Hækaffald - hvad gør jeg med det ?
Fra : Bo

Dato : 02-07-01 09:38

Når jeg klipper hæk bliver der rigtig meget hæk-affald. Denne gang har jeg
beskåret hækken voldsomt og nu står jeg med ca. 2 kubikmeter hækaffald.
Der er relativ tykke grene imellem, så jeg kan ikke bare fordele det under
buskene (det ser heller ikke pænt ud den første tid). Kan man bruge en
kompostkværn til det eller er normalt hækaffald for fint til det ?

Hvad gør I andre med hækaffaldet når der er RIGTIG meget.

Fra : Lars Svane Nielsen

Dato : 02-07-01 11:43

Jeg plejer at køre det over med græsslåmaskinen, det giver en masse god
kompost.

Selvfølgelig skal grene ikke være 5 cm tykke, men helt frisk hækaffald giver
ingen problemer for maskinen.

Mvh
Lars

Fra : Astrid Vest Andrease~

Dato : 02-07-01 22:47

Her i kommunen kan man køre det på genbrugspladsen, hvor det bliver hakket
til flis med det samme. Jeg mener, man selv må tage det med hjem igen, hvis
man er interesseret.

Venlig hilsen
Astrid Vest

Bo <b_radmer@yahoo.dk> skrev i en news:ppW%6.32$F91.6532@news.get2net.dk...