Støddæmper
Fra : Henning Nielsen

Dato : 05-07-01 14:30

På min 4 år gamle Vespa-Piagio/typhoon scooter er for-støddæmperne gået i
bund, så der er ikke meget støddæmpning at hente i dem mere ;-(.

Nu kommer så det store dumme spørgsmål:
Er der nogen mulighed for at reparere dem eller skal de udskiftes til nye ?

mvh Henning

Fra : KLAUS DRACHMANN

Dato : 05-07-01 16:39

en nye

--
------------
KLAUS DRACHMANN

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 18:34

Køb nogen nye...

Christian Jørgensen

Fra : John Hewalo

Dato : 15-07-01 09:03

On Sat, 14 Jul 2001 19:33:42 +0200, "Christian Jørgensen"
<gubbar@fnuck.dk> wrote:

>Køb nogen nye...

Lær at qoute...

John