/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Man får mindelser om 30'erne
Fra : BigBother


Dato : 25-04-07 20:31

Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm

--
Veritas odium parit



 
 
N_B_DK (25-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 25-04-07 20:42

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
> blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal bestemme
> alt i vores hverdag.

100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet sig meget
emre over fedme problemet.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Jan Rasmussen (25-04-2007)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 25-04-07 23:01

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
>> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
>> blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal bestemme
>> alt i vores hverdag.
>
> 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet sig meget emre over fedme problemet.

Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
"Den danske fedmeepidemi"
http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf

Husk nu at Aspartame,MSG, hydrolyseret protein er godt for helbredet, og
vitaminer og mineraler er skidt, og vil også snart blive forbudt.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5266884912495233634

Jan Rasmussen



N_B_DK (25-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 25-04-07 23:08

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
news:462fcff4$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> > "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> > news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
> > > Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
> > > blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal
> > > bestemme alt i vores hverdag.
> >
> > 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
> > sig meget emre over fedme problemet.
>
> Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
> "Den danske fedmeepidemi"
> http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf

At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år
begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Jan Rasmussen (25-04-2007)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 25-04-07 23:13

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:462fd165$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> news:462fcff4$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>> > "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
>> > news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
>> > > Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
>> > > blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal
>> > > bestemme alt i vores hverdag.
>> >
>> > 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
>> > sig meget emre over fedme problemet.
>>
>> Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
>> "Den danske fedmeepidemi"
>> http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf
>
> At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)

Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
oplysning ?

Jan Rasmussen



N_B_DK (25-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 25-04-07 23:26

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Hvorfor skal der være den hetz mod rygere, når fede også er en belastning
for os andre ? (sundhedsmæssigt) de er jo grund til der udledes flere
udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme operationer
fordi de ikke vil røre sig.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


PerX ... (26-04-2007)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 26-04-07 12:31

In article <462fd5e4$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>,
N_B_DKSPAM@hotmail.com says...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
> > Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> > oplysning ?
>
> Hvorfor skal der være den hetz mod rygere, når fede også er en belastning
> for os andre ? (sundhedsmæssigt) de er jo grund til der udledes flere
> udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme operationer
> fordi de ikke vil røre sig.

Det er regnet ud at rygere også belaster samfundet (når de bliver syge
og vil have hjælp)


N_B_DK (26-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 26-04-07 12:37

"PerX " <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
news:MPG.209aabebb447940698be7e@nntp2.usenetserver.com

> Det er regnet ud at rygere også belaster samfundet (når de bliver syge
> og vil have hjælp)

Korrekt, når man lige ser bort fra de afgifter vi rygere har betalt, tager
man dem med, så er regnestykket pludselig anderledes.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:29


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:462fd5e4$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>
>> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
>> oplysning ?
>
> Hvorfor skal der være den hetz mod rygere, når fede også er en belastning
> for os andre ? (sundhedsmæssigt) de er jo grund til der udledes flere
> udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme
> operationer fordi de ikke vil røre sig.
>
>
Fordi, at rygere ikke kun skader deres eget helbred.
De skader også andres.
Fede mennesker skader, trods alt kun deres eget helbred.






N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:31

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a64e$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Fordi, at rygere ikke kun skader deres eget helbred.
> De skader også andres.
> Fede mennesker skader, trods alt kun deres eget helbred.

Jo, bare ikke ikke samme direkte grad.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


BigBother (26-04-2007)
Kommentar
Fra : BigBother


Dato : 26-04-07 11:10

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Hvis det var op til politikerne ville de garanteret ikke have problemer med
at finde på en masse nye forbud, for at "hjælpe" os.

--
Veritas odium parit




Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:33


"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
news:46307a5b$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
>> oplysning ?
>
> Hvis det var op til politikerne ville de garanteret ikke have problemer
> med at finde på en masse nye forbud, for at "hjælpe" os.
>
> --
Jeg, som Ikke-ryger, påskønner meget, at der er lavet rygeforbud så mange
steder.
Tænk at kunne gå på restaurant og nyde sin mad! Fantastisk!
Førhen, sad folk omkring mig og tændte den ene cigaret efter den anden, så
oplevelsen af at tage ud og spise og hygge sig, helt forsvant. Jeg følte mig
så plaget af røg, at det mest handlede om at få spist op, og så komme ud af
døren igen.
Jo, jeg er glad for at jeg nu selv kan vælge, om jeg vil have røg.




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:32

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a744$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Jeg, som Ikke-ryger, påskønner meget, at der er lavet rygeforbud så
> mange steder.
> Tænk at kunne gå på restaurant og nyde sin mad! Fantastisk!
> Førhen, sad folk omkring mig og tændte den ene cigaret efter den
> anden, så oplevelsen af at tage ud og spise og hygge sig, helt
> forsvant.

Og du kunne ikke bare gå på en ikke ryger restaurent ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 11:56


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631b52b$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631a744$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Jeg, som Ikke-ryger, påskønner meget, at der er lavet rygeforbud så
>> mange steder.
>> Tænk at kunne gå på restaurant og nyde sin mad! Fantastisk!
>> Førhen, sad folk omkring mig og tændte den ene cigaret efter den
>> anden, så oplevelsen af at tage ud og spise og hygge sig, helt
>> forsvant.
>
> Og du kunne ikke bare gå på en ikke ryger restaurent ?
>
> --
For bare ca 2 - 4 år siden, eksisterede ikke-ryger restauranter ikke.
Dengang bad jeg altid om at sidde i en ikke-ryger-afdeling, men det fleste
restauranter havde heller ikke det. Faktisk så godt som ingen.




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 12:25

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631d6be$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> For bare ca 2 - 4 år siden, eksisterede ikke-ryger restauranter ikke.
> Dengang bad jeg altid om at sidde i en ikke-ryger-afdeling, men det
> fleste restauranter havde heller ikke det. Faktisk så godt som ingen.

Så begriber jeg sandelig ikke at der ikke var nogen der lavede røgfrie
restaurenter.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 12:37


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631ddc5$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631d6be$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> For bare ca 2 - 4 år siden, eksisterede ikke-ryger restauranter ikke.
>> Dengang bad jeg altid om at sidde i en ikke-ryger-afdeling, men det
>> fleste restauranter havde heller ikke det. Faktisk så godt som ingen.
>
> Så begriber jeg sandelig ikke at der ikke var nogen der lavede røgfrie
> restaurenter.
>
> --
Nej vel. -Men det er meget bedre nu!




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 12:48

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631e048$0$200$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Nej vel. -Men det er meget bedre nu!

Ja i ender da med at få pladsen for jer selv (eller rettere nogle tomme
lokaler da mange ret sikkert må lukke pga manglende kunder)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


PerX ... (26-04-2007)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 26-04-07 12:30

In article <462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, 1@2.3
says...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:462fd165$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> > news:462fcff4$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> >> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >> news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> >> > "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> >> > news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
> >> > > Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
> >> > > blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal
> >> > > bestemme alt i vores hverdag.
> >> >
> >> > 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
> >> > sig meget emre over fedme problemet.
> >>
> >> Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
> >> "Den danske fedmeepidemi"
> >> http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf
> >
> > At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)
>
> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Det er et psykisk problem (ligesom dem som ryger), det kan de starte med
at acceptere og tilbyde afvending, istedet for at have den retardered
holdning at folk bare kan lade være med at spise.


BigBother (26-04-2007)
Kommentar
Fra : BigBother


Dato : 26-04-07 13:10

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
news:MPG.209aabaa6724c2e998be7d@nntp2.usenetserver.com...

>> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
>> oplysning ?
>
> Det er et psykisk problem (ligesom dem som ryger)

Hvor er jeg træt af at alt efterhånden skal gøres til en psykisk sygdom.
Hvor ensrettede skal vi være, før vi er normale nok? Hvornår kommer turen
mon til systemkritikere, som staten sikkert også gerne ville "hjælpe",
ligesom i gode gamle USSR.

--
Veritas odium parit




Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:28


"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
news:462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:462fd165$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
>> news:462fcff4$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
>>> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>> > "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
>>> > news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk
>>> > > Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
>>> > > blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal
>>> > > bestemme alt i vores hverdag.
>>> >
>>> > 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
>>> > sig meget emre over fedme problemet.
>>>
>>> Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
>>> "Den danske fedmeepidemi"
>>> http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf
>>
>> At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år
>> begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)
>
> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?
>
> Jan Rasmussen
>
Der bliver, i disse år, arbejdet rigtig meget med emnet Sund kost, i både
børnehaver og skoler.
Hvis man havde gjort lige så stort et arbejde, med af få børn til at tænke
på cigaretrøg, som noget farligt, så var der nok ikke så mange, der begyndte
at ryge...
Det er, næsten, altid mest effektivt at lære dem det fra de er små.




Jens Bruun (26-04-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 26-04-07 21:07

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk

> 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
> sig meget emre over fedme problemet.

NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES FEDME.
DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



N_B_DK (26-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 26-04-07 21:26

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:XaKdnQWwbd3zm6zbnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com

> NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES
> FEDME. DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!

Nå, fede mennesker er årsag til mere udledning af udstødningsgasser, bare se
på flyenes udvikling på det område, (altså forbruget), så jo det gør de, på
præcis samme måde som du påstår at rygerne gør.

Ps. smut lige ind på edbpriser.dk og find et nyt tastatur, da det du har nu
er i stykker.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:39


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46310b1b$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
> news:XaKdnQWwbd3zm6zbnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com
>
>> NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES
>> FEDME. DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!
>
> Nå, fede mennesker er årsag til mere udledning af udstødningsgasser, bare
> se på flyenes udvikling på det område, (altså forbruget), så jo det gør
> de, på præcis samme måde som du påstår at rygerne gør.
>
>
Mange rigtig fede mennesker flyver ikke. De kan ikke sidde godt i de små
sæder.
Derfor vælger de oftest at rejse med egen bil.







N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:35

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a8b0$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Mange rigtig fede mennesker flyver ikke. De kan ikke sidde godt i de
> små sæder.
> Derfor vælger de oftest at rejse med egen bil.

Så er den ekstra udledning jo bare på landjorden istedet for.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:37


"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:XaKdnQWwbd3zm6zbnZ2dnUVZ8tmhnZ2d@giganews.com...
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
>
>> 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
>> sig meget emre over fedme problemet.
>
> NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES FEDME.
> DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!
>
> --
Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
Set er da sært!




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:37

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a82f$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
> Set er da sært!

Vi nægter ikke at forstå, men vi har meget svært ved at forstå det rinelige
i at vi ingen steder må være, hvis du vil ud og spise på en restaurent, hvor
der ikke ryges, hvorfor laver du det så ikke bare ? eller en rygefri bar ?
så er problemet væk, men næ nej, det er åbenbart for svært at holde sig væk
fra steder hvor man ved der ryges, så det er ikke-rygerne der ikke vil/kan
forstå at når man har et valg, så kan man fravælge noget. (nemlig at gå ind
på de steder hvor der ryges)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 12:01


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631b666$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631a82f$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>> Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
>> Set er da sært!
>
> Vi nægter ikke at forstå, men vi har meget svært ved at forstå det
> rinelige i at vi ingen steder må være, hvis du vil ud og spise på en
> restaurent, hvor der ikke ryges, hvorfor laver du det så ikke bare ? eller
> en rygefri bar ? så er problemet væk, men næ nej, det er åbenbart for
> svært at holde sig væk fra steder hvor man ved der ryges, så det er
> ikke-rygerne der ikke vil/kan forstå at når man har et valg, så kan man
> fravælge noget. (nemlig at gå ind på de steder hvor der ryges)
>
> --
Før hen, kunne man skam ikke vælge.
Det er blevet meget bedre nu.
Jeg kan love dig for, at jeg aldrig ville vælge et sted, hvor der bliver
røget, nu, hvor jeg har mulighed for at vælge. Det havde jeg ikke for få år
siden.
Jeg er lige glad med om folk ryger. Jeg vil bare ikke have "fornøjelse" af
deres røg.
Jeg elsker chokolade og lakrids, men, jeg propper det ikke i munden, på de
mennesker, der sidder i samme lokale som jeg. - Hvem siger, at de deler min
glæde ved chokolade og lakrids...




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 12:28

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631d800$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Før hen, kunne man skam ikke vælge.

Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?

> Det er blevet meget bedre nu.
> Jeg kan love dig for, at jeg aldrig ville vælge et sted, hvor der
> bliver røget, nu, hvor jeg har mulighed for at vælge. Det havde jeg
> ikke for få år siden.

Selvfølgelig har du et valg, men du ville hellere døje med røgen, fremfor at
undvære, det er et valg.

> Jeg er lige glad med om folk ryger.

Nej du er ikke.

> Jeg vil bare ikke have "fornøjelse" af deres røg.

Det er der heller ingen der tvinger dig til.

> Jeg elsker chokolade og lakrids, men, jeg propper det ikke i munden,
> på de mennesker, der sidder i samme lokale som jeg. - Hvem siger, at
> de deler min glæde ved chokolade og lakrids...

Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 12:43


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631de79$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631d800$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Før hen, kunne man skam ikke vælge.
>
> Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?
>
Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
ikke-ryger..
Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?


>> Det er blevet meget bedre nu.
>> Jeg kan love dig for, at jeg aldrig ville vælge et sted, hvor der
>> bliver røget, nu, hvor jeg har mulighed for at vælge. Det havde jeg
>> ikke for få år siden.
>
> Selvfølgelig har du et valg, men du ville hellere døje med røgen, fremfor
> at undvære, det er et valg.
>
>> Jeg er lige glad med om folk ryger.
>
> Nej du er ikke.
>
>> Jeg vil bare ikke have "fornøjelse" af deres røg.
>
> Det er der heller ingen der tvinger dig til.
>
>> Jeg elsker chokolade og lakrids, men, jeg propper det ikke i munden,
>> på de mennesker, der sidder i samme lokale som jeg. - Hvem siger, at
>> de deler min glæde ved chokolade og lakrids...
>
> Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
>
> --
Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu er det
tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg blive ved
bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er stadig i lokalet, når
han er færdig med at ryge.
Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil ryge 10
min. senere, end den første. OSV OSV ........
Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en familiefest,
fordi nogle få VIL ryge inden døre?




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 12:52

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631e1ab$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg
> er ikke-ryger..
> Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?

Ja det er præcis hvad jeg mener, eller du kunne lave din egen restaurent,
det er præcis det samme som i Frankrig hvor nogle mulismer følte sig stødt
over at en organisation gav gratis svinekødssuppe til hjemløse, det måtte de
jo ikke spise pga deres religion, resultatet blev at INGEN nu får gratis mad
derfra længere, og I ikke rygere kan nemt ende med at stå i samme situation,
nemlig at hverken rygere eller ikke rygere har nogle steder at gå hen.

> > Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
> >
> > --
> Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu
> er det tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg
> blive ved bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er
> stadig i lokalet, når han er færdig med at ryge.

Og du bliver vel ikke tvunget ind igen ?

> Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil
> ryge 10 min. senere, end den første. OSV OSV ........
> Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en
> familiefest, fordi nogle få VIL ryge inden døre?

er det mere fair at de skal blive hjemme fordi du ikke kan "tåle" røgen ?

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 15:44


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631e42d$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631e1ab$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg
>> er ikke-ryger..
>> Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?
>
> Ja det er præcis hvad jeg mener, eller du kunne lave din egen restaurent,
> det er præcis det samme som i Frankrig hvor nogle mulismer følte sig stødt
> over at en organisation gav gratis svinekødssuppe til hjemløse, det måtte
> de jo ikke spise pga deres religion, resultatet blev at INGEN nu får
> gratis mad derfra længere, og I ikke rygere kan nemt ende med at stå i
> samme situation, nemlig at hverken rygere eller ikke rygere har nogle
> steder at gå hen.
>
>> > Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
>> >
>> > --
>> Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu
>> er det tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg
>> blive ved bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er
>> stadig i lokalet, når han er færdig med at ryge.
>
> Og du bliver vel ikke tvunget ind igen ?
>
>> Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil
>> ryge 10 min. senere, end den første. OSV OSV ........
>> Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en
>> familiefest, fordi nogle få VIL ryge inden døre?
>
> er det mere fair at de skal blive hjemme fordi du ikke kan "tåle" røgen ?
>
>
Undskyld at jeg siger det, men dine argumenter er meget egoistiske og
barnlige.
Jeg slutter her.




Alucard (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 27-04-07 13:41

On Fri, 27 Apr 2007 13:42:33 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>>> Før hen, kunne man skam ikke vælge.
>>
>> Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?
>>
>Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
>ikke-ryger..

Mener du da, at du har RET til at bestemme om en restaurant-ejer må
tillade røg eller ej i hans egen restaurant...???

>Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?

Ja...!!!

>> Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
>>
>Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu er det
>tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg blive ved
>bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er stadig i lokalet, når
>han er færdig med at ryge.
>Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil ryge 10
>min. senere, end den første. OSV OSV ........
>Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en familiefest,
>fordi nogle få VIL ryge inden døre?

Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....

Alucard (ex-ryger)

Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 15:46


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:lgr333p4bu226mesbi3e6sv32mbhrbgqf7@4ax.com...
> On Fri, 27 Apr 2007 13:42:33 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:
>
>>>> Før hen, kunne man skam ikke vælge.
>>>
>>> Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?
>>>
>>Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
>>ikke-ryger..
>
> Mener du da, at du har RET til at bestemme om en restaurant-ejer må
> tillade røg eller ej i hans egen restaurant...???
>
>>Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?
>
> Ja...!!!
>
>>> Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
>>>
>>Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu er
>>det
>>tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg blive ved
>>bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er stadig i lokalet,
>>når
>>han er færdig med at ryge.
>>Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil ryge 10
>>min. senere, end den første. OSV OSV ........
>>Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en
>>familiefest,
>>fordi nogle få VIL ryge inden døre?
>
> Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
> hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....
>
>
Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være, at du
er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have
røg?




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 16:23

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:46320ca1$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være,
> at du er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg
> SKAL have røg?

Det er der ingen der mener, men eftersom du selv vælger at møde op, ja så må
du jo acceptere røgen.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Egon Stich (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 27-04-07 17:34


"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse news:46320ca1$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:lgr333p4bu226mesbi3e6sv32mbhrbgqf7@4ax.com...
>> On Fri, 27 Apr 2007 13:42:33 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:
>>
>>>>> Før hen, kunne man skam ikke vælge.
>>>>
>>>> Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?
>>>>
>>>Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
>>>ikke-ryger..
>>
>> Mener du da, at du har RET til at bestemme om en restaurant-ejer må
>> tillade røg eller ej i hans egen restaurant...???
>>
>>>Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?
>>
>> Ja...!!!
>>
>>>> Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?
>>>>
>>>Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu er
>>>det
>>>tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg blive ved
>>>bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er stadig i lokalet,
>>>når
>>>han er færdig med at ryge.
>>>Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil ryge 10
>>>min. senere, end den første. OSV OSV ........
>>>Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en
>>>familiefest,
>>>fordi nogle få VIL ryge inden døre?
>>
>> Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
>> hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....
>>
>>
> Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være, at du
> er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have
> røg?
>

Der er forlængst opfundet glimrende gasmasker.
Anskaf dig een, og lad os slippe for at høre på dit selvoptagne og egoistiske ævl.

Egon

Alucard (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 27-04-07 18:39

On Fri, 27 Apr 2007 16:45:51 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>> Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
>> hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....
>>
>Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være, at du
>er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have
>røg?

Det siger jeg da heller ikke at du SKAL.... Det er et frivilligt valg
du tager.... Som jeg siger: Kan du ikke lide gæsterne's opførsel, så
bliv væk....

Jakob (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 27-04-07 14:31

On Fri, 27 Apr 2007 09:37:17 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:
RES RØG!!!
>>
>> --
>Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
>Set er da sært!
>
>

Fede mennesker er en urimelig belastning for sundhedsvæsenet. Der skal
betales for nye maskiner der kan klare disse monstrummer af nogle
mennesker.

Indfør vægtafgift på mennesker

Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 15:47


"Jakob" <ative@able.com> skrev i en meddelelse
news:cmu333lgk1b9d09ahb1o8fe3h2ak6drvc5@4ax.com...
> On Fri, 27 Apr 2007 09:37:17 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:
> RES RØG!!!
>>>
>>> --
>>Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
>>Set er da sært!
>>
>>
>
> Fede mennesker er en urimelig belastning for sundhedsvæsenet. Der skal
> betales for nye maskiner der kan klare disse monstrummer af nogle
> mennesker.
>
> Indfør vægtafgift på mennesker
>
Fede mennesker skader ikke mit helbred




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 16:24

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:46320cd9$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Fede mennesker skader ikke mit helbred

Jo de gør.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Jan Rasmussen (25-04-2007)
Kommentar
Fra : Jan Rasmussen


Dato : 25-04-07 22:45

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland. Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
> blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.
>

http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm

Hehe,

"The regulation of the personal habit of smoking, including new legislative
moves in San Francisco to ban cigarettes in private homes, and its enforcement
by an eager cadre of state snoops and snitches, represents nothing more
than a move on behalf of big brother towards the complete subjugation
and shackling of the individual."

Som Bill Clinton sage
"We can't be so fixated on our desire to preserve the rights of ordinary Americans"


Jan Rasmussen



Poul E Hansen (26-04-2007)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 26-04-07 11:05

On 25 Apr., 21:30, "BigBother" <uyuyffyg...@d8hf7e.com> wrote:
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
Så var deres rygepolitik jo slet ikke så tosset.


Poul E Hansen (26-04-2007)
Kommentar
Fra : Poul E Hansen


Dato : 26-04-07 11:43

On 25 Apr., 21:30, "BigBother" <uyuyffyg...@d8hf7e.com> wrote:
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
Så var deres rygepolitik jo slet ikke så tosset.


Tveskaeg (26-04-2007)
Kommentar
Fra : Tveskaeg


Dato : 26-04-07 11:45

On Wed, 25 Apr 2007 21:30:35 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

>Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
>Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
>vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.
>
>http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm

Tag ordet ryger og erstat det med ordet jøde og man ser straks hvor
hetzende propagandaen fra Livet Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen
egenligt er.


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:41


"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
news:ej01331uovmjo7asd1caiqecp51e8ntooi@4ax.com...
> On Wed, 25 Apr 2007 21:30:35 +0200, "BigBother"
> <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
>
>>Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i
>>Nazityskland.
>>Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om
>>at
>>vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.
>>
>>http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm
>
> Tag ordet ryger og erstat det med ordet jøde og man ser straks hvor
> hetzende propagandaen fra Livet Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen
> egenligt er.
>
>
Den der er for langt ude. Vil du nu sammenligne cigaretter med jøder?!




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:38

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a90a$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> news:ej01331uovmjo7asd1caiqecp51e8ntooi@4ax.com...
> > On Wed, 25 Apr 2007 21:30:35 +0200, "BigBother"
> > <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:
> >
> > > Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i
> > > Nazityskland.
> > > Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere,
> > > men om at
> > > vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.
> > >
> > > http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm
> >
> > Tag ordet ryger og erstat det med ordet jøde og man ser straks hvor
> > hetzende propagandaen fra Livet Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen
> > egenligt er.
> >
> >
> Den der er for langt ude. Vil du nu sammenligne cigaretter med jøder?!

Hetzen mod jøder /hetzen mod rygere, er nok det han mener siden han skrev
som han gjorde.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


PerX ... (26-04-2007)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 26-04-07 12:29

In article <462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>,
uyuyffyg7yg@d8hf7e.com says...
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
> vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

Eller at folk skal blive sundere.


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 08:42


"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
news:MPG.209aab57dbd328d298be7c@nntp2.usenetserver.com...
> In article <462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>,
> uyuyffyg7yg@d8hf7e.com says...
>> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i
>> Nazityskland.
>> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om
>> at
>> vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.
>
> Eller at folk skal blive sundere.
>
>
Hvis rygere vil begå langsomt selvmord, er deres sag. De skal bare ikke
ryge, så de virker som selvmordsbomber!






N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 09:39

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631a960$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Hvis rygere vil begå langsomt selvmord, er deres sag. De skal bare
> ikke ryge, så de virker som selvmordsbomber!

Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 12:03


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631b6bd$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631a960$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Hvis rygere vil begå langsomt selvmord, er deres sag. De skal bare
>> ikke ryge, så de virker som selvmordsbomber!
>
> Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........
>
> --
Det gør jeg heller ikke!
NU kan jeg vælge!




N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 12:28

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631d866$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> > Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........
> >
> > --
> Det gør jeg heller ikke!
> NU kan jeg vælge!

Det kunne du også før, men så ville du jo samtidigt fravælge noget andet der
åbenbart trak mere.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 12:47


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631de98$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631d866$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> > Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........
>> >
>> > --
>> Det gør jeg heller ikke!
>> NU kan jeg vælge!
>
> Det kunne du også før, men så ville du jo samtidigt fravælge noget andet
> der åbenbart trak mere.
>
> --
Nej, der er aldrig noget der har trukket mig ind, hvor der var rygere.
Faktisk synes jeg ikke at rygere er særlig rart selskab. De ryger, fordi de
ikke kan holde snakken igang. Så snart snakken går i stå, så begynder de at
famle efter deres cigaretter.
Der imod, nyder jeg at være i selskab med eneste ikke-rygere!
Vi kan sagtens hygge, snakke og more os i ren luft!






N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 13:24

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:4631e2bf$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Nej, der er aldrig noget der har trukket mig ind, hvor der var rygere.
> Faktisk synes jeg ikke at rygere er særlig rart selskab. De ryger,
> fordi de ikke kan holde snakken igang.

LOL det er sq den bedste grund jeg endnu har hørt, lad mig gætte du kommer
MEGET sjældent ud ?

> Så snart snakken går i stå, så
> begynder de at famle efter deres cigaretter.
> Der imod, nyder jeg at være i selskab med eneste ikke-rygere!
> Vi kan sagtens hygge, snakke og more os i ren luft!

Besynderlige mennesker, jeg har godt nok aldrig mødt nogen der har røget
fordi de ikke har haft noget at snakke om *G*

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 15:48


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4631ebff$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:4631e2bf$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Nej, der er aldrig noget der har trukket mig ind, hvor der var rygere.
>> Faktisk synes jeg ikke at rygere er særlig rart selskab. De ryger,
>> fordi de ikke kan holde snakken igang.
>
> LOL det er sq den bedste grund jeg endnu har hørt, lad mig gætte du kommer
> MEGET sjældent ud ?
>
>> Så snart snakken går i stå, så
>> begynder de at famle efter deres cigaretter.
>> Der imod, nyder jeg at være i selskab med eneste ikke-rygere!
>> Vi kan sagtens hygge, snakke og more os i ren luft!
>
> Besynderlige mennesker, jeg har godt nok aldrig mødt nogen der har røget
> fordi de ikke har haft noget at snakke om *G*
>
> --
Den orale fase..... Når en ryger føler sig utryg, kommer cigaretterne frem!

Jeg slutter her





N_B_DK (27-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 27-04-07 16:25

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:46320d1e$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Den orale fase..... Når en ryger føler sig utryg, kommer cigaretterne
> frem!
> Jeg slutter her

Yderst fornuftigt, når du er begyndt at bruge manglende samtale emner som
undskyldning for at ryge.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Pernille (27-04-2007)
Kommentar
Fra : Pernille


Dato : 27-04-07 23:57


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:46321601$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> news:46320d1e$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
>> Den orale fase..... Når en ryger føler sig utryg, kommer cigaretterne
>> frem!
>> Jeg slutter her
>
> Yderst fornuftigt, når du er begyndt at bruge manglende samtale emner som
> undskyldning for at ryge.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> Boykot Berlinske!
> http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985
>
Du må lige forklare, - findes der én undskyldning for at ryge?!!
Bort set fra det der med den orale fase, der ikke var så vellykket!?!
Ynkeligt, er det eneste ord, der kommer frem hos mig!




N_B_DK (29-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 29-04-07 10:10

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
news:46327fdb$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Du må lige forklare, - findes der én undskyldning for at ryge?!!

Ja ifølge dig gør der.

> Bort set fra det der med den orale fase, der ikke var så vellykket!?!
> Ynkeligt, er det eneste ord, der kommer frem hos mig!

Så burde du jo ikke have skrevet det du gjorde.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!
http://www.computerworld.dk/art/38814?a=newsletter&i=985


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408903
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste