Ballofix med min. 10 cm. langt håndtag?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-05-07 09:03

Kan man købe en ballofix med med et minimum 10 cm. langt håndtag?

Og er en ballofix 100 % tæt?

Vi har en alm. varmtvandshane i bryggerset som min hustru ikke kan vride
helt i - muligvis grundet store forekomster af keddelsten, der sætter sig i
gummipakningen.

Jeg har sat en helt ny vandhane på i forgårs, men nu er problemet der igen.

Overvejer derfor at skifte hanen ud med ballofix'en hvis den fåes i en lang
udgave.
Hans

Fra : Menabra

Dato : 14-05-07 09:19

> [...]
> igen.
>
> Overvejer derfor at skifte hanen ud med ballofix'en hvis den fåes i en
Er det de her du mener ?
Intet er tæt evigt ;-(
http://www.billigvvs.dk/Ventiler%20%26%20Haner/Kuglehaner

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-05-07 09:24

Menabra skrev:

> Er det de her du mener ?

> http://www.billigvvs.dk/Ventiler%20%26%20Haner/Kuglehaner

Præcis!

> Intet er tæt evigt ;-(

Jeg gør forsøget!

Tak for respons!
Hans

Fra : tp

Dato : 14-05-07 11:24

> Præcis!

og kør så en tur i harald nyborg eller jem og fix - der kan du få den med
hjem med det samme, og til en langt lavere pris...

Fra : Lars

Dato : 14-05-07 20:09

tp skrev:

> og kør så en tur i harald nyborg eller jem og fix - der kan du få den
> med hjem med det samme, og til en langt lavere pris...

Nemlig - 40 kr. i HN

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-05-07 22:46

Lars skrev:

> Nemlig - 40 kr. i HN

HN kommer først til sommer i Sønderborg
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-05-07 22:45

tp skrev:

> og kør så en tur i harald nyborg eller jem og fix - der kan du få den
> med hjem med det samme, og til en langt lavere pris...

Kørte faktisk ind til Stark i eftermiddags og dér lå på hylden lige foran
min næse en "vandhane" med ballofix-indmad, så jeg ikke skulle til at bøvle
med at lave en "tud" af ½" vinkel-rør m.m.

Den kostede 63,95 hvilket var fundet til de penge - og ved siden af lå alm.
vandhaner (som jeg nu ikke købte) billigere end dén jeg i sidste uge købte
hos jem & fix!
Hans