Min knallert hakker ved lav fart
Fra : Henrik

Dato : 02-07-01 18:46

Hejsa

Jeg har en Puch P1, med en 45mm Cylinder og Stempel. Den har en ulovlig
udstødning, og et 15 tands tandhjul foran.. Den lovlige firkantede
karburator er dyset op til 52.

Mit problem er, at min knallert kører og hakker i det ved lave hastigheder.
Først når jeg næsten drejer håndtaget helt i bund begynder den at "spinde."

Nogen sagde til mig, at det var luftskruen, men den er indstillet rigtig.
Bare rolig, det var ikke mig som gjorde det :)

Men er der nogen som ved hvad der kan være galt? Der var nogen, som rådede
mig til at ændre på tændingen, men hvordan pokker gør man det???

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 14-07-01 12:36

Find en manual.. evt på et bibliotek.. der fandt jeg til min suzuki...
Lyder som tændingen

Christian Jørgensen