Cacao med højt indhold af flavonoiderne pr~
Fra : Per Nielsen

Dato : 21-05-07 13:17

Hejsa.

Jeg nyder et godt glas eller kop cacaomælk hver dag. Det meste af den pulver
man falder over i butikkerne har for højt indhold af sukker.

Nu har jeg så lige læst at cacao faktisk er ret sundt. Det skulle specielt
dreje sig om indholdet af flavonoiderne procyanidiner.

Er der nogen der har et godt tip til hvad man skal gå efter, for at finde
noget cacao med lavt sukkerindhold og højt indhold af flavonoiderne
procyanidiner? Jeg er da villig til at give noget mere for et ordentligt
kvalitetsprodukt

Og hvilke butikker skal man gå efter? Her i den lokale provinsby har vi:

SuperBest
SuperBrugsen
Netto
Rema 1000
Fakta
Aldi
Lidl

I den nærmeste større by er der også Føtex og Kvickly, så det var også en
mulighed.