Døde stikkelsbærbuske?
Fra : Marni

Dato : 08-05-07 16:16

Mine 2 ellers fine stikkelsbærbuske gik fuldstændig i stå
da bladene var begyndt at springe ud. Blade og blomster
er nu halvbrune og begyndt at visne.
De stod en del under vand i løbet af vinteren, kan det ha' taget
livet af dem?
Buskene har stået i 7-10 år, og hvert år givet masser af bær.

Martin.

Fra : qx

Dato : 09-05-07 09:47

"Marni" skrev i en meddelelse

> [...]
> livet af dem?
> Buskene har stået i 7-10 år, og hvert år givet masser af bær.

Det var interessant at høre. Min dejlige stikkelsbærbusk, som jeg har haft
masser af bær på hvert år i 15 år, er nu helt død i den ene side. Ca en
trediedel af alle grene er uden blade nu - bare visne. Resten er grønt, som
det plejer at være.

Jeg har nu gættet på, at det er fordi der var tørt så længe.

qx