tip en 13'er
Fra : Claus Christiansen

Dato : 05-07-01 10:22

Jeg sidder og skal fremstille en "tipskupon" og kunne godt tænke mig at
give spillerne en oversigt over deres svar og de rigtige svar og
hvormange rigtige de havde. Hvem har et script eller andet der kan
dette.

Fra : Mickey

Dato : 05-07-01 11:33

"Claus Christiansen" <cfc@cc-c.dk> skrev:
> [...]
> give spillerne en oversigt over deres svar og de rigtige svar og
> hvormange rigtige de havde. Hvem har et script eller andet der kan

Det nemmeste er nok at lave det selv - sådan et script skal nemlig tilpasses
til den enkelte "kuponsides" behov
Det er noget med at lave en:
if (document.kupon.felt1.value == "rigtigt"){document.write("spørgsmål 1 var
rigtigt"); var rigtige++}

- er ikke sikker på det er helt korrekt syntaks, har ikke arbejdet med
javascript længe ;)

--
|-|$235-|)k - Mickey
Ekstra Bladet om humor:

Fra : Claus Christiansen

Dato : 06-07-01 08:20

Mickey <news002@susie.dk> wrote:

> [...]
> |-|$235-|)k - Mickey
> Ekstra Bladet om humor:
> "Det havde Jesus. (Forvandler man vand til vin, så har man humor)."

Jamen er der så nogen der kan hevise til et site med tutorials til
javascript, så jeg kan bruge min sommerferie til at lære det, det er
også på tide jeg tager mig sammen.

Fra : Mickey

Dato : 06-07-01 11:31

"Claus Christiansen" <cfc@cc-c.dk> skrev:

> Jamen er der så nogen der kan hevise til et site med tutorials til
> javascript, så jeg kan bruge min sommerferie til at lære det, det er
> også på tide jeg tager mig sammen.

prøv www.script.dk - mener de har noget, de har i hvert fald scripts du kan
kigge i ;)

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-07-01 00:21

"Claus Christiansen" <cfc@cc-c.dk> wrote in message
> Jamen er der så nogen der kan hevise til et site med tutorials til
> javascript, så jeg kan bruge min sommerferie til at lære det, det er
> også på tide jeg tager mig sammen.

Denne er intet mindre end genial: <URL:
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/programming/javascript/tutorials/tutoria
l1.html> og hvis du så også vil rode dig ud i noget med DHTML så <URL:
http://www.dansteinman.com/dynduo/>

--
Jakob Andersen