VVS sammen med EL?
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 15-05-07 11:59

Hej

Jeg er ved at bygge et lille hobbyværksted. I den forbindelse skal jeg på et
tidspunk have udvidet et enligt kraftudtag til et par stykker samt nogle
almindelige stikkontakter og lidt belysning. Den mest logisk pladsering ( i
forhold til indretning) for forgrening af den eksisterende forindelse, vil
være ret tæt på nogle varmerør fra pillefyret og tilhørende vandpumpe. Inden
jeg kommer for langt med gipsarbejdet. Er der regler for hvor afstanden
imellem VVS installation og El installation? Inde i huset er de 2 ret tæt,
men derfor behøver det jo ikke nødvendigvis at være lovligt.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 15-05-07 12:01

Hm? Den skulle måske have været mere velanbragt i dk.bolig?
Hvis det er tilfællet så beklager jeg.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Leonard

Dato : 15-05-07 12:06

On Tue, 15 May 2007 13:00:30 +0200, Ole Frederiksen wrote:

> Hm? Den skulle måske have været mere velanbragt i dk.bolig?

Nok nærmere i dk.teknik.el

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/