Mac er billigt :)
Fra : Max Andersen

Dato : 27-04-07 08:06

Jeg sad lige og skulle købe en trådløs mus (mighty mouse), og scanner
priser på nettet.

Der er en smule højere priser end til pc, men denne pris overraskede mig
dog....

http://www.itbutikken.dk/i/209124/1.htm

Max

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-04-07 10:47

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> [...]
> priser på nettet.
>
> Der er en smule højere priser end til pc, men denne pris overraskede

Det må være den store udgave der er 4 meter lang.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Franz Berliner

Dato : 27-04-07 10:53

> Det må være den store udgave der er 4 meter lang.

Ja, man bliver nogle gange overrasket over hvad man får for pengene.

For nyligt kom der en reklame ind af døren som indeholdt tilbud på en PC
der iflg. brochuren blev leveret med 2048 GigaByte ram! - ganske
imponerende

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Henrik

Dato : 27-04-07 19:33

On 2007-04-27 11:47:23 +0200, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said:

> Det må være den store udgave der er 4 meter lang.

Ja og den vejer 8 kg, en ordentlig krabat..

Fra : Claus Albæk (Kbh.)

Dato : 27-04-07 11:52

"Max Andersen" <max@militant.dk> wrote in message
> [...]
> priser på nettet.
>
> Der er en smule højere priser end til pc, men denne pris overraskede mig

Den vejer også imponerende 8 kilo den mus, håber fandme ikke den kravler ind
i mit køleskab.

Fra : Jimmy Damsgaard

Dato : 27-04-07 14:35

Fra : Henrik