<no subject>
Fra : fant

Dato : 02-07-01 20:33

Hej

Jeg ville høre om nogen kunne hjælpe mig. Jeg har et
nummer, der indledes med noget hornmusik og så er der
en dame, der synger noget i retning af: &#8221;Did you see
it move.....it&#8217;s the time after turning&#8221;. Jeg ville
blive meget glad hvis der er en, der kan oplyse om
kunstner og titel, da jeg ellers nok er nød til at
slette det. Nummeret includerer oz noget irsk
folkedansagtigt.

--
Get your firstname@lastname email for FREE at http://Nameplanet.com/?su

--
Posted from mail@mx2.nameplanet.com [62.70.3.32]

Fra : Peter G.

Dato : 02-07-01 20:44

"fant" <fant@sten.as> wrote in message
> [...]
> kunstner og titel, da jeg ellers nok er nød til at
> slette det. Nummeret includerer oz noget irsk

Det er nummeret "The Time Of The Turning" fra Peter Gabriel's album "OVO".
Kan ikke lige huske hvem kvinden, som lægger vokal til nummeret hedder.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"When You Blow Out Like A Dead Star,