Jordbær
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 04-05-07 22:08

Et lille spørgsmål: Hvornår er det rette tid at lægge halm ud under
jordbærrene?
Er det for tidligt nu? Mine planter er af den remonterende sort Ostara. De
blomstrer MEGET kraftigt lige nu.
Hilsen
Mikkel

Fra : Andersen [3650]

Dato : 04-05-07 22:24

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jordbærrene?
> Er det for tidligt nu? Mine planter er af den remonterende sort Ostara. De
Med 3 gange halm, kan det ske at de stopper med at gro.

Fra : JJ

Dato : 05-05-07 07:35

"Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> jordbærrene?
> Er det for tidligt nu? Mine planter er af den remonterende sort Ostara. De

er du dement, siden du spørger om det samme 4 gange ?

Fra : Sanne

Dato : 05-05-07 07:46

"JJ" <jj@get.kd> skrev i meddelelsen

> "Mikkel Bierberg-Petterson" <bierberg@get2net.dk> wrote in message
>
> er du dement, siden du spørger om det samme 4 gange ?

Så så...det er sikkert en ny buger som ikke har været klar over man ikke kan
se indlægget med det samme...
Det kan vi da vist godt se i gennem fingerne med, hva??
Måske der også er nogen der kan svare på hans spørgsmål ??

Mvh og god weekend...
Sanne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-05-07 09:17

Mikkel Bierberg-Petterson wrote:
> Et lille spørgsmål: Hvornår er det rette tid at lægge halm ud under
> jordbærrene?

Før bærrene bliver så store og tunge, at de ligger på jorden. Det er vel
snavsede bær du vil undgå?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Per A. Hansen

Dato : 06-05-07 09:32

> [...]
> jordbærrene?
> Er det for tidligt nu? Mine planter er af den remonterende sort Ostara. De

Så er det tiden.
Halm kan tiltrække snegle, der kan gøre en del
skade på jordbærrene.

Per A. Hansen