Minigraver
Fra : larsgrau@gmail.com

Dato : 06-06-07 20:42

Hej Ng

Jeg skal lige høre om der er nogen som "ligger" inde med en
minigraver, som jeg kan låne i en weekenden, eller hvor man kan leje
en henne, i eller omkring Aalborg og helst nord for. Det må gerne
koste noget, jeg kan selv hente den. hvis den ikke er for stor.

Venlig Sommer Hilsen

Lars Grau

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 06-06-07 21:36

On Wed, 06 Jun 2007 12:41:52 -0700, larsgrau@gmail.com wrote:

> [...]
>en henne, i eller omkring Aalborg og helst nord for. Det må gerne
>koste noget, jeg kan selv hente den. hvis den ikke er for stor.

Der er sikkert mange steder man kan leje sådan en fætter.
Men i hvert fald har Nordjysk Lift en afdeling i Nørresundby, de kan
helt sikker hjælpe dig.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : jesper hansen

Dato : 07-06-07 08:44

larsgrau@gmail.com wrote:
> [...]
> en henne, i eller omkring Aalborg og helst nord for. Det må gerne
> koste noget, jeg kan selv hente den. hvis den ikke er for stor.

http://www.brovstmaskinudlejning.dk/Maskiner.htm

mvh, jesper

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 09:18

<larsgrau@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Lars

Jeg skal også bruge sådan en, måske der er en idé (besparelse) i at leje
sammen?

Mvh Tommy

Fra : Brian Larsen

Dato : 07-06-07 20:53

[...]

Hej.

Jeg kan varmt anbefale http://www.hallundmaskinudlejning.dk/

Mvh. Brian

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 22:24

"Brian Larsen" <brian@ FJERN brianlarsen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan varmt anbefale http://www.hallundmaskinudlejning.dk/

Citat fra deres lejebetingelser:
"Manglende returnering af det lejede, indenfor den aftalte tid, giver
udlejer ret til at kræve effekternes fulde værdi erstattet af lejer"

Så må man da håbe man ikke punkterer på vejen retur...
Tommy

Fra : larsgrau@gmail.com

Dato : 10-06-07 15:01

On 7 Jun., 23:23, "TBJ" <bruussnabelaosprikdk> wrote:

> [...]
> udlejer ret til at kræve effekternes fulde værdi erstattet af lejer"
>
> Så må man da håbe man ikke punkterer på vejen retur...

Hej Ng

Jeg takker for de mange svar, jeg har fundet et godt sted i vodskov,
hos Niels Jørn Holm VVS der skal jeg give 600 i døgnet da det er om
lørdagen og søndagen jeg skal bruge den.

Venlig Hilsen
Lars Grau