Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotografer søges til afholdelse af fotokur~
Fra : Ken

Dato : 25-03-07 15:04

Jeg søger en række fotografer som er interesseret i at afholde en
række kurser i fotografering og anvendelse af online fotoservices.
Kurset er gratis for deltagerne og formålet er at skabe interesse for
vores online produkter. Vi har erfaring med denne form for kurser
gennem vores Norske partnere og vil markedsføre kurserne i hele
Danmark.
Deltagerantallet vil typisk ligge mellem 6-8 og det som gennengåes er
meget grundlæggende principper for fotografering med digitalt kamera
samt upload af billeder til online fotoservice.
Indtjening pr afholdt kursus ligger typisk mellem kr. 1.000 - 2.000,-
og dertil kommer løbende provision.
Hvis du eller nogen du kender er interesseret i at høre mere bedes i
kontakte mig på email kenneth@svendlund.dk

Hvis nogen kender et forum som måske er bedre egnet for denne post
hører jeg meget gerne fra jer. Tak!

Mvh
Kenneth

Fra : rt

Dato : 26-03-07 07:39

>cut<

Måske dk.opslag.stillinger ?

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : ksk

Dato : 26-03-07 13:17

"rt" <ostekongen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske dk.opslag.stillinger ?
>
> --
> De bedste hilsener
>
> /rt
nå ced nu ikke rigtigt ,, nå folk kan fortælle om deres Campingtur/druktur
og andre kan efterlyse person i disse fotogrupper . er et vel ikke helt hen
i være også at søge lidt arbejderskraft her i gruppe ..

KsK

Fra : rt

Dato : 26-03-07 14:14

> [...]
> et vel ikke helt hen i være også at søge lidt arbejderskraft her i gruppe

Jeg skrev det blot for at hjælpe Kenneth.
Og i øvrigt, så jo, stillingsopslag hører til i den
før angivet gruppe (- ikke at jeg får ondt i røven
over at Kennteh poster her).

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : ksk

Dato : 26-03-07 14:52

> Jeg skrev det blot for at hjælpe Kenneth.
> Og i øvrigt, så jo, stillingsopslag hører til i den
> før angivet gruppe (- ikke at jeg får ondt i røven
> over at Kennteh poster her).

ved jeg godt,, hvad nu helle ikke ment som noget dårligt til dig ,, mere
generelt til andre der kaste sig over OT indlæg og så derefter råbe op ,

det hva bestemt ikke ment negativ på dig eller dit forslag til anden gruppe
, for du ha ret ..
synes bare de sammen regler bør gæld for alle

KsK