gulerod tzatziki
Fra : lhs

Dato : 29-04-07 09:48

Hej

Skal holde lidt fødsdag og grille for lidt venner og familie næste weekend,
som tilbehør vil jeg bl.a. prøve gulerod tzatziki, har fundet et par
opskrifter på nettet, den ene anbefaler man steger gulleroden trevlene i
lidt lækkert olie først mens den anden foreslår man blander gulleroden rå i
youghurt, er der nogen der har prøvet at stege gulleroden først ? den skal
vel køles inden den kommer i youghurten..
Mangler også lidt inspiration til en feta creme jeg kan putte i noget syltet
paprika eller sådan.. som tilbehør, samt andre utraditionelle grill
tilbehør..

mvh
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-07 14:24

"lhs" <shane@(fjern)egt2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> youghurt, er der nogen der har prøvet at stege gulleroden først ? den skal
> vel køles inden den kommer i youghurten..

Prøv begge varianter. Og ja, den stegte gulerod skal være velafkølet, inden
den blandes med yoghurt, da denne ellers vil skille og blive grynet.

Tina