/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
igenigen
Fra : Malene P


Dato : 11-04-07 19:32
 
 
@ (11-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 11-04-07 19:36

On Wed, 11 Apr 2007 20:32:14 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>http://www.bt.dk/article/20070411/KRIMI/70411010/1053
>
>Malene P
>

pyt det er kun et enkeltstående tilfælde


men vist nok tilfælde nummer 16.432


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

E.M. (11-04-2007)
Kommentar
Fra : E.M.


Dato : 11-04-07 19:39

>
> pyt det er kun et enkeltstående tilfælde
>
>
> men vist nok tilfælde nummer 16.432
>


Siden påske

E.M.



Ukendt (11-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 11-04-07 19:47


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> http://www.bt.dk/article/20070411/KRIMI/70411010/1053
>
> Malene P




Det skulle lige have været min altan. De havde røget fluks udover, og ned på
jorden igen.



Kurt H. Nedergaard (11-04-2007)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 11-04-07 20:01


"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
news:461d2cc2$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> http://www.bt.dk/article/20070411/KRIMI/70411010/1053
>>
>> Malene P
>
>
>
>
> Det skulle lige have været min altan. De havde røget fluks udover, og ned
> på jorden igen.
>

Ja, det var også derfor, at de valgte de ældre mennesker.

mvh kurt



Al-Khilafah (11-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 11-04-07 21:36

Hans Christian Vang <....>:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> http://www.bt.dk/article/20070411/KRIMI/70411010/1053
>>
>> Malene P

>Det skulle lige have v?ret min altan. De havde r?get fluks udover, og ned p?
>jorden igen.

Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?


Dahl (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 12-04-07 00:03


"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev
> Hans Christian Vang <....>:
>
> >"Malene P" < skrev
> >news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> >> Malene P
>
> >Det skulle lige have været min altan. De havde røget fluks udover, og ned

> >jorden igen.
>
> Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?
>
Det vil nok være klogt for den slags væsener er ikke gentlemen af ære. Det
er udyr.
Dem der går rundt med springkniv for at stikke folk ned skal bare en tur på
kasterationsbænken
og af med klunkerne. Det skal nok hjælpe når de første eksempler er
statueret.

Mvh RD




Al-Khilafah (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 12-04-07 18:09

Dahl <rasmus@dahl.mail.dk>:

>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev
>> Hans Christian Vang <....>:
>>
>> >"Malene P" < skrev
>> >news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

>> >> Malene P
>>
>> >Det skulle lige have v?ret min altan. De havde r?get fluks udover, og ned
>p?
>> >jorden igen.
>>
>> Tror du ikke, du skulle passe p? springkniven?
>>
>Det vil nok v?re klogt for den slags v?sener er ikke gentlemen af ?re. Det
>er udyr.
>Dem der g?r rundt med springkniv for at stikke folk ned skal bare en tur p?
>kasterationsb?nken
>og af med klunkerne. Det skal nok hj?lpe n?r de f?rste eksempler er
>statueret.

De var negere, og derfor sikker ikke muslimer, så hvad der hænder
den slags udyr, må være deres eget ansvar



Alucard (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 12-04-07 18:27

On 12 Apr 2007 17:08:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>>Dem der g?r rundt med springkniv for at stikke folk ned skal bare en tur p?
>>kasterationsb?nken
>>og af med klunkerne. Det skal nok hj?lpe n?r de f?rste eksempler er
>>statueret.
>
>De var negere, og derfor sikker ikke muslimer,

Findes der da ikke muslimske "negre"...???

>så hvad der hænder
>den slags udyr, må være deres eget ansvar

Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
det IKKE været deres eget ansvar...???

Al-Khilafah (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 12-04-07 20:00

Alucard <alucard44@hotmail.com>:
>On 12 Apr 2007 17:08:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>wrote:

>>>Dem der g?r rundt med springkniv for at stikke folk ned skal bare en tur p?
>>>kasterationsb?nken
>>>og af med klunkerne. Det skal nok hj?lpe n?r de f?rste eksempler er
>>>statueret.
>>
>>De var negere, og derfor sikker ikke muslimer,

>Findes der da ikke muslimske "negre"...???

Jo

>>så hvad der hænder
>>den slags udyr, må være deres eget ansvar

>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>det IKKE været deres eget ansvar...???

Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

@ (12-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 12-04-07 20:04

On 12 Apr 2007 18:59:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Alucard <alucard44@hotmail.com>:
>>On 12 Apr 2007 17:08:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>>wrote:
>
>>>>Dem der g?r rundt med springkniv for at stikke folk ned skal bare en tur p?
>>>>kasterationsb?nken
>>>>og af med klunkerne. Det skal nok hj?lpe n?r de f?rste eksempler er
>>>>statueret.
>>>
>>>De var negere, og derfor sikker ikke muslimer,
>
>>Findes der da ikke muslimske "negre"...???
>
>Jo
>
>>>så hvad der hænder
>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>
>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>
>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

hvilke ting

myrder røver og plyndrer blandt ikke-muhamedanere?

det var faktisk den måde Muhammed fik sin magt på


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

John (12-04-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 12-04-07 20:19

"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>
> hvilke ting
>
> myrder røver og plyndrer blandt ikke-muhamedanere?
>
> det var faktisk den måde Muhammed fik sin magt på

- så er han jo nok ikke rigtig muslim.. :))


@ (13-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 13-04-07 13:49

On Thu, 12 Apr 2007 21:19:24 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse
>
>>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>>
>> hvilke ting
>>
>> myrder røver og plyndrer blandt ikke-muhamedanere?
>>
>> det var faktisk den måde Muhammed fik sin magt på
>
>- så er han jo nok ikke rigtig muslim.. :))

han var religionssvindler massemorder røver og kvindeundertrykker -

alle kendetegnene på en muhamedaner

så jo han var helt sikkert sin egen største fan


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Al-Khilafah (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 12-04-07 20:29

@ <1@invalid.net>:
>On 12 Apr 2007 18:59:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>wrote:

>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>
>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

>hvilke ting

De handlinger vi diskuterede, selvfølgelig



N_B_DK (12-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-04-07 20:18

In news:461e81ac$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid> typed:
> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

Nå er det så nisser der gør det ?

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



Al-Khilafah (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 12-04-07 20:30

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>In news:461e81ac$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
>Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid> typed:
>> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

>Nå er det så nisser der gør det ?

Ved du det?

John (12-04-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 12-04-07 20:42

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>
> Nå er det så nisser der gør det ?

For bedre at kunne forstå Al-Khilafa's debat-teknik og på
utallige opfordringer:

Således debatterer muslimer:
http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm

Linket har været bragt tidligere i dk.politik.

Khilafa-fjolset har vist efterhånden benyttet næsten alle listens
punkter.. :))


@ (13-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 13-04-07 13:54

On Thu, 12 Apr 2007 21:41:31 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>>> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>>
>> Nå er det så nisser der gør det ?
>
>For bedre at kunne forstå Al-Khilafa's debat-teknik og på
>utallige opfordringer:
>
>Således debatterer muslimer:
>http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm
>
>Linket har været bragt tidligere i dk.politik.
>
>Khilafa-fjolset har vist efterhånden benyttet næsten alle listens
>punkter.. :))

og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
dobbeltmoral hykleri og deres overtro


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Dahl (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 13-04-07 16:48


"@" <1@invalid.net> skrev
> On Thu, 12 Apr 2007 21:41:31 +0200, "John" > wrote:
>
> >"N_B_DK" skrev i en meddelelse
> >
> >>> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
> >>
> >> Nå er det så nisser der gør det ?
> >
> >For bedre at kunne forstå Al-Khilafa's debat-teknik og på
> >utallige opfordringer:
> >
> >Således debatterer muslimer:
> >http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm
> >
> >Linket har været bragt tidligere i dk.politik.
> >
> >Khilafa-fjolset har vist efterhånden benyttet næsten alle listens
> >punkter.. :))
>
> og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
> dobbeltmoral hykleri og deres overtro
>
Dobbeltmoral hykleri og deres overtro! Hvad er det egentlig for en
sygdom?

Mvh RD





@ (13-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 13-04-07 19:12

On Fri, 13 Apr 2007 17:48:05 +0200, "Dahl" <rasmus@dahl.mail.dk>
wrote:

>
>"@" <1@invalid.net> skrev
>> On Thu, 12 Apr 2007 21:41:31 +0200, "John" > wrote:
>>
>> >"N_B_DK" skrev i en meddelelse

>> og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
>> dobbeltmoral hykleri og deres overtro
>>
>Dobbeltmoral hykleri og deres overtro! Hvad er det egentlig for en
>sygdom?
>
>Mvh RD

rabies


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Dahl (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 13-04-07 19:24

Fra: "@" <1@invalid.net>
Emne: Re: igenigen
Dato: 13. april 2007 20:11

On Fri, 13 Apr 2007 17:48:05 +0200, "Dahl"
wrote:
>"@" <1@invalid.net> skrev
>> On Thu, 12 Apr 2007 21:41:31 +0200, "John" > wrote:
>>
>> >"N_B_DK" skrev i en meddelelse

>> og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
>> dobbeltmoral hykleri og deres overtro
>>
>Dobbeltmoral hykleri og deres overtro! Hvad er det egentlig for en
>sygdom?

rabies

Er der ikke noget med at det er en sygdom som angriber hjernen eller er det
røvhullet?

Mvh RD




N_B_DK (13-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 13-04-07 19:39

In news:461fcab2$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Dahl <rasmus@dahl.mail.dk> typed:

> Er der ikke noget med at det er en sygdom som angriber hjernen eller
> er det røvhullet?

Også kaldet hundegalskab. http://en.wikipedia.org/wiki/Rabies

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



@ (13-04-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 13-04-07 20:03

On Fri, 13 Apr 2007 20:24:00 +0200, "Dahl" <rasmus@dahl.mail.dk>
wrote:

>Fra: "@" <1@invalid.net>
>Emne: Re: igenigen
>Dato: 13. april 2007 20:11
>
>On Fri, 13 Apr 2007 17:48:05 +0200, "Dahl"
>wrote:
>>"@" <1@invalid.net> skrev
>>> On Thu, 12 Apr 2007 21:41:31 +0200, "John" > wrote:
>>>
>>> >"N_B_DK" skrev i en meddelelse
>
>>> og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
>>> dobbeltmoral hykleri og deres overtro
>>>
>>Dobbeltmoral hykleri og deres overtro! Hvad er det egentlig for en
>>sygdom?
>
>rabies
>
>Er der ikke noget med at det er en sygdom som angriber hjernen eller er det
>røvhullet?

på en muhamedaner kan det vel være ligegyldigt


--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre
/George Orwell/

Dahl (14-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 14-04-07 00:18


"@" <1

> >>> og uanset hvordan muhamedanere debaterer afsløres de altid af deres
> >>> dobbeltmoral hykleri og deres overtro
> >>>
> >>Dobbeltmoral hykleri og deres overtro! Hvad er det egentlig for en
> >>sygdom?
> >
> >rabies
> >
> >Er der ikke noget med at det er en sygdom som angriber hjernen eller er
det
> >røvhullet?
>
> på en muhamedaner kan det vel være ligegyldigt
>

Måske! Men, hvorfor gå de så med bukser der er så rummelige som en stor sæk.
Er det i tilfælde af at røven skulle svulme op af rabies infektion?





Alucard (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 12-04-07 22:39

On 12 Apr 2007 18:59:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>>>så hvad der hænder
>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>
>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>
>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

Der kommer dit TÅBEargument igen...

Hvis muslimer opfører sig som udyr, så kalder du dem bare for
"frafaldne", for så passer din påstand igen.... ))

Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....

John (12-04-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 12-04-07 23:05

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis muslimer opfører sig som udyr, så kalder du dem bare for
> "frafaldne", for så passer din påstand igen.... ))
>
> Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....

Jowda.. fjolset følger denne liste:

http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm

Keine hexerei.. :))


Alucard (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 12-04-07 23:22

On Fri, 13 Apr 2007 00:04:59 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>> Hvis muslimer opfører sig som udyr, så kalder du dem bare for
>> "frafaldne", for så passer din påstand igen.... ))
>>
>> Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....
>
>Jowda.. fjolset følger denne liste:
>
>http://www.islam-watch.org/AyeshaAhmed/debate-frustrate-infidels.htm
>
>Keine hexerei.. :))

Det var det jeg sagde... Han her ingen EVNER.... Han læser hvad han
skal skrive....

John (12-04-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 12-04-07 23:36

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var det jeg sagde... Han her ingen EVNER.... Han læser hvad
> han
> skal skrive....

Præcis!

Han er en troll, der kun vil lave rav i gaden, og.. nåja.. det
lykkes jo ganske fint! :)

John


Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 23:40


> Det var det jeg sagde... Han her ingen EVNER.... Han læser hvad han
> skal skrive....



Hvad forventer du af idioter, der lever deres liv efter hvad der står i et
stykke fiktion?




Al-Khilafah (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 13-04-07 11:48

Alucard <alucard44@hotmail.com>:
>On 12 Apr 2007 18:59:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>wrote:

>>>>så hvad der hænder
>>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>>
>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>
>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting

>Der kommer dit TÅBEargument igen...

>Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....

Argument ad manden

Alucard (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 13-04-07 12:05

On 13 Apr 2007 10:47:31 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>>>>>så hvad der hænder
>>>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>>>
>>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>>
>>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>
>>Der kommer dit TÅBEargument igen...
>
>>Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....
>
>Argument ad manden

Hvad forsøger du at sige...???

Din påstand "Muslimer gør ikke den slags uværdige ting", er jo direkte
løgn.....

Al-Khilafah (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 13-04-07 17:22

Alucard <alucard44@hotmail.com>:
>On 13 Apr 2007 10:47:31 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>wrote:

>>>>>>så hvad der hænder
>>>>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>>>>
>>>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>>>
>>>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>>
>>>Der kommer dit TÅBEargument igen...
>>
>>>Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....
>>
>>Argument ad manden

>Hvad forsøger du at sige...???

At et argument efter mand-ej-bold altid er forkert

Alucard (13-04-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 13-04-07 18:25

On 13 Apr 2007 16:22:21 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>>>>>>>så hvad der hænder
>>>>>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>>>>>
>>>>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>>>>
>>>>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>>>
>>>>Der kommer dit TÅBEargument igen...
>>>
>>>>Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....
>>>
>>>Argument ad manden
>
>>Hvad forsøger du at sige...???
>
>At et argument efter mand-ej-bold altid er forkert

Jeg går efter bolden (tåbe-argumentet)....

Om det er dig der lyver om visse muslimers voldelige adfærd, eller
nazister der lyver om egen overlegenhed, er der ingen forskel på.....

Al-Khilafah (14-04-2007)
Kommentar
Fra : Al-Khilafah


Dato : 14-04-07 16:08

Alucard <alucard44@hotmail.com>:
>On 13 Apr 2007 16:22:21 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
>wrote:

>>>>>>>>så hvad der hænder
>>>>>>>>den slags udyr, må være deres eget ansvar
>>>>>>
>>>>>>>Betyder det så, at hvis det havde været muslimske arabere, så havde
>>>>>>>det IKKE været deres eget ansvar...???
>>>>>>
>>>>>>Muslimer gør ikke den slags uværdige ting
>>>>
>>>>>Der kommer dit TÅBEargument igen...
>>>>
>>>>>Dine argumentations-evner er IKKE eksisterende....
>>>>
>>>>Argument ad manden
>>
>>>Hvad forsøger du at sige...???
>>
>>At et argument efter mand-ej-bold altid er forkert

>Jeg går efter bolden (tåbe-argumentet)....

Du gik efter manden (evnerne)


Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 23:38


> Muslimer gør ikke den slags uværdige ting




Hm, lad mig se...


Gruppevoldtægt af danske kvinder, begået af muhammedaneryngel fra 12-års
alderen.

Røverier, indbrud, voldelige overfald med døden til følge, umotiverede mord
på sagesløse turister, skattesnyd, socialt bedrageri, og så videre, og så
fucking videre.

Nej, Muhammedanere er i sandhed nogle engle, det kan jeg godt se.



Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 23:36


> Findes der da ikke muslimske "negre"...???


Jo, sandnegere...



Konrad (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 12-04-07 00:06

Al-Khilafah wrote:
> Hans Christian Vang <....>:
>
>> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:461d29a8$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>> http://www.bt.dk/article/20070411/KRIMI/70411010/1053
>>>
>>> Malene P
>
>> Det skulle lige have v?ret min altan. De havde r?get fluks udover,
>> og ned p? jorden igen.
>
> Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?

Sikken en humor. Troll alert? Du finder med garanti masser af venner på
baggrund af den slags.




N_B_DK (12-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-04-07 09:02

In news:461d69b7$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> typed:

> Sikken en humor. Troll alert? Du finder med garanti masser af venner
> på baggrund af den slags.

Humor ? jeg kan læse du ikke har prøvet at blive truet med kniv, det er
absolut ikke sjovt.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



Konrad (16-04-2007)
Kommentar
Fra : Konrad


Dato : 16-04-07 11:26

N_B_DK wrote:
> In news:461d69b7$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
> Konrad <davidkonradFJERN@gmail.com> typed:
>
>> Sikken en humor. Troll alert? Du finder med garanti masser af venner
>> på baggrund af den slags.
>
> Humor ? jeg kan læse du ikke har prøvet at blive truet med kniv,

Det har jeg da vel nok. Der er endda engang én der har skudt efter mig med
en tromlerevolver.





Kim Frederiksen (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Kim Frederiksen


Dato : 12-04-07 11:52

Al-Khilafah wrote:
>
> Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?

Tja ... hvis det var i min lejlighed de brød ind, ville der vente dem 2X32
gram bly

mvh.
Kim Frederiksen



Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 12:49


> Al-Khilafah wrote:
>>
>> Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?
>
> Tja ... hvis det var i min lejlighed de brød ind, ville der vente dem 2X32
> gram bly
>
> mvh.
> Kim Frederiksen




Noget lignende, ja. =)



Dahl (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 12-04-07 14:44


"Hans Christian Vang" <....> skrev

> > Al-Khilafah wrote:
> >> Tror du ikke, du skulle passe på springkniven?
> > Tja ... hvis det var i min lejlighed de brød ind, ville der vente dem
2X32
> > gram bly
> > Kim Frederiksen
>
> Noget lignende, ja. =)
>
Det vil sige i vil gerne i spjældet ligesom urmageren, samt en tillægsdom. -
Det danske samfund er alt for blødsødent overfor voldsmænd. Det bliver jer
der bliver straffet, hvor jeg siger at der skal statureres nogle eksempler
overfor voldsmænd. De skal bare i kasterationsbænken og af med nosserne. Jeg
garanterer for det vil få dem til at tænke sig om.
Mvh RD.




Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 15:00

> Det vil sige i vil gerne i spjældet ligesom urmageren, samt en
> tillægsdom. -
> Det danske samfund er alt for blødsødent overfor voldsmænd. Det bliver jer
> der bliver straffet, hvor jeg siger at der skal statureres nogle eksempler
> overfor voldsmænd. De skal bare i kasterationsbænken og af med nosserne.
> Jeg
> garanterer for det vil få dem til at tænke sig om.
> Mvh RD.



Man skulle nu nok mene at der er stor forskel på at røve en forretning og på
at bryde ind hos private mennesker, tæve dem halvt ihjel, og berøve dem --
ikke?



Dahl (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Dahl


Dato : 12-04-07 16:45


"Hans Christian Vang" <....> skrev

> > Det vil sige i vil gerne i spjældet ligesom urmageren, samt en
> > tillægsdom. -
> > Det danske samfund er alt for blødsødent overfor voldsmænd. Det bliver
jer
> > der bliver straffet, hvor jeg siger at der skal statureres nogle
eksempler
> > overfor voldsmænd. De skal bare i kasterationsbænken og af med nosserne.
> > Jeg
> > garanterer for det vil få dem til at tænke sig om.
> > Mvh RD.
>
> Man skulle nu nok mene at der er stor forskel på at røve en forretning og

> at bryde ind hos private mennesker, tæve dem halvt ihjel, og berøve dem --
> ikke?

Jeg tvivler på dommeren vil skelne, hvis du begår selvtægt. Derfor er det
jeg siger vi skal have staturet nogle afskrækkende konsekvenser som selv den
slags voldsmænd forstår, så vi helt undgår at det kommer så vidt at de begår
den slags gerninger.

Mvh RD



Malene P (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-04-07 16:53


"Dahl" <rasmus@dahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:461e53fa$0$8694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Hans Christian Vang" <....> skrev
>
> > > Det vil sige i vil gerne i spjældet ligesom urmageren, samt en
> > > tillægsdom. -
> > > Det danske samfund er alt for blødsødent overfor voldsmænd. Det bliver
> jer
> > > der bliver straffet, hvor jeg siger at der skal statureres nogle
> eksempler
> > > overfor voldsmænd. De skal bare i kasterationsbænken og af med
nosserne.
> > > Jeg
> > > garanterer for det vil få dem til at tænke sig om.
> > > Mvh RD.
> >
> > Man skulle nu nok mene at der er stor forskel på at røve en forretning
og
> på
> > at bryde ind hos private mennesker, tæve dem halvt ihjel, og berøve
dem --
> > ikke?
>
> Jeg tvivler på dommeren vil skelne, hvis du begår selvtægt. Derfor er det
> jeg siger vi skal have staturet nogle afskrækkende konsekvenser som selv
den
> slags voldsmænd forstår, så vi helt undgår at det kommer så vidt at de
begår
> den slags gerninger.

Er vi her igen inde på spørgsmålet om den kriminelle lavalder?

Malene P



N_B_DK (12-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-04-07 16:54

In news:461e53fa$0$8694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Dahl <rasmus@dahl.mail.dk> typed:

> Jeg tvivler på dommeren vil skelne, hvis du begår selvtægt. Derfor er
> det jeg siger vi skal have staturet nogle afskrækkende konsekvenser
> som selv den slags voldsmænd forstår, så vi helt undgår at det kommer
> så vidt at de begår den slags gerninger.

Det skal bare gøres straffrit at forsvare en selv og ens ejendom.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



Ukendt (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-04-07 17:16


> Det skal bare gøres straffrit at forsvare en selv og ens ejendom.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
> http://www.discovery.dk/emea/contact.htm






Ja, det giver fandeme ingen mening at man skal straffes for at beskytte eget
liv og levned imod sataner fra f.eks mellemøsten...

De har været hos mig, og bryde ind et par gange. Kunne lugte hvidløg i
lejligheden flere dage efter LOL



N_B_DK (12-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-04-07 17:19

In news:461e5ab1$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <....> typed:

> Ja, det giver fandeme ingen mening at man skal straffes for at
> beskytte eget liv og levned imod sataner fra f.eks mellemøsten...

Løsningen på det er at have en hund med et sundt tandset......

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



Malene P (12-04-2007)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 12-04-07 17:18


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9badec693f66f0083af1bb3671d621ad@spamme-dyndns.dk...
> In news:461e53fa$0$8694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
> Dahl <rasmus@dahl.mail.dk> typed:
>
> > Jeg tvivler på dommeren vil skelne, hvis du begår selvtægt. Derfor er
> > det jeg siger vi skal have staturet nogle afskrækkende konsekvenser
> > som selv den slags voldsmænd forstår, så vi helt undgår at det kommer
> > så vidt at de begår den slags gerninger.
>
> Det skal bare gøres straffrit at forsvare en selv og ens ejendom.

Det er det vist også. Problemet er bare, at det jo er ofret, der åbenbart
skal bevise, hvad der ville være sket, hvis IKKE han havde forsvaret sig.

Malene P



N_B_DK (12-04-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 12-04-07 17:26

In news:461e5bce$0$13944$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Malene P <malenekors@hotmail.com> typed:

> Det er det vist også. Problemet er bare, at det jo er ofret, der
> åbenbart skal bevise, hvad der ville være sket, hvis IKKE han havde
> forsvaret sig.

Jeg så gerne at diverse dommere kom til at opleve det på egen krop, før
eller siden ville det nok gå op for dem at det er at gøre grin med ofrene
det de sidder og laver, men ok mange af dem har vel travlt med at pleje job
nr 2 imens.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.
http://www.discovery.dk/emea/contact.htm



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste