Havtaskekæber?
Fra : Anders

Dato : 09-04-07 15:04

Hvad koster sådan nogle?

Hvis nu man vil lave dem indbagte, hvordan vil I så foreslå man gør?

Mvh
Anders

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 11-04-07 08:40

On 9 Apr., 15:04, "Anders" <j...@xotminusdette.dk> wrote:

> Hvad koster sådan nogle?

Det afhænger meget af købssted og årstid.

> Hvis nu man vil lave dem indbagte, hvordan vil I så foreslå man gør?

Det ville da være ualmindelig synd. Jeg ville foreslå at lade være.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Anders

Dato : 12-04-07 10:20

<edelvang@gmail.com> skrev:

>Det ville da være ualmindelig synd. Jeg ville foreslå at lade være.

Jeg prøvede indbagte havtaskekæber på en restaurant i Kbh. De smagte vildt
godt! Jeg tror de var indbagt i noget filodej, men er ikke helt sikker. Og
så er det jeg var lidt nysgerrig på om der var nogen herinde, der havde
erfaring med disse kæber.

Mvh
Anders

Fra : Lars Holst

Dato : 11-04-07 20:06

"Anders" <junk@xotminusdette.dk> said in news:461a47ee$0$13984
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvad koster sådan nogle?
>
> Hvis nu man vil lave dem indbagte, hvordan vil I så foreslå man gør?
>
> Mvh
> Anders

Fiskehandlere i KBH tager ca. det dobbelte til 3 gange prisen af provinsens
fiskehandlere.

--
Lars Holst