Apple TV som OS X maskine
Fra : Franz Berliner

Dato : 14-03-07 14:36

Når nu Apple TV kommer - hvad mon så sandsynligheden er for at man med
lidt snilde kan installere en alm. OSX på den og bruge den som alm.
computer?

Nogle der har set tekniske ting der peger på om det er muligt?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-03-07 15:03

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Når nu Apple TV kommer - hvad mon så sandsynligheden er for at man med
> lidt snilde kan installere en alm. OSX på den og bruge den som alm.
> computer?

nej

> Nogle der har set tekniske ting der peger på om det er muligt?

og nej igen :)

/thomas

--
Thomas
Blog & Stuff: http://www.elements.dk/

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-03-07 16:22

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> nej

> og nej igen :)

Altså du ved at det ikke kan lade sig gøre, men har ikke set noget der
antyder at det ikke kan lade sig gøre )))

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-03-07 16:38

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Altså du ved at det ikke kan lade sig gøre, men har ikke set noget der
> antyder at det ikke kan lade sig gøre )))

Jeg har en stor formodning om at lortet er så lukket som f.eks. iPod'en

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-03-07 16:59

thomas_lists@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> Jeg har en stor formodning om at lortet er så lukket som f.eks. iPod'en

OG Airport Expressen (den gamle). Kører jeg nmap mod den
identificerer den den som OS X... Og det er dæleme svært at komme til
at installere noget på den da.

Fra : Franz Berliner

Dato : 15-03-07 10:40

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Jeg har en stor formodning om at lortet er så lukket som f.eks. iPod'en

Det har jeg også, men det kunne jo være at der allerede cirkulerede
ideer til hvordan man kunne få den til at holde op med at være det :)

Jeg kender fx flere der har installeret linux på deres iPods.

--
Franz : http://www.berliner.dk