Rørinstallation uden på huset.
Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-04-07 19:50

Min gamle far på næsten 70 år, men dog ellers sædvanligvis helt klar i
pæren, er kommet med et spørgsmål omkring installation af vand- og muligvis
varmerør uden på huset. Han mener at have hørt at det findes nogen steder i
Frankrig. Er der nogen der kan bekræfte det?

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Aksel

Dato : 27-04-07 20:16

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> skrev i en meddelelse
> [...]
> muligvis varmerør uden på huset. Han mener at have hørt at det findes
> nogen steder i Frankrig. Er der nogen der kan bekræfte det?

Det er ret almindeligt sydpå, også i England hvor afløbsrørene ofte ligger
udenpå muren, så er det lettere at tø dem op.
I det danske klíma dur det absolut ikke, heller ikke selv om rørene er
isolerede.

Hilsen Aksel

Fra : Henrik

Dato : 27-04-07 20:15

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> wrote in message
> [...]
> muligvis varmerør uden på huset. Han mener at have hørt at det findes
> nogen steder i Frankrig. Er der nogen der kan bekræfte det?

Jeg har i hvertfald set afløbsrør uden på husene i det sydlige England.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-07 20:59

Ole Axelsen wrote:
> [...]
> muligvis varmerør uden på huset. Han mener at have hørt at det findes
> nogen steder i Frankrig. Er der nogen der kan bekræfte det?

Jeg har lagt et billede op i binær fra Toscana. Vandrørene løber uden på
huset.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-04-07 07:11

Stig Bang-Mortensen wrote:

> Jeg har lagt et billede op i binær fra Toscana. Vandrørene løber uden
> på huset.

Jeg kan ikke se binære grupper, men jeg lader svarene gå videre til min
nysgerrige fader.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-07 15:57

Ole Axelsen wrote:

> Jeg kan ikke se binære grupper, men jeg lader svarene gå videre til
> min nysgerrige fader.

Jeg kan sende dig billedet.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-04-07 18:53

Stig Bang-Mortensen wrote:
> Ole Axelsen wrote:

> Jeg kan sende dig billedet.

Ja tak, det må du meget gerne. Husk lige at rette min mailadresse