Skype - regulere lydstyrke
Fra : iSteen

Dato : 10-05-07 08:49

Jeg bruger ind imellem Skype når jeg skal ringe i længere tid. Det der
undrer mig, er at jeg ikke kan regulere lydstyrken i Skype med F4/F5..

Hvo'n gør man så lige?

Fra : Gnyffe Gnub

Dato : 10-05-07 14:42

On 10/05/07 9:49, in article
1178783353.818632.234080@e51g2000hsg.googlegroups.com, "iSteen"
<isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg bruger ind imellem Skype når jeg skal ringe i længere tid. Det der
> undrer mig, er at jeg ikke kan regulere lydstyrken i Skype med F4/F5..
>
> Hvo'n gør man så lige?

DU skal ind i system pref. (under æble menuen) og vælge sound.

Fra : iSteen

Dato : 10-05-07 21:33

On 10 Maj, 15:41, Gnyffe Gnub <q...@tg.com> wrote:

> DU skal ind i system pref. (under æble menuen) og vælge sound.

Hmm...havde håbet der var en lettere tilgængelig måde, man take for
oplysningen alligevel

Fra : Gnyffe Gnub

Dato : 12-05-07 15:21

On 10/05/07 22:33, in article
1178829185.733399.108920@n59g2000hsh.googlegroups.com, "iSteen"
<isteen@gmail.com> wrote:

> Hmm...havde håbet der var en lettere tilgængelig måde, man take for
> oplysningen alligevel

Ja det ville have været rart hvis man lige kunne klare det i Skype.