Smalleste skydedør / skydedørsbeslag/-skin~
Fra : Sørensen

Dato : 04-06-07 09:24

Hej!

Jeg ville gerne have skydedøre i bryggerset, men de kommer til at fylde så
meget, når man skal have den store ca. 8 cm brede skinne ud foran skabene +
luft.

Er der nogen af jer, der kender en meget smal løsning? Der skal jo altid
være plads til 2 låger, der kan skydes ind foran hinaden, men det må da
kunne gøres på langt mindre end 8 cm...

På forhånd tak!
MVH Sørensen

Fra : Martin Bak

Dato : 04-06-07 10:05

"Sørensen" <duvedikkehvemNOSPAM@hotmail.nix> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget, når man skal have den store ca. 8 cm brede skinne ud foran skabene

Kunne du ikke sætte lågene inde i skabet? Det er da vist det almindeligste.
Der findes nogle skinner der hedder "Klein". De fylder ikke meget. De fås i
2 udgaver, en til tunge døre og en til lettere skabslåger.

Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-07 11:15

On 4 Jun., 10:24, "Sørensen" <duvedikkehvemNOS...@hotmail.nix> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen af jer, der kender en meget smal løsning? Der skal jo altid
> være plads til 2 låger, der kan skydes ind foran hinaden, men det må da

Vi har 2 skydedøre inde i huset og ingen af dem er da 8 cm bredde. De
er kun lige dørens bredde.
Selv de 2 skydedøre vi har på hesteboksene er da langt mindre end 8
cm, højest 5.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Christian

Dato : 19-06-07 19:23

On 4 Jun., 10:24, "Sørensen" <duvedikkehvemNOS...@hotmail.nix> wrote:
> Hej!

Vi har 2 skydedøre inde i huset og ingen af dem er da 8 cm bredde. De
er kun lige dørens bredde.

kunne jeg lokke dig til at kigge efter fabrikant eller modelnavn??

Christian.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-06-07 08:04

On 19 Jun., 20:23, "Christian" <storehytte@gmail._REMOVE_com> wrote:
> [...]
> er kun lige dørens bredde.
>
> kunne jeg lokke dig til at kigge efter fabrikant eller modelnavn??

Så skal jeg være heldig at det er præget i dem.
Jeg skal nok kigge i eftermiddag hvis jeg husker det.

Dem i stalden er meget kraftigere og kan bære tæt på 100 kilo.

Prøv evt. her:
http://katalog.beslaco.dk/

--
Christian......http://www.yee-haw.dk - Ønskes: