Simone gå hjem og læg dig
Fra : Kaj Larsen

Dato : 09-04-07 10:50

Hejsa

Prøv lige at tjekke denne 11 årige pige, det er så de små hår rejser sig.
http://www.youtube.com/watch?v=DCmo3oQHaf4&NR=1

Det sku flot, det bare min mening.

Med venlig hilsen
Kaj Larsen

Fra : Stig Brun

Dato : 09-04-07 12:52

"Kaj Larsen"
> Det sku flot, det bare min mening.

Ja, den gav s´gu vand i øjnene

Per

Fra : Thomas

Dato : 09-04-07 15:33

"Kaj Larsen" <kajlarsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Prøv lige at tjekke denne 11 årige pige, det er så de små hår rejser sig.
> http://www.youtube.com/watch?v=DCmo3oQHaf4&NR=1
>
> Det sku flot, det bare min mening.

Bianca Ryan hedder hun... Der er et klip mere her, fra samme
konkurrence... Som jeg iøvrigt mener hun vandt...
http://www.youtube.com/watch?v=VI-7K4H13IA

Mvh. T

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-07 15:38

On 2007-04-09, Kaj Larsen <kajlarsen@webspeed.dk> wrote:
> Prøv lige at tjekke denne 11 årige pige, det er så de små hår rejser sig.
> http://www.youtube.com/watch?v=DCmo3oQHaf4&NR=1

Hold kæft hvor er det kedeligt at høre på. Det lyder som om voksen,
men er det ikke. Læg 10 år til og ingen ville lægge mærke til hende.
Fidusen ved Simone var, at hun sang med en charmerende barnestemme.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 15:51

On 09 Apr 2007 14:38:14 GMT, Lars Stokholm <this@is.invalid> wrote:

>Hold kæft hvor er det kedeligt at høre på. Det lyder som om voksen,
>men er det ikke. Læg 10 år til og ingen ville lægge mærke til hende.
>Fidusen ved Simone var, at hun sang med en charmerende barnestemme.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret.
Der mangler både sjæl og dybde, og der er kraftig uoverensstemmelse
mellem billeder og lyd. Alt for "perfekt" for min smag, og alt for
"maskinelt"

Fra : Holst

Dato : 09-04-07 16:20

Alex Linaa wrote:

> Jeg er tilbøjelig til at give dig ret.
> Der mangler både sjæl og dybde, og der er kraftig uoverensstemmelse
> mellem billeder og lyd. Alt for "perfekt" for min smag, og alt for
> "maskinelt"

Enig. Men netop her kommer de 10 år, Lars nævner, måske ind og kan gøre
en forskel. Hun er jo stadig ganske ung, og med den rette støtte kan hun
måske bevæge sig i en ganske for hende fornuftig retning.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 16:37

On Mon, 09 Apr 2007 17:20:20 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Enig. Men netop her kommer de 10 år, Lars nævner, måske ind og kan gøre
>en forskel. Hun er jo stadig ganske ung, og med den rette støtte kan hun
>måske bevæge sig i en ganske for hende fornuftig retning.

Sådan bliver det bare ikke, er jeg næsten 100% sikker på.
Hun ender som enhver anden afrakket barnestjerne i USA: syg og
forvirret af ikke at have fået lov til at være barn, og med en "rig"
familie der forstår at malke de sidste 10 cents af cash cow'en

Tragisk

Fra : Holst

Dato : 09-04-07 16:45

Alex Linaa wrote:

> Tragisk

Ja, men hun får i det mindste råd til narkoen.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 16:50

On Mon, 09 Apr 2007 17:44:39 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Ja, men hun får i det mindste råd til narkoen.

hehe, galgenhumor

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-07 16:42

On 2007-04-09, Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote:
> Enig. Men netop her kommer de 10 år, Lars nævner, måske ind og kan gøre
> en forskel. Hun er jo stadig ganske ung, og med den rette støtte kan hun
> måske bevæge sig i en ganske for hende fornuftig retning.

Det var nu ikke min pointe med at nævne de 10 år.

Når hun allerede i sin mest lyslevende alder, kan formå at lyde så
udslukket, er der vist ikke meget håb for den stjerne.

Når jeg hører Simone synge "Vindens Farver", så udspiller der sig
en hel film for mine øjne, om denne her pige der lever i symbiose
med naturen. Jeg *tror* sgu på det. Det er dét der er smukt.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 17:29

On 09 Apr 2007 15:41:52 GMT, Lars Stokholm <this@is.invalid> wrote:

>Når jeg hører Simone synge "Vindens Farver", så udspiller der sig
>en hel film for mine øjne, om denne her pige der lever i symbiose
>med naturen. Jeg *tror* sgu på det. Det er dét der er smukt.

Enig.
Et barn skal lyde som et barn, og en voksen som en voksen. Så hverken
Bianca Ryan eller Lene Nystrøm scorer point i min bog :)

/Alex

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-04-07 15:50

Kaj Larsen skrev:

>Prøv lige at tjekke denne 11 årige pige, det er så de små hår rejser sig.

Jeg syntes at Taylor Ware er bedre
http://www.youtube.com/watch?v=FujfEoNbbbk

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 09-04-07 16:22

Ivan V. Klattrup wrote:

> Jeg syntes at Taylor Ware er bedre
> http://www.youtube.com/watch?v=FujfEoNbbbk

Ham fyren til venstre stiller det helt rigtig spørgsmål: "Why? Why did
you do that?"

Fra : Kaj Larsen

Dato : 09-04-07 20:32

Hejsa

Jamen de gør det godt, det var det der var min pointe.Så kan man lide det
eller lade vær, vi har da heldigvis lov til at have vores(helt)egen mening
om tingene.
Men kan godt forstå skepsisen i nogle af indlægene,om hvordan det måske
kommer til at gå barnestjerner.
Mente bare at den unge Binca, slog Simone med flere længder sådan rent
stemmemæssigt, hun slog i hvert fald benene væk under mig.
Skal dog afslutningsvis sige,at egentlig er jeg modstander af alle de talent
shows der køre på tv, hvor det drejer som om at alle skal have deres 15 min
of fame , følger ikke med i dem.
Var rent tilfældige jeg snublede over Binca på youtube, og syntes at andre
skulle have muligheden for at høre hende.

Hilsen
Kaj Larsen

Fra : Holst

Dato : 09-04-07 20:49

Kaj Larsen wrote:

> Mente bare at den unge Binca, slog Simone med flere længder sådan rent
> stemmemæssigt, hun slog i hvert fald benene væk under mig.

Ja, af en 11-årig er det da i hvert fald bemærkelsesværdigt. Simone
kender jeg ikke.