Tagpap
Fra : Lars

Dato : 19-04-07 20:44

Hej

Er der nogen der kender et sted, hvor man kan købe ruller med tagpap i
længere længder end de 7-8 meter man ser dem i normalt ?
Jeg har et tag der er ca 10 meter langt, og ville gerne undvære den ekstra
samling der kommer ved at købe det i 7 meters længder

mvh
Lars

Fra : Lars Hansen

Dato : 20-04-07 09:13

"Lars" <Smiley@stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har et tag der er ca 10 meter langt, og ville gerne undvære den ekstra
> samling der kommer ved at købe det i 7 meters længder

Hej Lars

www.billigtbyg.dk har en enkelt slags på 1x10 meter. Se dette link
http://www.billigtbyg.dk/shop/icopal-top-500p-13647p.html

Jeg har intet med firmaet at gøre, udover at jeg adskillige gange har
handlet der og fundet deres service helt i top.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Gunnar007

Dato : 20-04-07 19:52

"Lars" <Smiley@stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kender et sted, hvor man kan købe ruller med tagpap i
> længere længder end de 7-8 meter man ser dem i normalt ?
Den nyeste jem og fix reklame, kan jeg se en rulle hvorpå der står 10 meter.

Hilsen G

Fra : Lars

Dato : 22-04-07 19:29

Tak til jer begge for svarene
Det de har hos billigtbyg er nok en anelse for pebret, så jeg må lige
nærstudere det der er hos Jem&Fix

Mvh
Lars