28, Thursday, GMT 15:15:16, delay 0, minus som few seconds)
(2007-06-28, Thursday, ET 11:15:16, delay 0, minus som few seconds)
- "Lead them ... "

17:18
- "To me."

Yes, Sir!

But *how* ?

17:20
- " ... (sign) ... "

17:21
- "I will give you."

Thank You, Sir...

17:21
- "You're welcome."

17:21
- "Friend."

17:21
- "Of mine."



-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6691 news:q6Qgi.46$oh.42@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6692



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 16:44

"Jesus-loves-you" wrote
6692 news:YnQgi.47$7H.46@news.get2net.dk

[ ... ]
> > > och kontroll av e-post amerikanska
> > > medborgare utsattes før efter terror-
> > > dåden den 11 september 2001.
> >
> > Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over the
> > world ...
>
> ET-Break:
[ ... ]
> (2007-06-28, Thursday, ET 11:15:16, delay 0, minus som few seconds)
> - "Lead them ... "
>
> 17:18
> - "To me."
>
> Yes, Sir!
>
> But *how* ?
>
> 17:20
> - " ... (sign) ... "
>
> 17:21
> - "I will give you."

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:34:24, delay 0, minus some few seconds)
(2007-06-28, Thursday, ET 11:34:24, delay 0, minus some few seconds)
- "Banq de la Iblîs."

Sir! - I think, they gonna *chance* the program AGAIN ...

From ...
6685 news:9pOgi.28$ys6.26@news.get2net.dk
>
> SMOKE THEM OUT, ET !
[ ... ]
> ET-Break (to Echelon):
> (2007-06-28, Thursday, CET 10:45, GMT 08:45)
[ ... ]
> "Festen" fortsætter (måske) i aften:
>
> Kanal 5 sender CET 21:00 filmen 'Back to the FUTURE (part 3)'.
> (end-time: CET 23:45)
>
> CET 15:04
> - "Read my lips."
>
> "Festen" fortsætter måske i aften...
>
> CET 15:06
> - "Skulle jeg hilse og sige."


17:38
- "Login."

17:38
- " ... (program-code changed) ... "

Fine ...

17:40
- "To ... "

CET 17:40
- "Guess *who*!!!"

I think, I know ...

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6692 news:YnQgi.47$7H.46@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6693



Jesus-loves-you (28-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 28-06-07 21:11

"Jesus-loves-you" skrev
6693 news:aHQgi.50$YO.28@news.get2net.dk

[ ... ]
> > > > och kontroll av e-post amerikanska
> > > > medborgare utsattes før efter terror-
> > > > dåden den 11 september 2001.
> > >
> > > Yes, Sir - You got it right: They are doing it (censor) *all* over
> > > the world ...
> >
> > ET-Break:
> [ ... ]
> > (2007-06-28, Thursday, ET 11:15:16, delay 0, minus som few seconds)
> > - "Lead them ... "
> >
> > 17:18
> > - "To me."
> >
> > Yes, Sir!
> >
> > But *how* ?
> >
> > 17:20
> > - " ... (sign) ... "
> >
> > 17:21
> > - "I will give you."
>
> ET-Break:
> (2007-06-28, Thursday, CET 17:34:24, delay 0, minus some few seconds)
> (2007-06-28, Thursday, ET 11:34:24, delay 0, minus some few seconds)
> - "Banq de la Iblîs."
>
> Sir! - I think, they gonna *chance* the program AGAIN ...
>
> From ...
> 6685 news:9pOgi.28$ys6.26@news.get2net.dk
> >
> > SMOKE THEM OUT, ET !
> [ ... ]
> > ET-Break (to Echelon):
> > (2007-06-28, Thursday, CET 10:45, GMT 08:45)
> [ ... ]
> > "Festen" fortsætter (måske) i aften:
> >
> > Kanal 5 sender CET 21:00 filmen 'Back to the FUTURE (part 3)'.
> > (end-time: CET 23:45)
> >
> > CET 15:04
> > - "Read my lips."
> >
> > "Festen" fortsætter måske i aften...
> >
> > CET 15:06
> > - "Skulle jeg hilse og sige."
>
>
> 17:38
> - "Login."
>
> 17:38
> - " ... (program-code changed) ... "
>
> Fine ...
>
> 17:40
> - "To ... "
>
> CET 17:40
> - "Guess *who*!!!"
>
> I think, I know ...

ET-Break:
(2007-06-28, Thursday, CET 17:58:56, delay 0, GMT 15:58:56)
- "Rapporter venligst (DR1 s148)."

Yes, Sir:

=== citat start ===

DR1 s148 tor 28 jun (2007, CET) 17:59:39

17:05 (CET, red.)

Brand ved atomkraftværk nær Hamborg

Der er udbrudt brand på et atom-
kraftværk tæt på Hamborg.

I følge det lokale brandvæsen er der
gået ild i en transformatorstation tæt
ved værket, men der er ikke nogen fare
for selve reaktoranlægget.

Af sikkerhedsmæssige grunde er atom-
reaktoren dog blevet taget ud af drift.

Atomkraftværket ligger ved Elben lige
syd for millionbyen Hamborg.

Branden er opstået, fordi noget køle-
væske er blevet antændt.

Ingen personer er kommet til skade,
siger en talsmand for brandvæsenet.

=== citat slut ====


I DR1 21:00 sagde nyhedsoplæseren, at hændelsen indtraf sent i eftermiddags.


Læs fx. også ...
http://politiken.dk/udland/article333174.ece
http://jp.dk/udland/europa/article987544.ece

Hmm ... denne her, den bliver vist ret ubehagelig, mulig radioaktiv!

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6693 news:aHQgi.50$YO.28@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6694



none (30-06-2007)
Kommentar
Fra : none


Dato : 30-06-07 08:24

Hvorfor krydsposter du hertil?
Dit vås har intet med videnskab at gøre.
FUT:dk.admin.netikette

Jesus-loves-you (30-06-2007)
Kommentar
Fra : Jesus-loves-you


Dato : 30-06-07 09:12

"none" <""jhp\"@(none)"> skrev
news:4686050c$0$2704$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

[ ... file 6676 ... ]

> Hvorfor krydsposter du hertil?
> Dit vås har intet med videnskab at gøre.
> FUT:dk.admin.netikette

Øh ... Det er altid farligt på forhånd at definere og på den baggrund tage
PATENTRET *realiteternes-verden*, for sæt nu at man har taget fejl!

Sand videnskab må derfor forholde sig *neutral* mht. hypoteser om dit-og-dat
indtil dokumentationen (og dermed bevisførelsen) foreligger.


Mht. tidsforskydninger har videnskabsfolk, heriblandt ...

6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk
>
> Øh ... (mht. baglæns tid) ... men er det i grunden ikke dét, Heisenbergs
> usikkerhedsprincip går ud på: Dét, at "låne" energi (på kvanteniveau) af
> universet, hvis man bare tilbageleverer det til tiden ?
>
> Hvordan skal vi ellers kunne forklare Universets opståen ?


.... faktisk talt om, at på *kvante-niveau* kan partiklerne (eller hvad vi nu
skal kalde det) opføre sig ejendommeligt, herunder tilsyneladende "springe"
i tiden.


Jeg har i sin tid nævnt et konkret eksempel (en forsøgsopstilling), men
dette blev desværre misforstået af kloge debatører på denne
nyhedsgruppe ...

Se evt. ...

Newsgroups: News:dk.videnskab
Sent: Tuesday, July 13, 2004 CET 02:02, GMT 00:02
Subject: Re: Hvor kom al energien fra der forårsagede Big-Bang ?
2881 news:nFFIc.24954$Vf.1244552@news000.worldonline.dk

(med flere heriblandt file 2890, 2909, 4150 og 4156)

Måske burde jeg gengive forsøgsopstillingen (endnu engang) mere detaljeret,
således at eventuelle misforståelser (og navnlig sammenblandinger med andre
forsøg) ryddes af vejen.

-

Mht. ET (Aliens, en udenjordisk civilisation)

Dette emne har du brokket dig utallige gange over (dog UDEN at kunne komme
med videnskablige *begrundede* indsigelser), og som skrevet i det indlæg
(som du åbenbart overhovedet ikke har læst) ...

6676 news:rRsgi.38$Yi5.22@news.get2net.dk
>
> NB! Denne nystartede tråd er X-postet (pga. informationens karakter) til 3
> nyhedsgrupper. Disse er ...
>
> News:dk.livssyn.kristendom
> News:dk.videnskab
> News:no.kultur.folklore.ufo
>
> For at undgå fór mange irrelevante nyhedsindlæg, hvor andre læsere kan
> føle sig chikaneret, bedes man ændre evt. opfølgning til *kun* den
> nyhedsgruppe, hvorfra man læser.
>
> På forhånd tak ...
[ ... ]
> -
>
> Videnskablige indsigelser.
>
> Ang. *specifikt* indsigelser mht. den bibelske version af Liv-2 hypotesen:
>
> Dette emne har allerede været drøftet, og nye indlæg desangående i denne
> tråd skaber blot yderligere desorientering. Jump derfor venligst ...
>
> Newsgroups: News:dk.videnskab
> Sent: Tuesday, May 01, 2007 CET 12:38, GMT 10:38
> Subject: Ang. videnskablige indsigelser vedr. den bibelske version af
> Liv-2 hypotesen.
> 6451 news:vMEZh.42$b%1.39@news.get2net.dk
> Latest news here (ang. The-Bible-Code contra Liv-2 hypotesen) is ...
> 6659 news:vB5fi.50$eE6.21@news.get2net.dk


.... bør du rette din henvendelse hertil. EOD herfra (denne tråd)
desangående!


FUT News:dk.videnskab

-

Coming up:

7-focus-7 (Psa123,ex.20-Focus-Åb.hvid sten,Psa130) ...
linked to The main-program (message from ET, Aliens) ...
5786 news:ub0Yg.8$WB6.4@news.get2net.dk


Last file-OUTPUT:
6697 news:WHnhi.8$cN5.7@news.get2net.dk


Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.
--
Info: 6562 news:Nz%2i.95$7J5.39@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6698



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177556
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408865
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste