Regler i Mail
Fra : Steen Jensen

Dato : 11-04-07 19:01

Jeg har sat nogle forskellige regler op i Mail, så diverse personer
markeres med forskellige farver.
Nu ændrede jeg så lidt i disse regler, men ikke tale om, at Mail vil
tilpasse sig....

Ældre beskeder bibeholder farver fra det gamle regelsæt - og
deaktiveres alle regler, beholder Mail farverne i gamle mails.

Kan dette ikke "nulstilles" eller andet?

Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-04-07 19:19

Steen Jensen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> deaktiveres alle regler, beholder Mail farverne i gamle mails.
>
> Kan dette ikke "nulstilles" eller andet?

ja, et eller andet sted kan du "Apply All Rules" på en f.eks. en mappe.

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-04-07 21:39

On 11 Apr., 20:18, thomas_li...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ja, et eller andet sted kan du "Apply All Rules" på en f.eks. en mappe.

Besked > anvend regler.
Det ændrer alligevel ikke gamle regelsatte farver.

Lort, men nye mails bruger vel de nye regler...så må jeg lære at leve
med, at de nye regler ikke har indflydelse på gamle mails

Prøv fx at deaktivere den standardregel Mail har med at markere alle
mails fra Apple med blå.
Hvis den regel deaktiveres, er mails fra Apple stadig markeret med
blå.
Lidt weird, ikke?

Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-04-07 21:43

> [...]

> mails fra Apple med blå.
> Hvis den regel deaktiveres, er mails fra Apple stadig markeret med

eh, nej, det er jo ikke en "dynamisk regel" ... bliver jo kun chekket
når der kommer mails ind eller reglen bliver anvendt manuelt.

Du skal måske lave en regel der nulstiller farven ... ?

/thomas

Fra : Steen Jensen

Dato : 11-04-07 22:07

Fandt på en lidt gumpetung løsning.

Lavede alle regler om, så alt blev markeret med hvis - valgte at
anvende de nye regler, og lavede derefter reglerne om, så de anvendte
andre farver.

Det virkede åbenbart.

Steen