destilleret på rav ? ? ?
Fra : Erling Hansen

Dato : 27-03-07 14:28

Hvordan i alverden har Aalborg båret sig ad med at 'destillere på rav',
som de siger i reklamen? Det kan vel umuligt være andet end et
reklamestunt? Noget i retning af at der ligger en lille klump rav som al
brændevinen på et tidspunkt bliver ledet hen over. Eller hvad?
Erling

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 27-03-07 16:07

Erling Hansen skrev:

> Hvordan i alverden har Aalborg båret sig ad med at 'destillere
> på rav', som de siger i reklamen?

Jeg syens at du skulle skrive til virksomheden og spørge, og derefter
kan du fortælle os andre resultatet.

<lokkemad>

Hvis man viser interesse for et bestemt produkt (eller hvis man klager
over et firma), får man ofte tilsendt en gave [som kan være omtalte
produkt]. Det kan dog nogle gange være en ulempe, fx som dengang jeg
klagede til Nutana over det høje fedtindhold i deres bønnepostej, og
fik tilsendt en halv snes dåser...

</lokkemad>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 27-03-07 16:20

På <http://www.aalborgakvavit.dk/composite-79.htm> kan man få ind-
trykket af at det er ravet der destilleres [og tilsættes snapsen],
og ikke snapsen der 'destilleres på ravet'. Det giver vel osse
mere mening (tænk retsina).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Tv-fri medielicensbetaler

Fra : Erling Hansen

Dato : 27-03-07 17:12

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> wrote:

> [...]
> trykket af at det er ravet der destilleres [og tilsættes snapsen],
> og ikke snapsen der 'destilleres på ravet'. Det giver vel osse

Yes, det lyder væsentligt mere sandsynligt. Det ser jo også anderledes
ud på hjemmesiden end i reklamens 'hurtige' ord.
Tak for svaret
Erling

Fra : Thomas

Dato : 27-03-07 17:26

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> wrote in message

> [...]
> produkt]. Det kan dog nogle gange være en ulempe, fx som dengang jeg
> klagede til Nutana over det høje fedtindhold i deres bønnepostej, og

Hm.... ok

Har ellers længe haft i tankerne at klage til Stryhns over deres nye "32%
mindre fedt linje" eller hvad det nu er" Jeg kender ikke andre Stryhns
produkter end, deres bacon leverpostej og den kan jeg..... rettelse... den
kunne jeg spise direkte fra emballagen........... men jeg gider ikke
klage, hvis jeg bare får tilsendt 10 stk "32 % mindre fedt" - bacon
postejer. Nu er den lige så "vandet" som de andre fedtfattige
postejer....... Jeg vil have noget, der smager, så kan folk bare
komme mindre på, hvis de har et problem....... Jeg kan desværre ikke gå den
modsatte vej, med at komme mere på.... det smager det ******** ikke bedre af

Mvh

Thomas