Overtroisk avis: Antonius-gris
Fra : Bo Warming

Dato : 21-05-07 12:53

Overtroisk avis: Antonius-gris

Hvordan kan dagbladet Information basere sin lederartikel på et dogme om, at
Antonius-svin har særlig kvalitet ("som forbrugeren svigter")?

Det er at vise foragt for naturvidenskab og at ligge på maven for
elite-snobbernes flertalsdiktatoriske smagsdommeri, for aldrig i
verdenhistorien har nogen frelste øko-tosser, blindede smagspaneler eller
andre kunne påvise, at der er registrerbar smagsforskel eller øget
næringsindhold eller mindre salmonellafare eller andet, som ligner
"kvalitet".

Når gastronomi flirter med science, handler det altid om 100% fup-videnskab
og kun det. Kun her kan Pia Kjærsgårds kritik af ansigtstilsløring
kritiseres. På med bind for øjnene og vis, om I er til noget,
avis-madanmeldere. Stop bedraget, som sætter jer i mafiøst netværk med den
enigt placebo-svindlende lægevæsen og dettes uetiske medicinal-industri, det
kun kan få sit lort afsat via tvang, hvilket Information nu også går ind
for. Pengene har det bedst i borgernes lommer. Lad forbrugeren stemme med
fødderne og hold skatteyderbetalt, antidemokratisk særbehandling ude af
bordets glæder.

Kvindesagskvinder kræver kvoter for at deres svindlende propagandiser kan få
stillinger med propaganda for fritgårende grise. Jeg kender sekteriske
new-age polakker, der tror på, at slagteri-stress kan smages i en let-stegt
kotelet, men de tør heller ikke vædde og tage bind for øjnene.

Universitetsansatte har med stort forbrug af skattepenge modarbejdet
markedsfrihed, og Helsinki-deklaration hindrer dem derfor i at være
ansvarlige og lade deres ord komme an på en prøve og selv være
forsøgskaniner. Forskeren Dawson fik ikke lov at inficere sig selv med
HIV-virus, da han krævede det, men da Robert Kock opdagede kolera-bakterien
drak en konkurerende forsker koncentreret koleraopslemning og blev ikke
syg. Det var før verden gik af lave - dengang der fandtes ægte videnskab.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. fysik-kemi-gymnasielærer, Bjelkes
Alle 46, 2200 N, 35861000

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-07 08:39

> [...]
> eller andre kunne påvise, at der er registrerbar smagsforskel eller
> øget næringsindhold eller mindre salmonellafare eller andet, som

Det ved åbenlyst ikke, hvad du udtaler dig om. Dine handicappede smagsløg
kan nu ikke forbavse, når man ved, hvad du ellers sætter til livs.

Jeg kunne ikke drømme om at købe eksempelvis Antonius-gris pga.
opvækstbetingelser eller eventuel økologi, men der produceres faktisk
økologiske/"etisk korrekte" landbrugsprodukter, hvor smagsoplevelsen er
langt bedre end ved gængse industriprodukter. Fedtmarmoreret svinekød smager
langt bedre (smager af langt mere) end industrisvinet. Økologisk mælk smager
langt bedre (smager af langt mere) end industrimælken. Osv.

Så nogen gange kan det give fint mening af købe de politisk korrekte
produkter alene for smagsoplevelsens skyld. Andre gange har de politisk
korrekte produkter langt dårligere kvaliteter mht. smag, så man skal
selvfølgelig tænke sig lidt om og prøve sig lidt frem.

> Når gastronomi flirter med science, handler det altid om 100%
> fup-videnskab og kun det.

Hector Blumenthal og andre har for længst vist, at du også hér tager
grueligt fejl - sandsynligvis fordi du ikke aner, hvad du udtaler dig om.

> Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. fysik-kemi-gymnasielærer,

Du lyver. Jeg betvivler ikke din cand.scient., men gymnasielærer er du ikke.
Du er invalidepensionist, og hvis det er dig magtpåliggende at underskrive
dig med titel, havde det klædt dig, om du havde holdt dig til sandheden. Du
plejer nu nok at brokke dig over, når andre pynter sig med lånte fjer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-07 08:47

> Hector Blumenthal

Heston Blumenthal - ikke Hector Blumenthal. Og pas nu på, Bo. Han er jøde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-07 03:57

> [...]
> sandheden. Du plejer nu nok at brokke dig over, når andre pynter sig med

nÅR MAN HAR PÆDAGOGIKUM, er man gymnasielærer, også i
arbejdsløshedsperioder.

Fedtmarmorering er lækkert og det kan smagspaneler let diagnosticere med
bind for øjnene.

Men om svin er fritgående eller slagtes stressende kan ingen smage på kødet
og det er min pointe

Antoniusgris er om PR og Camilla Plum er løgner når hun påstår at
smagspaneler har vist fordele - hvem kender blindundersøgelser vedr dyr
mad - er ikke meget om opreklamering og snobberi.??

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-07 09:06

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en

> Det ved åbenlyst ikke, hvad du udtaler dig om. Dine handicappede smagsløg
> kan nu ikke forbavse, når man ved, hvad du ellers sætter til livs.

Min smagssans bliver ikke mindre fin end din, af at jeg tør spise larver og
andre ulandseksperimenter
Du- og kun du - pynter dig med lånte fjer

> Jeg kunne ikke drømme om at købe eksempelvis Antonius-gris pga.
> opvækstbetingelser eller eventuel økologi, men der produceres faktisk

Antonius er race og siger intet om industri-opfodring, siloer og træmmegulve

> økologiske/"etisk korrekte" landbrugsprodukter, hvor smagsoplevelsen er
> langt bedre end ved gængse industriprodukter. Fedtmarmoreret svinekød
> smager langt bedre (smager af langt mere) end industrisvinet.

Svin med fedtmarmoreret kød kan være industrisvin og det vil du ikke kunne
smage - aldrig tør du blindtest eller kan henvise til at noget sådant er
udført som støtter dit snobberi

> [...]
> sandheden. Du plejer nu nok at brokke dig over, når andre pynter sig med

Hvis jeg efter langt liv som overlæge eller professor vælger at dovne den
som pensionist så beholder jeg titlen siger loven. Så kun du lyver
Væsentligt er at min universitetsuddannelse i fysik og kemi indicerer at jeg
kan tænke naturvidenskabeligt.
Du der tror du kan smage om øl er serveret i et dyrt glas, men aldrig tør
test, er den modpol jeg lægger afstand til med min
telegramstil-stillingsbetegnelse

Du der skitzoflipflopper med at turde møde mig og så alligevel ikke turde
møde mig, fordi din need-to liste lige pludselig er for lang til at du kan
holde et løfte - du savner lidt oplysningsfilosofisk rationalisme, som os
med science-baggrund ofte har.

Du svarer til 1. Krarup modstandere der mener han ikke er tilhænger af de
fysisk vigtige dvs grundlovens menneskerettigheder
2. Politiken idag der kalder Napoli svinsk, fordi de ikke har
forbrændingsanlæg og p.t. for få lossepladser så affald står i plastikposer
på gaden.
Selvfølgelig giver det de kalder "svinskhed" aldrig infektionssy gdom, kun
allergi-pjat der er bevist at skyldes for meget renlighed og HYSTERI

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-05-07 11:36

> Selvfølgelig giver det de kalder "svinskhed" aldrig infektionssy gdom, kun
> allergi-pjat der er bevist at skyldes for meget renlighed og HYSTERI

A' hvad??

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-07 14:08

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> A' hvad??

Seruminstituttet sendte mig for få år siden forklaring på vækst i allergi -
at immunforsvaret ikke har noget natu rligt at kæmpe imod når vi er
overdrevent renlige og derfor bekæmper det sig selv.

Autoimmun sygdom omfatter allergi, gigt, kræft, dissemineret sclerose ,
kredsløsbsygdom, sukkersyge m.m. i visse tilfælde

Siger nogle forskere og står ubestridt - kun overtroen er imod dem og
husmor-nykker

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-05-07 18:01

> [...]
> kredsløsbsygdom, sukkersyge m.m. i visse tilfælde
>
> Siger nogle forskere og står ubestridt - kun overtroen er imod dem og

Arh, den endegyldige og eneste sandhed leveret af selveste seruminstituttet.
Ja, så er det jo sat på plads...

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 24-05-07 09:44

On 24 Maj, 10:06, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Selvfølgelig giver det de kalder "svinskhed" aldrig infektionssy gdom, kun
> allergi-pjat der er bevist at skyldes for meget renlighed og HYSTERI

Ham,der - Jens Bruun.
Har også fortalt mig, at han vil komme og foretage pædagogiske tiltag
- mod mig.
Derfor har jeg selvfølgelig tjekket Jens Bruun ud. Han er ligeså grim
som han er dum. Og det fortæller nok en del

Hvis han på nogen måde generer dig udover, hvad han lukker ud her på
usenet af uhyrligheder, siger du bare til BW.
Det skal være mig en fornøjelse, at levere fyren en tilbagemelding,
der ikke kan misforståes.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-07 10:32

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

usenet af uhyrligheder, siger du bare til BW.
Det skal være mig en fornøjelse, at levere fyren en tilbagemelding,

BW: LAd os ikke gå efter mand men efter bold

Det mener jeg jeg gør trods navn i emnelinie

Jeg har mødt store pæne JB ved dss-fest på Vesterbro og finder ham sympatisk
trods uenigheder

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-07 21:50

> Jeg har mødt store pæne JB ved dss-fest på Vesterbro og finder ham
> sympatisk trods uenigheder

Jamen Bo. Sådan har jeg det da også med dig, og det ved du da.

Jeg husker ikke, jeg har lovet at møde dig. Jeg har sagt, at du bare kan
ringe til mig, hvis du har problemer med de autonome, og det står jeg da
ved. Du skal nu nok ikke regne med mig til en kop the i din have. Du får
muligvis lov til at byde mig en øl engang ved lejlighed på den betingelse,
at du serverer i flaske, og at jeg selv får lov til at åbne (ja, jeg ved
godt, jeg er hysterisk med hygiejne - det er så mit kors i livet).

Jeg ville dog sætte stor pris på, om du arrangerede et møde mellem mig og
min psykisk syge navnebroder, der gerne vil have lov til at give mig en
flyveskalle. Og hvem er jeg, der vil nægte en navnebroder et så fromt ønske?
Det er selvfølgelig den tidligere klubmedarbejder Niels-Jørgen Bruun, jeg
tænker på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-07 03:16

> [...]
> flyveskalle. Og hvem er jeg, der vil nægte en navnebroder et så fromt
> ønske? Det er selvfølgelig den tidligere klubmedarbejder Niels-Jørgen

Den truende men faktisk lige så sympatiske N Bruun har jeg haft besøg af et
par gange, da han har lejlighed i nærheden -
- og din invitation til telefonsnak tager jeg gerne imod - mail eller ring
mig dit telefonnummer

Et møde i min skønne have hvor jeg mægler mellem de to Bruun'er foreslås

I min underskoles læsebog stod som gåde "hvad serveres i en urenlig kones
hjem, som man ved er rent" og svaret var "et kogt æg"
og J Bruun er ikke den første der søger at håne mig ved at ønske læskedrik
serveret i uåbnet emballage og ikke ophældt i de af min kone renvaskede
sennepsglas eller tekrus. Jeg har engangsglas til hvis noget skulle friste,
der normalt ikke drikkes af flasken.

Vedr tomme trusler sagde min læsebog, at den hund, der gør, bider ikke.

Bo , telefon 35861000

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 25-05-07 14:57

On 25 Maj, 04:15, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> [...]
> der normalt ikke drikkes af flasken.
>
> Vedr tomme trusler sagde min læsebog, at den hund, der gør, bider ikke.

He

Du er sgu fin BW.
Jeg syntes nu egentlig ikke, jeg truer. Jeg opfatter snarere tingene
som et svar på trusler -

Fyren roder rundt på nettet for at finde ting om mig. Lægger mit navn
og adresse ud på usenet. Ærlig talt. Jeg bor 200 meter fra det " frie
" gymnasie. Han fortæller, at han vil opsøge mig på min bopæl og lave
" pædagogiske tiltag uden institutionsophold ".Derudover fortæller JB,
at han har anskaffet sig billeder af min person. Han må altså have
sneget sig rundt i mit kvarter og taget billeder af mig -

Selvfølgelig sidder jeg ikke i min lænestol og afventer Jens Bruuns
ustabile humørsvingninger. Jeg har naturligvis truffet mine
forholdsregler. Så hvor store Jens Bruuns overarme er har ingen
betydning, what so ever.
Vi har smidt pelsen for tusinder af år siden Ihvertfald de fleste
af os.

Jeg opfattede din dialog somom, at fyren begyndte de samme julelege
med dig - det var så en fejl.

Mvh.Niels Bruun.

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 25-05-07 15:14

On 24 Maj, 22:50, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Det er selvfølgelig den tidligere klubmedarbejder Niels-Jørgen Bruun, jeg

Du er jo direkte løgnagtig. Eller blot mere afslørende om din psyke
end jeg dybest set bryder mig om at vide.

Der stod,at jeg kunne få lyst, når jeg læser dine regelmæssige
personlige nedgørelser og sure opstød.
At have lyst til - betyder ikke for os alle, at vi nødvendigvis agter
at udføre handlingen.

Måske er det netop derfor du har så iøjenfaldende vanskeligt ved at
overskue forskellen. Nemlig at du ikke besidder egenskaben selv, og
derfor ikke magter at opfatte sammenhængen. Som er at i kortetræk
modtager alle mennesker inputs eller signaler fra - krybdyrshjernen.
Som skaber emotioner gennem det limbiske system.
Nogen af os, mere tilpassede og civiliserede mennesker, har så
effektive frontallapper, som medfører at de ofte ganske primitive
reaktioner,selekteres og behandles rationelt. Altså nikker man ikke en
flyveskalle pr. defination, fordi man har lyst. Men det er formentlig
en aldeles fremmed viden for - dig.

Når jeg betragter dine indlæg kan jeg egentlig godt komme i tvivl om,
hvorvidt det rent faktisk er den situation, vi står i, hvis du skal
håndteres efter fortjeneste -

Eller er du bare en løgner ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-07 16:21

> [...]

Når jeg betragter dine indlæg kan jeg egentlig godt komme i tvivl om,
hvorvidt det rent faktisk er den situation, vi står i, hvis du skal

BW: Lad os undgå at gå efter mand og kun efter bold fx emnet snobberi,
madhygiejne eller andet der ikke frister til personangreb