Suzuki FZ-50
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 05-07-01 10:56

Hej knallertfreaks!

Jeg har for en måned siden købt en FZ'er i samlesæt.
Nu har jeg fået den malet og er ved at samle den.
Det viser sig at der mangler noget i tændingssystemet. På strømskemaet fra
T-Hansen kataloget skal der være en såkaldt CDI-Unit, men den har jeg visk
ikke!
Er der nogen som har sådan èn eller ved hvor man kan købe den?

Mvh. Michael, Aalborg.
Mobil: 20324946

Ps. jeg er interesseret i at købe en billig FZ'er, der kan starte. Der må
gerne være en masse mangler!!!

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 03:12

Kig i dk.binaer.motor nyhedsgruppen...Jeg har postet et billede.. mailet
hedder "cdi på fz50". der kan du se hvor cdi-enheden sidder.

Med venlig hilsen

Christian Jørgensen

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 16-07-01 02:18