Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har du Sony DSC-H5? - måske kan du hjælpe~
Fra : co@ch [4130]

Dato : 24-06-07 10:28

Jeg har et Sony DSC-H5 der støjer i linsemotor, selv når linsen er kørt helt
ud i position.

Mit spørgsmål til DIG er om dit også gør det?
Læg øret ned til og hør om motoren stadig kører.

Jeg har dog også et andet problem:
Rødlige streger på LCD ved meget stærkt lys (modlys) uden at det dog er med
på det færdige billede...gør dit også det?

Tak for hjælpen
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 25-06-07 22:30

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> med
> på det færdige billede...gør dit også det?

Lige meget.

Er sendt til rep. for ombytning.
Håber det lykkes.

Mvh