Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbum med mulighed for tekster
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 12-07-07 14:06

Jeg kunne godt tænke mig et program (gerne gratis)
hvor der er mulighed for at indføre en tekst som vises
ved diasshow (benytter idag Picasa)

PÅ forhånd tak

Jørgen Jørgensen

Fra : Per

Dato : 12-07-07 16:14

"Jørgen Jørgensen" <jejoe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig et program (gerne gratis)
> hvor der er mulighed for at indføre en tekst som vises
> ved diasshow (benytter idag Picasa)
>
> PÅ forhånd tak
>
> Jørgen Jørgensen

Det bedste slideshow program jeg har prøvet er Proshow Producer. Der er
gratis trial, men ellers koster den.

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 13-07-07 11:31

"Per" <ihate@spam.com> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Jørgensen" <jejoe@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Det bedste slideshow program jeg har prøvet er Proshow Producer. Der er
> gratis trial, men ellers koster den.

Jeg har simpelt hen så mange problemer med mit Proshow.. Det laver filmene
så de ikke kan læses i DVD afspilleren, laver man den om igen på præcis
samme måde, så kører det bare..
Så har jeg oplevet at det er gået ned lige når den er færdig med den der
"compilering" den laver, og man så skal starte forfra igen.. Det tager på
min gamle computer ca. 30 min at kværne alle billeder sammen i en DVD film..
Men når det så endelig virker, så er det bare kanon :)

Mvh Anders

Fra : Per

Dato : 13-07-07 13:31

> [...]
> film..
> Men når det så endelig virker, så er det bare kanon :)

Har du nyeste version? Jeg syntes den nye er meget stabil og hverken med ny
eller tidligere versioner har jeg harft de DVD problemer du beskriver.
Bruger du nogle ordenlige skiver og brænder?

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 13-07-07 16:48

> Har du nyeste version? Jeg syntes den nye er meget stabil og hverken med
> ny eller tidligere versioner har jeg harft de DVD problemer du beskriver.
> Bruger du nogle ordenlige skiver og brænder?

Hmm nej, det kan godt være det med den nyeste version som gør det.. For min
version er vist tudsegammel..
Må prøve at opdatere den og så håbe det kommer i orden

Jeg bruger Verbatim skiver samt NEC brændere, og det kører ellers normalt
bare rigtig godt, har endnu til gode at lave en fejlbrænding, og jeg har
efterhånden brændt et par hundrede skiver.

Prøver at opdatere den, tak for tippet

Mvh Anders
spam spam spam
spam spam spam