JOG ??
Fra : Bjarni Nielsen

Dato : 06-07-01 23:19

Hey

Har lige købt en jog, og undre mig lidt over nogle ting!
Et krumtape hvordan bliver den smurt? er der et sted hvor man fylder olie på
til det?? eller bruger den det som den bruger til at blande benzinen med??

Kunne godt tænke mig og høre lidt om hvad i anbefaler man skal gøre for at
holde den i top form!

Hvis nogle skulle ligge inde med en bruger håndbog ville jeg være meget
intresseret!

Mvh
Bjarni

Fra : Donati

Dato : 06-07-01 23:57

"Bjarni Nielsen" <bjarni.n@mobilixnet.dk> skrev:

> Et krumtape hvordan bliver den smurt? er der et sted hvor man fylder olie

> til det?? eller bruger den det som den bruger til at blande benzinen med??

Der skal ikke fyldes motorolie på, den bruger benzin/olie blandingen til at
smøre med.

--
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk

Fra : Gundersen

Dato : 07-07-01 11:41

Hej

Det er egentligt derfor at man bruger 2-takts olie!

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Lovlig