Pimp that snack!
Fra : Heidi

Dato : 25-05-07 20:38

Fandt lige dette link i et forum

http://www.pimpthatsnack.com/gallery.php

Kort fortalt går det ud på at folk laver kæmpeversioner af alle mulige
slags kager, chokoladesnacks osv.
Måske en mulighed for nogen hvis i kommer til at kede jer i den
tilsyneladende regnfulde pinse

--
Heidi

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-05-07 21:11

ellers er der jo altid http://www.supersizedmeals.com/food/

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-05-07 05:20

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote in message
> [...]
> slags kager, chokoladesnacks osv.
> Måske en mulighed for nogen hvis i kommer til at kede jer i den

Øv:

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site
owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Apache/1.3.37 Server at www.pimpthatsnack.com Port 80.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - niks. Ikke endnu. Er på vej.

Fra : Heidi

Dato : 26-05-07 07:51

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> The server is temporarily unable to service your request due to the
> site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Hm ja, jeg får samme fejl nu, men der var ingen problemer da jeg var
inde i går.
Nå men de kommer vel tilbage på et tidspunkt igen..

--
Heidi