Mål på glaskeramisk indbygningsplade
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-03-07 21:05

Hej!

Jeg står og skal have bestilt en stenbordplade, men mangler lidt info ang.
glaskeramiske indbygningsplader. Jeg har målt lidt på Ikeas forskellige plader
og det lader til, at hullet er 56cm bredt og 49 cm dybt på alle deres kogeplader.

Er dette mål mere eller mindre generelt for indbygningsplader t. 60cm underskabe...?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 25-03-07 21:38

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
)>
> Er dette mål mere eller mindre generelt for indbygningsplader t. 60cm
> underskabe...?

Det er tæt på standarden, men jeg ville vælge kogeplade inden jeg skar
hullet.

Også iøvrigt være sikker på at målene fra producenten passer.

Mvh

Kim
der fik lavet et hul i en granitplade 1 cm for lille, pga. forkerte data fra
producenten

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-03-07 22:17

Hej!

Kim Jørgensen wrote:
> Det er tæt på standarden, men jeg ville vælge kogeplade inden jeg skar
> hullet.
>
> Også iøvrigt være sikker på at målene fra producenten passer.

Ja ok... Ville bare gerne have bestilt pladen ret hurtigt, idet der er 4 ugers
leveringstid. Men så må jeg jo lave en executive decision :)

> der fik lavet et hul i en granitplade 1 cm for lille, pga. forkerte data fra
> producenten

Ja, det ville sq være surt. Det tager nok et stykke tid at skære hullet større
med en stiksav

--
Mvh, Kim Voss Schrader