Amatørbands
Fra : Thomas & Camilla

Dato : 04-03-07 19:54

Hejsa
Jeg håber det er den rigtige gruppe for dette spørgsmål....

Jeg mangler kontakter til amatørbands der spiller kopi-rockmusik, f.eks
AC/DC, Metallica, DAD, gerne nogen det kan lidt af det hele og mere til...

De skal være fra Odense el. omegn
Vi er nemlig en mc-klub der mangler et band eller to til vores fest, men det
må ikke være for dyrt.
Håber i kan hjælpe mig

Mange hilsner Camilla

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-07 20:49

On Sun, 4 Mar 2007 19:53:34 +0100, "Thomas & Camilla"
<ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

> [...]
>
>De skal være fra Odense el. omegn
>Vi er nemlig en mc-klub der mangler et band eller to til vores fest, men det

De eneste jeg kender er dem her: http://www.lota.dk/
Jeg mener ikke de er fra Odense, men for pokker hvor kan de deres
kram.

/Alex

Fra : MRN

Dato : 05-03-07 15:05

> De eneste jeg kender er dem her: http://www.lota.dk/

Ja LOTA kan varmt anbefales, det vil jeg gerne skrive under på!

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 05-03-07 21:01

"MRN" <haha@hvadtrorduselv.dk> skrev i en meddelelse

> Ja LOTA kan varmt anbefales, det vil jeg gerne skrive under på!

ser desværre ud til at de kun spiller 2 koncerter i 2007 og så er det
definitivt slut...
ak ja... mindes de gode gamle dage i Silkeborg, sommer og fest med LOTA

Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 21:47

On Mon, 5 Mar 2007 21:00:35 +0100, "Rasmus M. Jensen"
<rmje03flafflaf@kom.aau.dk> wrote:

>ser desværre ud til at de kun spiller 2 koncerter i 2007 og så er det
>definitivt slut...
>ak ja... mindes de gode gamle dage i Silkeborg, sommer og fest med LOTA

Jeg har haft fornøjelsen af dem på Hinge Søstival 3 år i træk, men den
er også lukket desværre

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 05-03-07 21:50

> Jeg har haft fornøjelsen af dem på Hinge Søstival 3 år i træk, men den
> er også lukket desværre

er den?? hvorfor? også den bringer minder... min "første" festival som lille
knejt...

Rasmus
http://rydungdomshuset.dk/

Fra : Stig Brun

Dato : 04-03-07 21:11

"Thomas & Camilla"

nogen det kan lidt af det hele og mere til...

> De skal være fra Odense el. omegn

http://www.denimtilidie.dk/ spiller Bryan Adams Jam - og er fra O´ense

Per

Fra : -=JF=- priv

Dato : 04-03-07 22:39

"Stig Brun" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.denimtilidie.dk/ spiller Bryan Adams Jam - og er fra O´ense

Camilla spørger efter AC/DC, Metallica, DAD kopier - Og du henviser til en
Bryan Adams kopi ))
Det er sgu humor

Fra : Kristian Vilmann

Dato : 04-03-07 23:54

-=JF=- priv wrote:
> "Stig Brun" <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Camilla spørger efter AC/DC, Metallica, DAD kopier - Og du henviser til
> en Bryan Adams kopi ))
> Det er sgu humor

Ja :)

Prøv hellere de her:
http://www.zeppelinexperience.com/ eller http://blacksabbathtribute.dk/

Sabbath-drengene trænger til at opdatere websiden, men det er nok fordi
de har travlt med at spille musik :) Jeg kan nok skaffe et telefonnummer
til dem hvis det er.

De er rigtig gode begge to. Ikke bare et kopi bands. På forunderlig vis
lykkes det at gøre numrene til deres egen samtidig med at ingen er i
tvivl om hvad de spiller.

/vilmann

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-03-07 21:43

Kristian Vilmann wrote:

> [...]
>
> De er rigtig gode begge to. Ikke bare et kopi bands. På forunderlig
> vis lykkes det at gøre numrene til deres egen samtidig med at ingen

Desværre tror jeg ikke de fås til den ønskede pris (læs: ikke ret meget),
men de spiller møgfedt. Jeg havde fornøjelsen af at se dem begge til Classic
Rock Event sammen med Deep Purple Jam.
Fire timers feeee' musik uden så meget pjat :)

Søren

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 05-03-07 15:15

Hej Camilla !!!

Jeg kan se at du søger musik til en mc-klub.
Vi er et band der spiller vores eget originale musik índen for hardrock
genren, og vi stiller gerne op og underholder lidt.
Nu kan jeg se at du søger kopimusik, og der har jeg også løsningen.
Nogle af vores gode venner spiller DK´s bedste AC/DC kopi, og vi kunne evt.
kombinere lidt nyt og lidt gammelt ved en af jeres fester.

Links til begge bandsites.
http://www.dirtrocket.dk
http://www.backtoblack.dk/

Mvh.
Claus Jakobsen

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:45eb15b2$0$5054$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 05-03-07 17:24

Til alle der har svaret mig: mange tak for hjælpen, men alle de glimrende
forslag koster jo min. 5-10 k og op efter og det har vi desværre ikke

Camilla
"Claus "BonZo" Jakobsen" <bnz-easynote@fjern.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:45ec25f2$0$4172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 05-03-07 17:33

Hvor meget er der at gøre med ??

"Thomas & Camilla" <ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> skrev i en
meddelelse news:45ec440a$0$52187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Kristian Vilmann

Dato : 05-03-07 18:12

Thomas & Camilla wrote:
> Til alle der har svaret mig: mange tak for hjælpen, men alle de glimrende
> forslag koster jo min. 5-10 k og op efter og det har vi desværre ikke

Så for pokker.... Musik koster penge.... :)

/k

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-07 18:28

On Mon, 5 Mar 2007 17:23:39 +0100, "Thomas & Camilla"
<ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

>Til alle der har svaret mig: mange tak for hjælpen, men alle de glimrende
>forslag koster jo min. 5-10 k og op efter og det har vi desværre ikke

Glem at få levende musik under 5-10K, så står I jer bedre ved at bruge
et anlæg og CD'er.
Tænk lige over at et band består af 3-5 mennesker der skal arbejde i
5-6 timer incl. opstilling. Så er 5K altså ikke ret meget at gøre godt
med, når der også skal forrentes anlæg.

/Alex

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 05-03-07 20:03

Til Claus

Hvor meget vi kan bruge har vi ikke lige taget stilling til, derfor leder vi
jo nok mere efter nogle som mere eller mindre vil spille "bare" for at få
prøvet deres musik af med publikum på
spiller i "pro bono" er vi klar..:)