For those about to rock....
Fra : Mads Breddam

Dato : 02-07-01 17:05

Ja, som kom jeg endelig til AC/DC koncert. Klokken 20.15 eller noget i den
retning gik det for vildt løs i Hamburg på travbanen. Det var en kæmpe
oplevelse. Nu gider jeg egentlig ikke skrive en længere afhandling om
hvordan det var - det var bare totalt det fedeste. Helt sikkert ikke sidste
gang jeg skal til koncert med dem.... hvis de da fortsætter med at spille,
de er jo lidt oppe i årene - Rock 'n rollerne.

Og forfanden hvor vi da blev fulde på vejen hjem .

....We salute you!

Mvh.:
Mads Breddam
breddam@jyde.dk
ICQ #: 40867867

Fra : Mads Nielsen

Dato : 02-07-01 20:14

Du har fuldstændig ret, jeg var der selv. Dette var helt klart sommerens
højdepunkt.

Det eneste der er at sige......synd for alle dem der tog til Roskilde, de
gik fan'me glip af noget.

Mads Nielsen

Fra : Kong Kent

Dato : 02-07-01 21:07

> [...]
> gang jeg skal til koncert med dem.... hvis de da fortsætter med at spille,
> de er jo lidt oppe i årene - Rock 'n rollerne.

Den koncert var sgu motherfucker-sej
Jeg var der også sammen med min kæreste, og forvent at kunne finde en
anmeldelse af koncerten på JubiiRock i løbet af næste uge. Sidst jeg så dem
var i Riesa (v. Leipzig) i november, og der kom jeg slet ikke med frem
foran.

Denne gang stod jeg helt op af hegnet og var mindre end 10 m. fra Angus og
Brian når de tørnede ud imod siderne. Det var for stort. Den koncert var
virkelig alle pengene, og busturen, værd. Fyrværkeriet til sidst var sgu
også flot, men ikke nær så flot som Angus' røv

> Og forfanden hvor vi da blev fulde på vejen hjem .

Ja, der var sgu nogle der fik en brandert/skævert på. Hele vores bus
stank/duftede (alt efter holdning af galar hele vejen derned og hjem.
Suveræn stemning i vores bus, selvom vi missede et par stykker på vej hjem
:-/

Hvilket selskab rejste du med? Karstens eller Silkeborg?

--
Kent (den langhårede med blå Jubii-jakke og kæreste på slæb )
icq # 105788206

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-07-01 22:05

> Den koncert var sgu motherfucker-sej

Det var den fandme. Du har set dem før ik'? Var det bedst denne gang eller
den anden gang??

> Denne gang stod jeg helt op af hegnet og var mindre end 10 m. fra Angus og

Jeg tror vi stod 30-35 meter fra scenen. Jeg er 1.90 høj, så det gik.

> Hvilket selskab rejste du med? Karstens eller Silkeborg?

Rejste med Karsten. Jeg skulle kun med hjem, da vi kom fra ferie samme dag.
Så stod jeg af i Hamburg og mødtes med vennerne.

Fyrværkeriet, rampen, kasketterne, bajerne. Det var totalt det fedeste. Helt
sikkert ikke sidste gang.

We salute you!

--
Mvh.: