hvor tæt må jeg lave et cykelskur på nabo'~
Fra : Onix

Dato : 23-07-07 08:31

Hej

Pønser på at opsætte et slags læskur for hhv. vores cykler og den bette
trailer. Vores hæk til naboen er cirka 90 cm høj imellem vores indkørsler.

Ved nogen hvor høj vores læskur må være når det skal placeres ca. 10 cm fra
skel?

Onix

Fra : Menabra

Dato : 23-07-07 11:06

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved nogen hvor høj vores læskur må være når det skal placeres ca. 10 cm

Prøv engang at læse denne her :
http://www.byggepladsen.com/ShowArticle.cfm?ArticleNo=83

Fra : Henning Sørensen

Dato : 23-07-07 11:48

On 23 Jul., 09:30, "Onix" <vedi...@fjerndettehotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Ved nogen hvor høj vores læskur må være når det skal placeres ca. 10 cm fra

Du skal ihvertfald tænke dig godt om - du må nemlig ikke skade hækken
og et skur kun 10 cm fra hækken vil jo nok tage en god del af
lyset...

Det smarteste vil nok være at snakke lidt med naboen om en løsning han
også synes er ok. Så er du fri for bøvl. Du kommer jo nok heller ikke
udenom at involvere din kommune, så dem kan man jo også lige så godt
få ringet til med det samme...

Fra : Max

Dato : 23-07-07 13:47

Hej Onix

> Ved nogen hvor høj vores læskur må være når det skal placeres ca. 10
> cm fra skel?

Kontakt teknisk forvaltning i din kommune, det er det eneste sted
du kan få et kvalificeret svar i netop dit tilfælde.

--
Mvh Max

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-07-07 09:45

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev i en meddelelse news:46a4591a$0

> Ved nogen hvor høj vores læskur må være når det skal placeres ca. 10 cm
> fra skel?

180 cm. i skel, 150 fra noget andet, kan ikke huske hvad. Kommunen har
svaret.

Fra : Max

Dato : 24-07-07 10:19

Hej Jørgen

> 180 cm. i skel, 150 fra noget andet, kan ikke huske hvad. Kommunen har
> svaret.

Jeg fik godkendt en carport på 240 cm. i skel, så det er helt sikkert
individuelt alt efter hvoir man bor.

--
Mvh Max