Hvilken blender ?
Fra : jytte jensen

Dato : 15-06-07 19:45

Imorgen går jeg ud og køber en god blender, som jeg har ønsket mig i flere
år.
Er der nogle som kan anbefale en god kraftig een ?

VH
Jytte

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 16-06-07 08:13

"jytte jensen" <missmerkur@tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> år.
> Er der nogle som kan anbefale en god kraftig een ?

Waring er et hit, og ser også godt ud.

http://juulshandel.dk/varer.php?gr=WAB

Anders

Fra : Thomas Jeppesen

Dato : 16-06-07 20:01

Uden tøven - KitchenAid..

http://juulshandel.dk/varer.php?eenvare=1&gr=KAB%20Rod

http://www.kitchenaid.dk

Mvh
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-06-07 10:25

On 15 Jun., 20:44, "jytte jensen" <missmer...@tele.dk> wrote:
> Imorgen går jeg ud og køber en god blender, som jeg har ønsket mig i flere
> år.
> Er der nogle som kan anbefale en god kraftig een ?

BlendTec kan vist blende det meste:
http://www.willitblend.com

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : PCJ

Dato : 21-06-07 10:02

Er der nogen, der har prøvet både KithcenAid og Waring, som har lyst
til at skrive nogle ganske få linier om forskelle i kvaliteter ved de
to?

MvH

PCJ