selvniveauleret gulv
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-07 20:52

Hejsa

har smidt "Selvniv" masse ud og gjort alt det rigtige.... nå jah, det har
jeg jo så ikke, for det var ikke en skid i vatter. Har så købt noget
tyndere og trukket af med og det er så blevet lige... i længderetningen, men
på den anden led er der et område der over 3 meter buer ca 3mm. Tvivler på
at jeg kan få det bedre uden at banke alt det gamle op, eller få fat i en
slibemand, men er det godt nok til trægulve ? (3x3m rum)

Påtænker at ligge nogle 4mm grønne underlag underneden for at give bedre
komfort og for evt at tage noget af mit skæve gulv...

Fra : MGJ

Dato : 22-06-07 04:30

"mig" <nono> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tvivler på at jeg kan få det bedre uden at banke alt det gamle op, eller
> få fat i en slibemand, men er det godt nok til trægulve ? (3x3m rum)

Hej

Ja du er nok ikke ene om at ha fundet ud af at "selvvivelerende" mangler
lidt af "selv"
Men til at starte med så er det ikke så vigtigt med et gulv helt i vatter,
det er planheden som er den vigtige til et trægulv.
Hvis du lige sender mig en mail adresse er det muligt jeg kan hjælpe dig
lidt på vej...
Skriv til

showfloor SNABELA mail.dk