Tagrensning
Fra : Wagner

Dato : 01-04-07 13:07

Vi er et par naboer i Silkeborg-området, som skal have renset tag. Vi har
begge K-21 Lysbro tegl.
Er det dyrt?
Er der nogen der kan anbefale metode og hvem der kan gøre det?
vh
Wagner

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 01-04-07 17:17

Hvor gamle er de tegl, er der afskalninger?

Fra : Wagner

Dato : 02-04-07 06:59

Fra : Poul Christensen

Dato : 02-04-07 21:48

"Wagner" <wagner@> wrote in

Klip

> --------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
> Den har indtil videre sparet mig for at få 24 spam-mails
> Hent en gratis SPAMfighter her.

Til gengæld leverer du spam i Ng'en - endda dobbelt

mvh poul christensen

Fra : Wagner

Dato : 02-04-07 22:04

uhadada...poul