Indisk restaurant i København
Fra : Heidi

Dato : 10-06-07 13:56

Vi overvejer en lille tur til det Københavnske i sommerferien, og jeg
vil gerne ud at spise indisk, da vi desværre ikke har mulighed for det
her i byen.
Hvad kan anbefales hvis vi gerne vil have følgende:

- Ikke det dyreste
- Autentisk indisk, med mange valgmuligheder for både dem til stærk mad,
og måske knap så stærkt (og evt. også et godt udvalg af vegetarretter).
- God betjening hvor man ikke skal vente på maden i flere timer (som jeg
har læst lidt om har været tilfældet nogle steder, via aok.dk).

Har som sagt læst lidt på aok.dk, og synes der er meget blandede
anmeldelser af de samme steder, så ville lige høre hvad gruppen har at
sige. Hvor i KBH det ligger, har ikke det store at sige, måske bortset
fra at vi gerne skulle kunne parkere nogenlunde i nærheden.

Håber i har nogle forslag.

--
Heidi

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-06-07 10:11

Heidi wrote:

> Håber i har nogle forslag.

Bindia ved Trianglen (Østerbro) er ret god. Parkering er rimelig nem på
Øster Allé medmindre der er kamp i Parken.

Ebbe

Fra : Peter Westh

Dato : 11-06-07 11:29

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> Bindia ved Trianglen (Østerbro) er ret god. Parkering er rimelig nem på
> Øster Allé medmindre der er kamp i Parken.

Enig, men den er relativt dyr. Se http://www.bindia.dk/

/P

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-06-07 11:56

Peter Westh wrote:

> Enig, men den er relativt dyr. Se http://www.bindia.dk/

Tjaeh - men man får jo ikke noget for ingenting

Ebbe

Fra : Heidi

Dato : 11-06-07 17:32

Peter Westh wrote:
> "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, men den er relativt dyr. Se http://www.bindia.dk/

Ahh så slemt er det vist heller ikke - det er i hvert fald ikke nok til
at afskrække mig helt
Dog igen noget blandede anmeldelser på aok.dk, men sådan vil det jo nok
altid være.
Den er i hvert fald gemt, men kom gerne med flere forslag så vi har lidt
at vælge imellem!

--
Heidi

Fra : Inger

Dato : 24-06-07 20:25

> [...]
> altid være.
> Den er i hvert fald gemt, men kom gerne med flere forslag så vi har lidt

Jeg har gode erfaringer med Indus, som ligger på Istedgade.
Den er billig og vi fik god betjening.

Derimod kan jeg ikke anbefale Kashmir på Nørrebrogade.
Betjeningen var ekstremt langsom og meget uhøflig.

Inger

Fra : Biker-Torben®

Dato : 16-07-07 10:49

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message
> [...]
> byen.
> Hvad kan anbefales hvis vi gerne vil have følgende:

Jeg har spist på mange af de indiske restauranter i København - og jeg synes
at denne her: http://www.tandoori-masala.dk/ på Halmtorvet (de har også en
anden restaurant, men jeg har kun været i den på Halmtorvet) skiller sig
lidt ud fra mængden.

Supergod mad - især retterne med spinat, hvis man kan lide sådan noget.

Hilsen
Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 16-07-07 12:36

"Biker-Torben®" <skriv_ikke_til_denne_mail@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:469b3ef2$0$25391$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> skiller sig lidt ud fra mængden.
>
> Supergod mad - især retterne med spinat, hvis man kan lide sådan noget.

Der er mane gode inderrestauranter omkring Nørrebrogade og på gaden nær
SctHanstorv, modsat

PÅ Vesterbrogade nær Hovedbanen er der også en god men dyr