Stalker igen igen..
Fra : BolleB

Dato : 01-07-01 21:22

hej, jeg ville lige høre nogle a jer kloge om hva det næste der skal gøres
ved min stalker skal være, for at få den til at køre lidt stærkere og have
lidt mer powar helst?
jeg har lige nu gjort følgende:
fjernet diverse begrænsninger (vario, insugning)
sat en gianelli "original" udst på (gav et najst optræk)
skiftet den originale cyl ud med en 47 mm polini (non-evo)
og sat en polini speed control vario på
samt skiftet til en 85 dyse...

er der nogle små ting der ka gøres for at forbedre den???

jeg tænker på at sætte en gearing på, noget lignende denne her
http://www.synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=1097&vare
_id=24178 men hvordan sætter man sådan en på??? er det noget med at det
gamle tandhjul skal varmes a? og i såfald, kan man ikke købe en hvor akselen
også følger med?

Fra : Thomas

Dato : 01-07-01 21:46

En gearing giver ikke optræk snare det modsatte. Jeg kan ikke tror at du
skal varme på det gammle tandhjul da du hurtigt kan lave akslen skæv ved
varme påvirkning. Der skal vel en aftrækker til. Hvis du skal ha lidt mere
power skal du ha fat i en stor karburator (hvis du ikke har den på) og
eventuelt en anden membran.

mvh. Thomas.B