/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Ruth Evensen
Fra : Peter Heide


Dato : 02-03-07 00:44

Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.

Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge . På grund af
et eller andet sygt standpunkt. Men ok, hun har jo også venner
som Moses-Hansen som vist er blevet anklaget for lidt
af hvert. Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
af galninge.

Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
skulle ikke undre mig.



 
 
ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 01:02

Peter Heide skrev:
> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun
> sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>
> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .

Det forstår jeg heller ikke. Men hun mener hun har en "mission" og tager sig
af "problemer" (brugerne af ungern) som ingen andre vil tage sig af.



Bo Warming (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-03-07 06:31

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
news:45e7695c$0$90274> Peter Heide skrev:
>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .
>
> Det forstår jeg heller ikke. Men hun mener hun har en "mission" og
> tager sig af "problemer" (brugerne af ungern) som ingen andre vil
> tage sig af.

Både hun og BZ tager sig faktisk af udstødte unge, på hver sin måde og
begge har måske forebygget selvmord

Hun gør det privatiseret og klart med de bedste bl.a. mest
langsigtede resultater.

Bl.a. vedr lov og orden principper i vort fædreland , gælder det at
hun
HAR en mission

Og måske er hun om et år en bedre TV-vært end Dr. Phil. fordi hun
tænker glistrupsk, resultatsøgende, humanistisk, samfundsgavnligt,
langsigtet.



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 07:28

On Fri, 2 Mar 2007 01:01:32 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>Peter Heide skrev:
>> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun
>> sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>>
>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .
>
>Det forstår jeg heller ikke

nå ikke

sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 12:50

@ skrev:
>>> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun
>>> sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>>>
>>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>>> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .
>>
>> Det forstår jeg heller ikke
>
> nå ikke
>
> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?

Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg kunne få 12
mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at sælge - så havde jeg
solgt.



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 13:21

On Fri, 2 Mar 2007 12:49:47 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>@ skrev:
>>>> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun
>>>> sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>>>>
>>>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>>>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>>>> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .
>>>
>>> Det forstår jeg heller ikke
>>
>> nå ikke
>>
>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>
>Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg kunne få 12
>mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at sælge - så havde jeg
>solgt.
>


sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?

og glem lige hvis'erne


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Christian R. Larsen (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 02-03-07 13:33

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:ck5gu2dcqb376h999cpv40dsfobrr2bnj1@4ax.com...
> On Fri, 2 Mar 2007 12:49:47 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
> 2ma2 prik dk> wrote:
>
>>@ skrev:
>>>>> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun
>>>>> sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>>>>>
>>>>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>>>>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>>>>> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .
>>>>
>>>> Det forstår jeg heller ikke
>>>
>>> nå ikke
>>>
>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>
>>Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg kunne få 12
>>mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at sælge - så havde
>>jeg
>>solgt.
>>
>
>
> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?

Hvad er ting værd?

Jeg har meget svært ved at se, at et hus kan være mere værd, end du kan få
for det.



ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 15:41

@ skrev:
>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>
>> Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg kunne
>> få 12 mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at sælge -
>> så havde jeg solgt.
>
>
> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?

Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok nogen der
havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.

Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under omstændigheder der
ligner Ruths.







Alucard (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 02-03-07 16:00

On Fri, 2 Mar 2007 15:41:19 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>
>Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok nogen der
>havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>
>Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under omstændigheder der
>ligner Ruths.

Hvad fa'en... Er du en svagpisser der bøjer dig for trusler...???

ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 16:09

Alucard skrev:
>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>
>> Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
>> nogen der havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>>
>> Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under
>> omstændigheder der ligner Ruths.
>
> Hvad fa'en... Er du en svagpisser der bøjer dig for trusler...???

Hvis jeg samtidig lige havde tjent 10 millioner, så ja




Alucard (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 02-03-07 16:17

On Fri, 2 Mar 2007 16:08:30 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>>
>>> Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
>>> nogen der havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>>>
>>> Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under
>>> omstændigheder der ligner Ruths.
>>
>> Hvad fa'en... Er du en svagpisser der bøjer dig for trusler...???
>
>Hvis jeg samtidig lige havde tjent 10 millioner, så ja

Ynkeligt....

ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 16:20

Alucard skrev:
>>>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>>>
>>>> Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
>>>> nogen der havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>>>>
>>>> Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under
>>>> omstændigheder der ligner Ruths.
>>>
>>> Hvad fa'en... Er du en svagpisser der bøjer dig for trusler...???
>>
>> Hvis jeg samtidig lige havde tjent 10 millioner, så ja
>
> Ynkeligt....

Snedigt... 10 mill rigere uden problemer af den art Ruth har mange år
fremover




Bo Warming (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 03-03-07 10:36


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
news:cufgu2pke3hgrgmv4tftqirqtktube6evo@4ax.com...
> On Fri, 2 Mar 2007 16:08:30 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
> 2ma2 prik dk> wrote:
>
>>>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er
>>>>> værd?
>>>>
>>>> Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
>>>> nogen der havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til
>>>> salg.
>>>>
>>>> Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under
>>>> omstændigheder der ligner Ruths.
>>>
>>> Hvad fa'en... Er du en svagpisser der bøjer dig for trusler...???
>>
>>Hvis jeg samtidig lige havde tjent 10 millioner, så ja
>
> Ynkeligt....

Ruth kan tjene langt mere end 10 mio kr og ISÆR kan hun få PR-gevist
der gør hende til en ny Glistrup eller TV-DrPhil



Bo Warming (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-03-07 16:03

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message
news:45e83790$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
>@ skrev:
>>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er
>>>> værd?
>>>
>>> Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg
>>> kunne
>>> få 12 mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at
>>> sælge -
>>> så havde jeg solgt.
>>
>>
>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>
> Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
> nogen der havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>
> Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under
> omstændigheder der ligner Ruths.

Ja,du er en ikke-handelsmand og evner ikke profit
So what
Ruth gør
Hun står for frihed og danskhed - selvom hun er rigelig meget til
polerede negle



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 16:30

On Fri, 2 Mar 2007 15:41:19 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>@ skrev:
>>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>>
>>> Hvis jeg havde givet 2 mill (eller deromkring) for et hus, jeg kunne
>>> få 12 mill for, og vidste at det ville skabe ballade ikke at sælge -
>>> så havde jeg solgt.
>>
>>
>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>
>Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok nogen der
>havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.
>
>Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under omstændigheder der
>ligner Ruths.

men bortset fra alt dette
så har R.E. eller en hviken som helst anden ejendomskøber intet ansvar
og ingen skyld overhovedet for andre menneskers handlinger


at drage R.E. ind i de autonomes ulovlige og voldelige fremfærd ser
jeg kun som et forsøg på netop at aflede opmærksomheden fra disse
autonomes grove forbrydelser


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 16:38

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:jjggu25nl7b2vn5lodnpujq765k9j0h6et@4ax.com...
>>Og ja, jeg sælger mine egne værdier for halvdelen, under omstændigheder
>>der
>>ligner Ruths.
>
> men bortset fra alt dette
> så har R.E. eller en hviken som helst anden ejendomskøber intet ansvar
> og ingen skyld overhovedet for andre menneskers handlinger

Nej, det er klart. Men det betyder ikke at det ikke er farligt, at provokere
f.eks de autonome. Ligesom det heller ikke altid er smart, at stikke hånden
ind i en hvepserede, selvom den sidder på det hus du ejer.

> at drage R.E. ind i de autonomes ulovlige og voldelige fremfærd ser
> jeg kun som et forsøg på netop at aflede opmærksomheden fra disse
> autonomes grove forbrydelser

Hun er bare et fjendebillede. Det er let og overskueligt for nogle
mennesker, bare at skylde skylden på hende.



N_B_DK (02-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-03-07 19:07

In news:45e844f2$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:

> Nej, det er klart. Men det betyder ikke at det ikke er farligt, at
> provokere f.eks de autonome. Ligesom det heller ikke altid er smart,
> at stikke hånden ind i en hvepserede, selvom den sidder på det hus du
> ejer.

Næ men dem ryger man så de bliver sløve passive, og så i en pose, præcis som
igår faktisk.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 21:54

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:027648fdfd24e176ba37a7fee0fcb956@spamme-dyndns.dk...
>> Nej, det er klart. Men det betyder ikke at det ikke er farligt, at
>> provokere f.eks de autonome. Ligesom det heller ikke altid er smart,
>> at stikke hånden ind i en hvepserede, selvom den sidder på det hus du
>> ejer.
>
> Næ men dem ryger man så de bliver sløve passive, og så i en pose, præcis
> som igår faktisk.

Ja, det er rigtigt. Men hvepse vil altid eksistere, og et eller andet sted
skal de jo være.



N_B_DK (02-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-03-07 22:25

In news:45e88ee9$0$90268$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:

> Ja, det er rigtigt. Men hvepse vil altid eksistere, og et eller andet
> sted skal de jo være.

Ja på Hans ø f.eks.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



ThomasB (02-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 02-03-07 23:22

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b3abc26f84e9696d80438250d2b9efee@spamme-dyndns.dk...
>> Ja, det er rigtigt. Men hvepse vil altid eksistere, og et eller andet
>> sted skal de jo være.
>
> Ja på Hans ø f.eks.

Mener du det er realistisk?



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 23:33

On Fri, 2 Mar 2007 23:22:10 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
2ma2 prik dk> wrote:

>"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:b3abc26f84e9696d80438250d2b9efee@spamme-dyndns.dk...
>>> Ja, det er rigtigt. Men hvepse vil altid eksistere, og et eller andet
>>> sted skal de jo være.
>>
>> Ja på Hans ø f.eks.
>
>Mener du det er realistisk?
>

så vidt jeg ved er der just blevet forhandlet en fredelig løsning på
plads mellem Canada og Danmark angående Hans Ø

hvorfor risikere noget ved at placere den slags affald så tæt på
Canadierne


Canadierne vil da se det som en alvorlig provokation


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

ThomasB (03-03-2007)
Kommentar
Fra : ThomasB


Dato : 03-03-07 00:05

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:4b9hu290i5pilterrlqbf51rj1mkbpecqj@4ax.com...
>>>> Ja, det er rigtigt. Men hvepse vil altid eksistere, og et eller andet
>>>> sted skal de jo være.
>>>
>>> Ja på Hans ø f.eks.
>>
>>Mener du det er realistisk?
>>
>
> så vidt jeg ved er der just blevet forhandlet en fredelig løsning på
> plads mellem Canada og Danmark angående Hans Ø
>
> hvorfor risikere noget ved at placere den slags affald så tæt på
> Canadierne
>
>
> Canadierne vil da se det som en alvorlig provokation

Tøhø.



N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 04:04

In news:45e8a391$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> typed:

> Mener du det er realistisk?

Ja, et isbjerg kunne også være en mulighed, men de smelter jo....

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (03-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 03-03-07 08:24

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in
news:9bcae8cfea6e6db641524968a73d3296@spamme-dyndns.dk:

> Ja, et isbjerg kunne også være en mulighed, men de smelter jo....

Blob, blob...

--
GB

Bo Warming (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-03-07 19:44

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message
news:jjggu25nl7b2vn5lodnpujq765k9j0h6et@4ax.com...
> On Fri, 2 Mar 2007 15:41:19 +0100, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern
>>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>>
>>Ungdomshuset er netop ikke det dobbelte værd - ellers var der nok
>>nogen der
>>havde budt noget mere end Ruth, dengang det var til salg.

Nej. Da jeg købte ejerlejlighederne Bjelkes Alle 46 for en tyvendedel
af nuværende markedsværdi, var ingen andre forstandige nok til at
indse, at dette var en upoleret diamant. Tilsvarende var Ruth Evensen
et investerings-geni, da hun købte Ungdomshuset

Når jeg udlejer øverste af mine to ejerlejligheder p.t. er det også en
kompliceret sag, for hvis min jyske datter vil gå på seminariet i
København, skal lejer pludselig afgive et rum i 1.salslejligheden til
hende, mod tilsvarende lejenedsættelse, og det kan unægtelig skræmme,
når man ikke ved om hun er et rodehoved som mig ( hvad hun ikke er).

At kunne leje en solid velfungerende bolig med solrig have 2 km fra
centrum
med forkøbsret er bedre end at få en Strandvejsvilla
forærende, men at forstå konceptet og at have en passende
chancerytter-mentalitet er ikke beskåret for enhver dansk
tryghedsnarkoman.

Min japanske samleverske er ikke en "asiatisk hustru" på flugt fra
hjemlandsfattigdom, men var oversygeplejerske på et stor
Tokyo-hospital, da jeg traf hende, og har i 14 år fundet overvægt af
fordele ved naboskab til usoignerede mig. Også hun er vild med at bo i
hjertet af en dynamisk storby og har proportionssans, ligesom de mange
tilfredse lejere jeg har haft..

Ruth Evensen gjorde et kup, da hun så en perle til spotpris og sprang
til, og det var en god dag igår, da politiet udsatte hendes
ejendomsret for tiltrængt etnisk udrensning. BZ-voldspsykopaterne var
jo sammenlignelige med jugoslaviske voldsmuslimer.

Folk, der overvejer et lejemål i mit hus, der har "vandtætte skodder"
som adskillelse til mit liv, behøver ikke at være genier til at
gennemskue komplexitet, i stil med Faderhuset. Kristne mennesker er jo
folk med anstændighed og gammeldags etik, og når der på min pga
fjernvarmeinstallation overflødiggjorte skorsten er et rød-hvidt skilt
"Danmark er et kristent land", så er det en ærlig varedeklaration. I
det mere og mere muslimske Danmark er sådant svært at forstå for mange
fremmedgjorte mennesker.



Christian R. Larsen (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 02-03-07 13:23

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:qtgfu2h4v4qrs363v7912k9qjf4lmr9nsv@4ax.com...
> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?

Jeg undrer mig også over Ruths overvejelser, men jeg er dog ret sikker på,
at ovennævnte IKKE er én af dem.

Huset er købt til 2 mio., og er i praksis næsten ubrugeligt. Samtidig er det
nok meget svært at forestille sig andre interesserede købere, så spørgsmålet
er, om ikke det også erusælgeligt.

Så at få 14 mio. for det er efter min bedste overbevisning en meget
fordelagtig handel.

Den seneste offentlige vurdering af bygningen viser i øvrigt, at den har en
grundværdi på 5.653.800 kr., men at den samlede ejendomsværdi kun er 2,8
mio. Det betyder, at bebyggelsen regnes som havende negativ værdi - nemlig
prisen ved nedrivning og efterfølgende byggemodning.



Thorkild Poulsen (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Thorkild Poulsen


Dato : 03-03-07 12:50


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
news:45e8188c$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...
> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> news:qtgfu2h4v4qrs363v7912k9qjf4lmr9nsv@4ax.com...
>> sælger du selv dine egne værdier for halvdelen af hvad de er værd?
>
> Jeg undrer mig også over Ruths overvejelser, men jeg er dog ret sikker på,
> at ovennævnte IKKE er én af dem.
>
> Huset er købt til 2 mio., og er i praksis næsten ubrugeligt. Samtidig er
> det nok meget svært at forestille sig andre interesserede købere, så
> spørgsmålet er, om ikke det også erusælgeligt.
>
> Så at få 14 mio. for det er efter min bedste overbevisning en meget
> fordelagtig handel.
>
> Den seneste offentlige vurdering af bygningen viser i øvrigt, at den har
> en grundværdi på 5.653.800 kr., men at den samlede ejendomsværdi kun er
> 2,8 mio. Det betyder, at bebyggelsen regnes som havende negativ værdi -
> nemlig prisen ved nedrivning og efterfølgende byggemodning.


Prisen er da meget højere CRL, det burde selv du kunne indse. Men det er i
grunden ligegydigt, Ruth har ikke sat huset til salg.

Thorkild



Ingolf (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 02-03-07 01:49

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:45e76509$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
> foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>
> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge . På grund af
> et eller andet sygt standpunkt. Men ok, hun har jo også venner
> som Moses-Hansen som vist er blevet anklaget for lidt
> af hvert. Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
> af galninge.
>
> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
> skulle ikke undre mig.


Tjaa.. det lader til at religion er større end ytringsfrihed, mangfoldighed
og lighed. Netop DET Faderhuset prædker. Ja verden er fandme ikke firkantet!



Martin (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 02-03-07 02:32

On 2 Mar., 01:49, "Ingolf" <Dont@spam_ing...@excite.com> wrote:
> "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote in message
>
> news:45e76509$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
> > foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>
> > Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
> > mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
> > teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge . På grund af
> > et eller andet sygt standpunkt. Men ok, hun har jo også venner
> > som Moses-Hansen som vist er blevet anklaget for lidt
> > af hvert. Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
> > af galninge.
>
> > Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
> > skulle ikke undre mig.
>
> Tjaa.. det lader til at religion er større end ytringsfrihed, mangfoldighed
> og lighed. Netop DET Faderhuset prædker. Ja verden er fandme ikke firkantet!

Nååeeehh, hvornår er I holdt op med at gå ind for fundamentalisme -
røde børnliller?

Mvh
Martin


Ingolf (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Ingolf


Dato : 02-03-07 02:46

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
news:1172799089.898245.213120@z35g2000cwz.googlegroups.com...

>>Nååeeehh, hvornår er I holdt op med at gå ind for fundamentalisme -
>>røde børnliller?

Nåå, så kom den lille facist frem ? Du går jo næppe ind for demokrati?



Jesper (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 02-03-07 03:00

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:

> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
> foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.
>
> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
> teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge . På grund af
> et eller andet sygt standpunkt. Men ok, hun har jo også venner
> som Moses-Hansen som vist er blevet anklaget for lidt
> af hvert. Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
> af galninge.
>
> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
> skulle ikke undre mig.

For det første er det iflg. eksperter halv pris. For det andet er det
Faderhusets ejendom.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.
- Midlertidig aftale om benyttelse af
Jagtvej 69 fra 1982

Ukendt (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-07 03:00

> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
> foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.



Du har et noget fucked up forhold til den virkelige verden, hva'?


>Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds af galninge.


Hvilket ungerne overhovedet ikke gør? =)



> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle ikke undre
> mig.

Hellere hende end dig i al fald.



gb (02-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-03-07 03:11

"Hans Christian Vang" <....> wrote in
news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
>> ikke undre mig.
> Hellere hende end dig i al fald.

Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.

Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
tage andre folks huse.

--
GB

John (02-03-2007)
Kommentar
Fra : John


Dato : 02-03-07 03:18

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...

> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.

- samt demokratiet...


gb (02-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-03-07 03:20

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:45e78930$0$48460
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

>> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
> - samt demokratiet...

Ja, selvfølgelig.

--
GB

Peter Heide (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-03-07 03:28


"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...
> "Hans Christian Vang" <....> wrote in
> news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
>>> ikke undre mig.
>> Hellere hende end dig i al fald.
>
> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
>
> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
> tage andre folks huse.

Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
det blev foræret til ungdommen.



Anders Wegge Jakobse~ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 02-03-07 03:41

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> writes:

> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...
> > "Hans Christian Vang" <....> wrote in
> > news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> >
> >>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
> >>> ikke undre mig.
> >> Hellere hende end dig i al fald.
> >
> > Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
> >
> > Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
> > hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
> > tage andre folks huse.
>
> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
> det blev foræret til ungdommen.

Jagtvej 69 er ikke blevet foræret til nogen i 1982. Det har været
Københavns kommunes ejendom, frem til det tidspunkt hvor Humana A/S
købte den. Det har flere retsinstanser understreget gentagne gange.

Folk der kun går ind for et retssamfund når det er til fordel for
dem, bør være meget glade for at resten af samfundet ikke er som dem.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ukendt (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 02-03-07 04:11


> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
> det blev foræret til ungdommen.



Forskel på brugsret og ejendomsret, lille ven. I har fået tilbudt at købe
huset flere gange, også dengang, men den slags tror i jo ikke på.



Peter Heide (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-03-07 13:28


"Hans Christian Vang" <....> skrev i en meddelelse
news:45e795e9$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
>> det blev foræret til ungdommen.
>
>
>
> Forskel på brugsret og ejendomsret, lille ven. I har fået tilbudt at købe
> huset flere gange, også dengang, men den slags tror i jo ikke på.

"I" jeg har ikke været inden for det hus siden 1984 .Og har overhovedet
intet
med de autonome at gøre . Men syntes alligevel...osv osv



Peter B. P. (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter B. P.


Dato : 02-03-07 04:12

On 2007-03-02 03:27:41 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> said:

>
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...
>> "Hans Christian Vang" <....> wrote in
>> news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>>
>>>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
>>>> ikke undre mig.
>>> Hellere hende end dig i al fald.
>>
>> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
>>
>> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
>> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
>> tage andre folks huse.
>
> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
> det blev foræret til ungdommen.

Det blev ikke "foræret til ungdommen". Det blev lånt ud i en
tidsbegrænset periode.

--
"The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the
point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. The
happiness of credulity is a cheap and dangerous quality." -George
Bernard Shaw
http://titancity.com/blog/


Bo Warming (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-03-07 06:18

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
news:45e78b8b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...
>> "Hans Christian Vang" <....> wrote in
>> news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>>
>>>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
>>>> ikke undre mig.
>>> Hellere hende end dig i al fald.
>>
>> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
>>
>> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
>> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
>> tage andre folks huse.
>
> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982
> hvor
> det blev foræret til ungdommen.
Definer "foræring".

Hvis jeg låner min søn en bil en sommerferie, har jeg så foræret ham
den?
Måske jeg siger "jeg _giver_ dig nøglerne sammen med bilen imorgen" ,
og ordene
"give" og "gave" er beslægtede, men man det er uvidenskabeligt at
citere OUT OF CONTEXT

Journalister kaldte det en gave til de unge da over-borgmester
Weidekamp fandt sig i at få buksevand i forbindelse med en
hus-borgmester Kramers 1982-overdragelse af Jagtvejhuset til BZ, men
journalister er sandhedens værste fjender



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 07:44

On Fri, 2 Mar 2007 03:27:41 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>
>"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
>news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84...
>> "Hans Christian Vang" <....> wrote in
>> news:45e7858e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>>
>>>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET skulle
>>>> ikke undre mig.
>>> Hellere hende end dig i al fald.
>>
>> Loven har i hvert fald en stor fanskare i dk.politik.
>>
>> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
>> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
>> tage andre folks huse.
>
>Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
>det blev foræret til ungdommen.
>

som ikke en eneste gang overholdt den aftale som lå til grund for at
de kunne låne huset

hvis du har muligheden
så prøv at regne ud hvorfor Københavns Kommune valgte at sælge huset

--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Christian R. Larsen (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 02-03-07 13:45

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:vrhfu2l853eqmv4pu09gspusqa0vjni11k@4ax.com...
> hvis du har muligheden
> så prøv at regne ud hvorfor Københavns Kommune valgte at sælge huset

Det var der flere grunde til, men en af de væsentligste var, at kommunen som
ejer også var ansvarlig for huset.

Politiken har om dette skrevet:
"En brand i huset i starten 1996 afslører i al sin gru husets forfald og
farlige tilstand. Nogenlunde samtidig indebrænder mange unge ved en tragisk
diskoteksbrand i Göteborg, og de to begivenheder sætter en skræk i livet på
politikerne på Københavns Rådhus.

Unge mennesker overnatter nemlig på Jagtvej - mod reglerne, ganske vist -
men tænk, hvis branden virkelig havde fået fat ...

Et hurtigt overslag viser, at det vil koste adskillige millioner kroner at
gøre huset bare nogenlunde egnet til menneskeligt ophold, og den bevilling
samler ikke opbakning. I stedet opstår tanken om at sælge, og her er der til
gengæld hurtigt et flertal."

Der til kom, at en række andre aftalepunkter fra brugsaftalen mellem
kommunen o ungdomshuset heller ikke blev overholdt:

Den gældende aftale fra 1997 - der erstattede den oprindelige aftale fra
1982 - fastslår for eksempel at »myndighederne altid har adgang til
huset i embeds medfør«, og at der i huset ikke »må foregå ulovlige
forhold og skal holdes fri for enhver form for narkotika, hash,
marihuana m.v.«.

Brugsaftalens opsigelsesbestemmelser blev derfor taget i anvendelse.

Kommunen har med andre ord juraen 110% på sin side, og den, der påstår
andet, benægter fakta.




Christian R. Larsen (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 02-03-07 13:38

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:45e78b8b$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> Det er nemlig rigtigt. Ruth var vist ikke ejer af det hus i 1982 hvor
> det blev foræret til ungdommen.

Det er aldrig blevet forædret til "ungdommen". "Ungdommen" - som du kalder
dem - har fået lov til at bruge huset af kommunen, der hele tiden har ejet
det.




N_B_DK (02-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-03-07 04:10

In news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
> tage andre folks huse.

Jeg er 100% enig, sjovt nok har ingen af hyklerne ville skrive deres
adresse, for så stillede jeg gerne op med lidt venner, og bød os selv
indenfor.


--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Peter Heide (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 02-03-07 14:29


"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43130ff2293ccad9f434fcc88d8bde20@spamme-dyndns.dk...
> In news:Xns98E7206759AB9nospam465098@130.227.3.84,
> gb <nospam@no.invalid> typed:
>
>> Jeg bryder mig rent personligt IKKE om Faderhuset, men det er sagen
>> hamrende uvedkommende. Det, det handler om er, at man ikke bare kan
>> tage andre folks huse.
>
> Jeg er 100% enig, sjovt nok har ingen af hyklerne ville skrive deres
> adresse, for så stillede jeg gerne op med lidt venner, og bød os selv
> indenfor.

Forhåbentlig kun til kaffe og kage. Det dér knæskydning ,du er inde
på i et andet link, kan man komme rigtigt galt afsted med.



N_B_DK (02-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 02-03-07 15:27

In news:45e8267b$0$90267$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Forhåbentlig kun til kaffe og kage. Det dér knæskydning ,du er inde
> på i et andet link, kan man komme rigtigt galt afsted med.

Næ det er da for at overtager huset og overmale det, smadre det som vi har
lyst til, hvad er der galt i det ? (når du synes det er ok at brugerne af
ungdomshuset gør det ved en andens ejendom har du vel ikke noget imod at det
samme sker med din vel ?

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



gb (02-03-2007)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 02-03-07 19:20

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in
news:4fb3ff023548b61443374f2f3238d633@spamme-dyndns.dk:

>> Forhåbentlig kun til kaffe og kage. Det dér knæskydning ,du er
>> inde på i et andet link, kan man komme rigtigt galt afsted med.
> Næ det er da for at overtager huset og overmale det, smadre det
> som vi har lyst til, hvad er der galt i det ? (når du synes det er
....

Heide og de autonome får mig nu nærmere til at tænke på skud i egen fod
med et oversavet.


--
GB

Peter Heide (03-03-2007)
Kommentar
Fra : Peter Heide


Dato : 03-03-07 02:23

Jeg er 100% enig, sjovt nok har ingen af hyklerne ville skrive deres
adresse, for så stillede jeg gerne op med lidt venner, og bød os selv
indenfor.

>> Forhåbentlig kun til kaffe og kage. Det dér knæskydning ,du er inde
>> på i et andet link, kan man komme rigtigt galt afsted med.
>
> Næ det er da for at overtager huset og overmale det, smadre det som vi har
> lyst til, hvad er der galt i det ? (når du synes det er ok at brugerne af
> ungdomshuset gør det ved en andens ejendom har du vel ikke noget imod at
> det samme sker med din vel ?

Med min ??? Jeg bor ikke sammen med Ruth. God forbid !




N_B_DK (03-03-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 03-03-07 04:05

In news:45e8cde8$0$90275$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> Med min ??? Jeg bor ikke sammen med Ruth. God forbid !

Hvad betyder det at det er hende der har købt huset, det samme ville da ske
hvis hvem som helst anden havde købt huset.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



@ (02-03-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 02-03-07 07:27

On Fri, 2 Mar 2007 00:43:30 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag munden når hun sidder
>foran sin 42' tv og "nyder" sit værk.

hvilket værk


>
>Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus,

som er vurderet til en handelspris på det dobbelte

sælger du dine ting for det halve af hvad de er værd


>Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
>skulle ikke undre mig.

jeg tror derimod at R.E. er uden betydning for de fleste
hun er blot en bi-person som fuldt legalt har erhvervet sig en ejendom
som Københavns Kommune satte til salg

har nogen noget at klage over i den forbindelse kan de vel henvende
sig hos Københavns Kommune eller en domstol


--
A free press can of course be good or bad, but, most certainly,
without freedom it will never be anything but bad
/Albert Camus/

Jens G (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 02-03-07 13:52

On Fri, 2 Mar 2007 00:43:30 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter, folkekøkken
>teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge .

Mon ballademagerne havde accepteret at der blev givet 12 millioner for
huset? Så havde de jo ikke fået det gratis!

Eller var det med at de absolut skulle batale max 1 krone for et hus
måske noget de først fandt på da det viste sig at der faktisk kunne
skaffes et andet hus til dem?

Og hvad mon deres undskyldning for at lave ballade mon havde været
hvis Københavns Kommune havde beslutte at de kunne få et andet hus
gratis?

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk
Besøg http://voip-user.dk for debat om ip-telefoni og udstyr

Rea721 (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 02-03-07 20:54

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:45e76509$0$90269$14726298@news.sunsite.dk

> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag
> munden når hun sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit
> værk.

Det tror jeg såmænd ikke...der er ikke noget værk at nyde...og skulle hun
nyde et eller andet, sad jeg gerne ved siden af.

> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter,
> folkekøkken teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge.

Skal man sælge sin ejendom blot fordi nogle andre vil købe den??

> På grund af et eller andet sygt standpunkt.

Stanpunkt??? Du er vist skruet lidt forkert sammen i snublekysen.
Det heder ejendomsretten....ved ikke om du ved hvad de betyder?

> Men ok, hun har jo også venner som Moses-Hansen som vist er blevet
> anklaget for lidt af hvert.

*vist*??? Er det ikke ret lige gyldigt hvem ens venner er? Eller gælder
ejendomsretten kun hvis man har de rigtige venner??

> Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
> af galninge.

?? Mamma mia.

> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
> skulle ikke undre mig.

Det tror jeg faktisk ikke.... jeg har ihvertfald ikke set en eneste støtte
hende personligt eller støtte hendes religion.
Mig, siger hun og hendes religion absolut intet.

Men jeg vil 1000 gange hellerer støtte hendes ret til huset end støtte
voldspsykopaterne fra Jagvej69 og deres hjerne lamme støtter.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com
For ytringsfrihed og nej til undskyld på:
http://www.ytringsfrihed.org



Bo Warming (02-03-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 02-03-07 21:59

"Rea721" <skod3@721.dk> wrote in message
news:45e880d9$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:45e76509$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>
>> Hvor må den....hmmm ... have en utrolig dårlig smag
>> munden når hun sidder foran sin 42' tv og "nyder" sit
>> værk.
>
> Det tror jeg såmænd ikke...der er ikke noget værk at nyde...og
> skulle hun nyde et eller andet, sad jeg gerne ved siden af.
>
>> Tænk sig at hun fik tilbudt 12.000.000 kr for det hus, som
>> mange mennesker havde stor glæde af ; koncerter,
>> folkekøkken teater osv ,og så ville kællingen ikke sælge.
>
> Skal man sælge sin ejendom blot fordi nogle andre vil købe den??
>
>> På grund af et eller andet sygt standpunkt.
>
> Stanpunkt??? Du er vist skruet lidt forkert sammen i snublekysen.
> Det heder ejendomsretten....ved ikke om du ved hvad de betyder?
>
>> Men ok, hun har jo også venner som Moses-Hansen som vist er blevet
>> anklaget for lidt af hvert.
>
> *vist*??? Er det ikke ret lige gyldigt hvem ens venner er? Eller
> gælder ejendomsretten kun hvis man har de rigtige venner??
>
>> Hun bliver jo påvirket af en omgangskreds
>> af galninge.
>
> ?? Mamma mia.
>
>> Hun har sikkert også en stor fanskare i dk.politik. DET
>> skulle ikke undre mig.
>
> Det tror jeg faktisk ikke.... jeg har ihvertfald ikke set en eneste
> støtte hende personligt eller støtte hendes religion.

Selvom Ruth Evensens snerpethed og optagethed af kosmetik ikke er mig,
så var samværet med hende og Moses Hansen inspirerende for mig da jeg
i 2002 marcherede med dem gennem Nørrebro hver dag en august uge

Gudstjeneste hos deres unge var ren Roskilde Festival, men tolerant.

Deres sobre modspil til den ikke-krarupske del af folkekirken fik mig
til at skrive rødthvidt "Danmark er Kristent" på min skorsten

Tilværelsen er ikke sort-hvid
Ruth går ind for lovlydighed - hvormange præster gør idag det?

Min gades kirke forærer spaltepladsen i deres kirkeblad til
Ungdomshusets talsmænd



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408908
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste