Afgrænsning mellem græsplæne og gårdsplads~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-07-07 11:23

Hej NG.

Hvordan laver man en god afgrænsning mellem græsplæne og gårdsplads
med perlegrus så der ikke kommer for meget perlegrus ind på græsset.
Man skal helst stadig kunne bakke lidt ind på græsplænen ?
Kan det overhovedet lade sig gøre ?

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:
- En ny forbindelse over Randers Fjord

Fra : Mads

Dato : 03-07-07 11:43

On Tue, 03 Jul 2007 03:22:53 -0700, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>med perlegrus så der ikke kommer for meget perlegrus ind på græsset.
>Man skal helst stadig kunne bakke lidt ind på græsplænen ?

Jeg ville lægge en enkelt række fliser, 14x21 i plan med plænen.

En anden løsning kunne være Kantlet moduler i den lave version
http://www.kantlet.dk/shop/default.asp

mvh Mads

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-07-07 12:04

On 3 Jul., 12:43, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> Jeg ville lægge en enkelt række fliser, 14x21 i plan med plænen.

Nok det bedste, og så lige feje rent efter behov.

> En anden løsning kunne være Kantlet moduler i den lave versionhttp://www.kantlet.dk/shop/default.asp

Tror ikke de kan holde til biler, og slet ikke skraldebilen hvis den
laver nummeret.

Fra : Mads

Dato : 03-07-07 14:58

On Tue, 03 Jul 2007 11:03:49 -0000, "Christian B. Andresen"
<trav@tiscali.dk> wrote:

>Tror ikke de kan holde til biler, og slet ikke skraldebilen hvis den
>laver nummeret.

Næh, det har du ret i. Sådan noget plastic holder ikke til meget.
Så hellere fliser. En flise som skralden har trykket ned i jorden er
jo til at rette op igen.

Og så er det jo en billig løsning. ca 10 kr pr meter.

mvh Mads

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-07-07 10:55

On 3 Jul., 15:58, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:

> [...]
> jo til at rette op igen.
>
> Og så er det jo en billig løsning. ca 10 kr pr meter.

Og lægger jeg dem i tørbeton så kommer de til at ligge godt.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes:

Alice In Chains & Gretchen Wilson - Barracuda:
http://youtube.com/watch?v=bOgZpWHiyLs