skabsfryser OT?
Fra : Kim

Dato : 16-06-07 16:08

Hej folkens

Vi overvejer at investere i en skabsfryser. Så nu kigger vi jo på livet løs
i diverse reklamer. Skousen har en Scandomestic fryser til 4000. Er der
nogen der kender mærket og har erfaring med det ? Harald Nyborg har et
Wasco......er det noget der duer ? Punkt1 har et Elvita.

Er der nogen der ved noget om hvilken kompressor sidder i disse frysere og
er det i det hele taget noget man skal købe eller skal man absolut op i
mærkevare som jo er 2-3000 dyrere ?

Kim

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 000749-1, 15-06-2007
Tested on: 16-06-2007 17:07:39

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-06-07 16:17

> Vi overvejer at investere i en skabsfryser.

Jeg ville aldrig købe en skabsfryser medmindre man er nødt til det af
pladshensyn. Der er alt for meget spildplads i den, og den skal rimes af ca
dobbelt så tit som kummefryseren. Vores bruger også mere strøm end
kummefryseren, der er næsten dobbelt så stor.

Mvh Maria

Fra : Kim

Dato : 16-06-07 17:38

".

> [...]
> af ca dobbelt så tit som kummefryseren. Vores bruger også mere strøm
> end kummefryseren, der er næsten dobbelt så stor.

Som du selv er inde på er det af pladshensyn. Desuden er der flere af dem
vi har set på der ikke skal afrimes, de er udstyret med noget der kaldes
"no frost"

Kim

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 000749-2, 16-06-2007
Tested on: 16-06-2007 18:37:35

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-06-07 17:51

> Som du selv er inde på er det af pladshensyn. Desuden er der flere af dem
> vi har set på der ikke skal afrimes, de er udstyret med noget der kaldes
> "no frost"

Fair nok - bare et synspunkt.

Mvh Maria

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-06-07 18:26

On 16 Jun 2007 16:37:33 GMT, Kim <kims@mail.dk> wrote:

>Som du selv er inde på er det af pladshensyn. Desuden er der flere af dem
>vi har set på der ikke skal afrimes, de er udstyret med noget der kaldes
>"no frost"

De sidste kan meget anbefales... Det er altså rigtig smart!

hilsen Lars

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-06-07 23:18

Hej!

Kim wrote:

> [...]
> nogen der kender mærket og har erfaring med det ? Harald Nyborg har et
> Wasco......er det noget der duer ? Punkt1 har et Elvita.

Kig evt. hos Ikea. De har ihvertfald Whirlpool hårde hvidevarer til gode
priser... Og de passer til "alle" indbygningsskabe der findes :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader